Tråden för hörlursgalningar! Lurar, förstärkare, dacs, pads osv osv It´s all here!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jockos:

Grattis till Pixeln! Har en själv sedan ett par månader tillbaka, och kan nog ärligt säga att jag aldrig varit så nöjd med en telefon innan.

Denna DACen har jag för telefonen, kanske för dyr, men den låter bra:
https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/e1...

Köpte härifrån:
https://hifigo.com/collections/portable-1/products/e1da-9038d...

De hade något fraktalternativ som var förtullat, så jag betalade ingen extra skatt till PostMord!

Skrivet av Snudge_B:

Jag kör på denna med ett par Hifiman Sundara. Hidizs S9. Sjukt nöjd. Balanserad är den också om man vill (själv kör jag dock på vanligt uttag). Tyvärr så har modellen utgått och ersatts av en Pro-modell. Vet inte riktigt hur den mäter i jämförelse med den vanliga. Jag beställde iaf direkt från Hidizs hemsida. Fick hem den samma vecka utan tull. 950 spänn!

Hidizs hemsida

Tackar båda två.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinkefing:

Någon som vet om Sennheiser kommer sluta tillverka sina pro hörlurar för den professionella scenen eller är det bara konsumentdelen?

Känns EXTREMT otroligt att de skulle göra det IMO

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZaInT:

Känns EXTREMT otroligt att de skulle göra det IMO

Osannolikt, osannolikt.

Permalänk
Medlem

Någon som kan rekommendera ANC-lurar som fungerar tillfredsställande även på PC? Har problem med extremt störande grannar som bankar från 04-23 varje dag så behöver även gå att sova med. Har fått ny lägenhet och ska flytta, men måste överleva fram till första oktober

Kollat på WF-1000XM4 eftersom de verkar ha grym ANC, men då dessa bara stöder LDAC så kommer upplevelsen på PC vara skit? SBC/AAC ger väl en massa trubbel med latens? Vill kunna spela spel med dem.

Vill kunna använda både till telefonen när man är ute och inne framför datorn helst och smärtgränsen ligger runt 3000kr. ANC kommer i första hand, komfort andra, batteritid tredje och ljudkvalitet fjärde

Visa signatur

5700X3D | ASUS X470-F | 32GB RAM | RTX 5070 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av fragande:

Någon som kan rekommendera ANC-lurar som fungerar tillfredsställande även på PC? Har problem med extremt störande grannar som bankar från 04-23 varje dag så behöver även gå att sova med. Har fått ny lägenhet och ska flytta, men måste överleva fram till första oktober

Kollat på WF-1000XM4 eftersom de verkar ha grym ANC, men då dessa bara stöder LDAC så kommer upplevelsen på PC vara skit? SBC/AAC ger väl en massa trubbel med latens? Vill kunna spela spel med dem.

Vill kunna använda både till telefonen när man är ute och inne framför datorn helst och smärtgränsen ligger runt 3000kr. ANC kommer i första hand, komfort andra, batteritid tredje och ljudkvalitet fjärde

Du ska sova mer hörlurarna på alltså?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lindahlj:

Du ska sova mer hörlurarna på alltså?

Ja, tillfälligt i ett par månader. Har redan provat hörselproppar och det räcker inte eftersom ljuden är för våldsamma. Min förhoppning är att riktigt bra ANC ska vara bättre än proppar.

Sett att Bose har lurar specifikt för ändamålet i form av "Sleepbuds II", men dessa verkar endast kunna användas med deras app med avslappnande ljud och inte till vanlig ljuduppspelning (!). Till ett vansinnigt pris dessutom.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det är enbart vissa frekvenser bose kan tävla med öronproppar i. Grannoväsen är jag tveksam till är deras forte.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Det är enbart vissa frekvenser bose kan tävla med öronproppar i. Grannoväsen är jag tveksam till är deras forte.

Gäller detta ANC generellt eller just Bose? XM4 har ju fått väldigt bra omdömen gällande just ANC.

Visa signatur

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av fragande:

Gäller detta ANC generellt eller just Bose? XM4 har ju fått väldigt bra omdömen gällande just ANC.

Anc är ganska dåligt på att hantera impulsljud utan då är det passiv dämpning som gäller så du ska kanske kolla på hörselskydd i stället för lurar. tänk också på att det kanske inte alls funkar för det är ofta variationer i ljuden som väcker dig och de kvarstår ju även om absolutnivån är lägre.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Anc är ganska dåligt på att hantera impulsljud utan då är det passiv dämpning som gäller så du ska kanske kolla på hörselskydd i stället för lurar. tänk också på att det kanske inte alls funkar för det är ofta variationer i ljuden som väcker dig och de kvarstår ju även om absolutnivån är lägre.

I see. Då får jag kanske ge upp idén om att sova med dem, får kolla på bättre proppar istället. Under vaken tid kvarstår dock min ursprungliga fråga, dvs. tips om ANC-lurar som fungerar bra även på PC. Jag antar att det fortfarande är bättre än inget. Har dessutom en portabel AC som står och väsnas och det borde ju ANC kunna hjälpa med i alla fall, sen blir det en bonus om det även hjälper mot grannarna.

Visa signatur

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av fragande:

I see. Då får jag kanske ge upp idén om att sova med dem, får kolla på bättre proppar istället. Under vaken tid kvarstår dock min ursprungliga fråga, dvs. tips om ANC-lurar som fungerar bra även på PC. Jag antar att det fortfarande är bättre än inget. Har dessutom en portabel AC som står och väsnas och det borde ju ANC kunna hjälpa med i alla fall, sen blir det en bonus om det även hjälper mot grannarna.

Funkar det inte att använda kabel för att ta bort latensen ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Funkar det inte att använda kabel för att ta bort latensen ?

WF-1000XM4 är in-ear, kunde varit lite tydligare med att det är det jag eftersöker kanske ...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har en par knarrande PXC-550II. Är det möjligt att smörja dessa med något? Ljudet kommer från headbandet.

Jag har torrt PTFE-smörjmedel från biltema. Kan man smörja med det eller är det inte lämpligt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kladdpapper:

Har en par knarrande PXC-550II. Är det möjligt att smörja dessa med något? Ljudet kommer från headbandet.

Jag har torrt PTFE-smörjmedel från biltema. Kan man smörja med det eller är det inte lämpligt?

Köp en flaska superlube, funkar på all plast och har lägre viskositet än ditt torra smörj. Funkar även bra på dörrar, köksluckor, mekaniska tangentbord. Räcker i evigheter och är 100% värt priset.

Visa signatur

Gaming: 9800X3D, 32Gb 6000MHz, RTX4080S
Desktop: 4750G, 32Gb 3200MHz, A300 DeskMini Hotrod
På huvudet: ZMF Auteur & Verité closed, Feliks Echo 2, Topping E30

Permalänk
Medlem

Hade FF (FlickvänsFritt) i helgen och monterade ihop Brachyceran!

Ursäktar potatisbilden:

Har bara bränt in den cirka 15 timmar än så länge, den låter än så länge väldigt rörigt (tubey, inte messy). Inte lika klart som min Feliks Echo eller O2, men å andra sidan har den mycket fläskigare ljud i de nedre regionerna. Passar mina HD650 ganska bra, eftersom att de är något svaga i basområdet.

Positivt:

1. Kul att bygga, lätt att bygga med stora TTH-komponenter, inget pilligt SMD.
2. Överlag gillar jag ljudet, det låter väldigt musikaliskt, men jag förstår att det inte är en 1:1 representation av inspelningen.
3. Ser sexig ut.
4. Blir inte lika varm som Feliks Echo.
5. Jag hade inte ihjäl mig när jag byggde den och min lägenhet har inte brunnit upp!

Några negativa grejer:

1. Fick inte de rören som var på produktsidan. De rören som medföljde är säkert ok, men jag köpte ett par rör till som jag ville testa mot de som skulle varit med i kittet och det kan jag inte nu då.
2. Fick stående kondensatorer där det ska vara liggande, de liggande var slut men man sket i att meddela det i förväg. Påverkar inte ljudet, men det ser luffigt ut på insidan. Personligen kan jag tycka att man meddelar kunden om man byter ut komponenter.
3. Inte samma rattar som på produktsidan.
4. Omatchade orange caps från olika batch, med olika storlek. Vet inte hur mycket det påverkar ljudet för att:
5. Medföljde en dålig potentiometer som är obalanserad minst 1/4 av spåret.
6. Chassit ska vara förborrat, men det saknas ventilationshål i botten. Lätt att åtgärda, men svårt att få snyggt.
7. Dubbelhäftande tejpen på träpanelerna håller inte för värmen, så de börjar glida när man spelat någon timme.

Har meddelat Uraltones detta, de säger att det är helt normalt. Kul företag, kommer inte handla där igen.

Visa signatur

Gaming: 9800X3D, 32Gb 6000MHz, RTX4080S
Desktop: 4750G, 32Gb 3200MHz, A300 DeskMini Hotrod
På huvudet: ZMF Auteur & Verité closed, Feliks Echo 2, Topping E30

Permalänk

Har funderat på att skaffa en portabel DAC till mina Sony WH CH700N tror ni det är lönt? Vilken DAC isåfall?

Visa signatur

Stationär Speldator: AMD Ryzen 7 2700 I AMD Radeon 6750 XT
Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti

Permalänk
Medlem

Tjenare!

Någon som har något closed-back förslag med maxpris på runt 1500:-?
Kollat på Beyers, Fostex TR-20, Audio Technica, Sennheiser HD 280 Pro, Yamaha HPH-MT5, Takstar etc

Vill ha något som är väldigt bekvämt och gärna ha lite "umpf".
Sen om någon har erfarenhet av C-M MH751? Är väl i princip samma som takstar 82 pro om jag förstått det hela rätt.

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | XFX 7900 XTX | x570 Tomahawk | 32gb G.Skill Ripjaws 3600 16-16-16-36 | Massdrop HD 58x's | Edifier R1700 | Moddade Koss Kph30i | Fiio k5 pro | Moddat GMMK Pro

Permalänk
Medlem

Testar just nu Sony 1000XM3 mot Surface Headphones 2. Av det jag läst online ska Sony ha bättre ljud och brusreducering, men Surface bättre mikrofon, kontroller och ev. även design och komfort.

När jag lyssnar på dem sida vid sida kan jag inte förstå att folk säger att Sony har bättre ljud. Mellanbasen är för hög på båda, så EQ:ar ner båda med flera decibel kring 100 Hz. Ökar även diskant något. Efter det tycker jag att båda låter rätt bra, men Sonyn är i mina öron sämre på i princip alla plan. Basen går inte lika djupt och mellanregistret låter burkigt. Rösterna blir lite som sandpapper och high-haten får lite sibilans på ett ovanligt lågt sätt (inte så vasst, utan snarare grötigt vid en lite lägre diskantfrekvens). Surface mellanregister låter mycket klarare och mer likt mina vanliga lurar (HD650).

Är jag galen eller är alla jämförelser jag hittat fejk? De flesta kommentarer jag läst är såpass odetaljerade att det ser ut som att folk bara antar att det är så att Sony har bättre ljud. Någon här som testat båda och kan lämna en kommentar?

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av element90:

Tjenare!

Någon som har något closed-back förslag med maxpris på runt 1500:-?
Kollat på Beyers, Fostex TR-20, Audio Technica, Sennheiser HD 280 Pro, Yamaha HPH-MT5, Takstar etc

Vill ha något som är väldigt bekvämt och gärna ha lite "umpf".
Sen om någon har erfarenhet av C-M MH751? Är väl i princip samma som takstar 82 pro om jag förstått det hela rätt.

Jag tycker att Philips PH805 är väldigt prisvärda, de är inte ljudmässigt bäst på nått sätt men de är bra och priset är vettigt så man vågar använda dem. Vill man ha bra ljud så är det svårt att hitta nått om det tvunget ska vara slutna lurar.

Skrivet av Hazelberg:

Testar just nu Sony 1000XM3 mot Surface Headphones 2. Av det jag läst online ska Sony ha bättre ljud och brusreducering, men Surface bättre mikrofon, kontroller och ev. även design och komfort.

När jag lyssnar på dem sida vid sida kan jag inte förstå att folk säger att Sony har bättre ljud. Mellanbasen är för hög på båda, så EQ:ar ner båda med flera decibel kring 100 Hz. Ökar även diskant något. Efter det tycker jag att båda låter rätt bra, men Sonyn är i mina öron sämre på i princip alla plan. Basen går inte lika djupt och mellanregistret låter burkigt. Rösterna blir lite som sandpapper och high-haten får lite sibilans på ett ovanligt lågt sätt (inte så vasst, utan snarare grötigt vid en lite lägre diskantfrekvens). Surface mellanregister låter mycket klarare och mer likt mina vanliga lurar (HD650).

Är jag galen eller är alla jämförelser jag hittat fejk? De flesta kommentarer jag läst är såpass odetaljerade att det ser ut som att folk bara antar att det är så att Sony har bättre ljud. Någon här som testat båda och kan lämna en kommentar?

Har inte lyssnat på båda men många som skriver om lurar online gillar ju generellt lurar som har för mycket bas eller är "övertydliga" typ en del Beyer och de brukar då kalla neutrala lurar tråkiga.
Det är synd att det inte finns en seriös eq inbyggt i Android (och win) så att man enkelt kunde lägga in en os-standardiserad kompensationsplugin.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Har inte lyssnat på båda men många som skriver om lurar online gillar ju generellt lurar som har för mycket bas eller är "övertydliga" typ en del Beyer och de brukar då kalla neutrala lurar tråkiga.
Det är synd att det inte finns en seriös eq inbyggt i Android (och win) så att man enkelt kunde lägga in en os-standardiserad kompensationsplugin.

För mig är lurar som man har när man är out and about helt andra än de man har när man lyssnar hemma. Då brukar det låta så här:

Så alternativet med lurar för bärbart bruk som man tar med sig och finlyssnar finns inte för mig. Personligen tycker jag att WH-1000XM3 är att föredra framför lurar som jag använder hemma. Skulle gissa på att många som kör bärbara lurar är i samma situation.

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Phod:

För mig är lurar som man har när man är out and about helt andra än de man har när man lyssnar hemma. Då brukar det låta så här:

https://www.youtube.com/watch?v=qN_MJLoXmuU

Så alternativet med lurar för bärbart bruk som man tar med sig och finlyssnar finns inte för mig. Personligen tycker jag att WH-1000XM3 är att föredra framför lurar som jag använder hemma. Skulle gissa på att många som kör bärbara lurar är i samma situation.

Hemma har man helst inte slutna hörlurar för finlyssning för det finns nog inga som låter korrekt oavsett prisklass och finns det nån som når upp till att låta bra så finns det med största sannolikhet nån öppen konstruktion i samma prisklass som låter ännu bättre, jag förknippar inte alls slutna lurar med finlyssning för det är nått man tvingas välja för att inte störa eller bli störd och inget man väljer för att den slutna principen ger bättre ljudkvalitet, möjligen kan det generellt innebära mer baskvantitet men jag har aldrig hört en sluten lur låta riktigt perfekt bra i basen heller.
har man däremot ett par slutna som "kollektivtrafiklurar" så är det sunt om de funkar bra portabelt med avseende på klimatpåverkan, Sony har ju fått lite kritik där och att luren inte är för dyr utifall det händer nått med den utan främst ger en bra prisvärdhet.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Jag tycker att Philips PH805 är väldigt prisvärda, de är inte ljudmässigt bäst på nått sätt men de är bra och priset är vettigt så man vågar använda dem. Vill man ha bra ljud så är det svårt att hitta nått om det tvunget ska vara slutna lurar.

Anledning till att jag vill ha ett par slutna är bara för att jag redan har två stycken open-back. 58x/x2hr.
Så är inte ute efter en lur att använda konstant utan mer som en kul grej då jag kommit in på banan att experimentera en hel del ljudmässigt för rent nöje.
Kollar även på att skaffa iems inklusive ett par closed back.

Därav gör det ingenting om dom inte är så jätte balanserade utan gärna får vara lite extra bra/roliga inom ett speciellt område istället då jag har lite att skifta med.

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | XFX 7900 XTX | x570 Tomahawk | 32gb G.Skill Ripjaws 3600 16-16-16-36 | Massdrop HD 58x's | Edifier R1700 | Moddade Koss Kph30i | Fiio k5 pro | Moddat GMMK Pro

Permalänk
Medlem

Slutna lurar kan lättare skapa det ljudtryck många letar efter med bra bas. Men det handlar mer om rätt känsla för musiken än analytisk finlyssning där man inte vill njuta av musiken.

Tar vi HD 800 då har den en rejäl bas boost men de flesta inklusive en själv upplever den lätt som basfattig. Men det är rätt intressant när man lyssnar på lurar som upplevs ha mer bas men pumpar lägre DB det är bara det att den är 0 % fysisk med sin halodriver. Typ öppen öppen hörlur

Audeze lcd-2 är förvisso inte sluten men upplevs som det och anses vara basfokuserad. Klarar inte alls hålla en 50 Hz ton ala HD 800. Även magni som jag upplever mimikera högtalare bättre än de flesta utan att bröla orkar inte hänga med.

Men i övrigt om man inte är ute efter någon rumskänsla så är ju öppen design att gå för alla dagar i veckan. Men ev hyperkänsliga grannar kan ju störas

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av oqvist:

Slutna lurar kan lättare skapa det ljudtryck många letar efter med bra bas. Men det handlar mer om rätt känsla för musiken än analytisk finlyssning där man inte vill njuta av musiken.

Tar vi HD 800 då har den en rejäl bas boost men de flesta inklusive en själv upplever den lätt som basfattig. Men det är rätt intressant när man lyssnar på lurar som upplevs ha mer bas men pumpar lägre DB det är bara det att den är 0 % fysisk med sin halodriver. Typ öppen öppen hörlur

Audeze lcd-2 är förvisso inte sluten men upplevs som det och anses vara basfokuserad. Klarar inte alls hålla en 50 Hz ton ala HD 800. Även magni som jag upplever mimikera högtalare bättre än de flesta utan att bröla orkar inte hänga med.

Men i övrigt om man inte är ute efter någon rumskänsla så är ju öppen design att gå för alla dagar i veckan. Men ev hyperkänsliga grannar kan ju störas

Det är tyvärr rätt vanligt att hissa basnivån för att försöka att psykoakustisk kompensera för kroppsvibrationerna som hörlurar inte kan skapa.
När jag var en mer flitig hörlurslyssnare använde jag basmoduler med lurarna, dels så låter lurar ofta påtagligt renare om de slipper de stora konutslagen som bas och subbas innebär och så får man också den fysiska känslan ingen hörlur någonsin kan återge. Det är inget system som passar för de som väljer hörlurar för att inte störa omgivningen utan för de som vill ha bra återgivning iutan att vara väldigt beroende av att behöva bygga ett riktigt bra rum, jag använde AKG K-1000 tillsammans med Gradient SW 63 basmoduler.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Här är min blygsamma setup.

Jobbar hemifrån och lyssnar bara på riktigt hetsig elektronisk musik, så för att skona min familj får jag köra på lurar. Köpte först ett par Bower and Wilkins PX men kände att något saknades, så jag gick all in. Sjukt nöjd!

HIFIMAN HE1000se
Audio Analogue AAdac
DragonFly Cobalt (när man är on the move)

Visa signatur

AMD Ryzen Threadripper 3970X | Corsair iCUE H150i RGB PRO XT | Corsair Vengeance LPX 128GB (4x32GB) 3600MHz | MSI GeForce RTX 3090 24GB SUPRIM X | Samsung 980 Pro series 4TB (2x2TB RAID 0) M.2 | Corsair MP600 PRO 1TB M.2 | Seagate Exos 128TB (8x16TB) | 80TB LaCie d2 Professional (10x8TB) | Corsair HX1000i 1000W | Fractal Design Define 7 XL Svart

Permalänk
Medlem

La min beställning på en Schiit-stack idag. Magni Heresy, Modi DAC (den vanliga inte multibit), och lite hörlurskablar från Hart. Var först inne på att jag skulle köpa balanserat, men det får bli nästa gång. Har gått från att inte ha någon dedikerad hörlursförstärkare till en portabel (Hidizs S9), och nu till en dedikerad skrivbords setup. Tror att Single End kommer duga alldeles utmärkt för stunden iaf.

Visa signatur

B650M AORUS ELITE AX ICE | AMD Ryzen 7800X3D | Corsair H100i Elite Capellix White | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 6000MHz CL30 | ASUS GeForce RTX 4070 Super 12GB Dual OC | Lian Li PC-O11 Dynamic Mini Snow Edition | Corsair SF750 750W 80+ Platinum | 34" Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 3440x1440p 144Hz

Permalänk
Medlem

Efter nån vecka med Hifiman Deva måste jag säga att de lever upp till mina förväntningar och får permanent ersätta mina gamla öppna akg k400. Införskaffade även en modmic wireless som sitter som klistrad. Så skönt att kunna göra sig av med kablarna och få bra ljud. Används till musik, spel och voice.

Visa signatur

Audio: xDuoo TA-22, Hifiman Deva, HE-R9, Modmic Wireless, Dali Opticon 1, SVS SB 2000
SFF PC: Lian li Q58, Asus B550-I, Ryzen 5800x3D, 2x16GB 3600MHz cl16, 4080 Ventus, CM V750W Gold SFX, Philips 32" 4k 144hz 329M1RV
Coffee: Moccamaster KBGT741 Thermo, AeroPress, Lavazza ¡Tierra! Organic

Permalänk
Medlem

Någon som vet om https://en.hifitalo.fi är legit? Är sugen på att beställa en ny amp. ☺️

Ser att de har Klarna iaf 😂

Permalänk
Skrivet av Warus:

Någon som vet om https://en.hifitalo.fi är legit? Är sugen på att beställa en ny amp. ☺️

Ser att de har Klarna iaf 😂

Vilken amp hade du tänkt beställa?
Kanske finns hos https://www.audiophonics.fr/en/ som jag vet fått bra reviews.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ramengaijin:

Vilken amp hade du tänkt beställa?
Kanske finns hos https://www.audiophonics.fr/en/ som jag vet fått bra reviews.

L30 topping. Den kostar 450kr mer via audiophonics,