Halvtid i SweClockers testlabb – testerna från 2021 samlade

Permalänk
Melding Plague

Halvtid i SweClockers testlabb – testerna från 2021 samlade

Luta dig tillbaka i solstolen och dyk in i biblioteket av hårdvarutester som SweClockers testlabb tröskat igenom under året.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Skrivmaskin

Halloj! I vanlig ordning är det en högst manuell process att rota fram alla artiklar och att länka till dessa, så om jag tabbat mig på något ställe är det bara att hojta Till nästa halvårsartikel ska jag se till att stuka till mitt hemmasnickrade Python-program så att jag kan få med alla undantag

Det finns därtill inte riktigt plats för att rymma allt extra läsvärt material som skapats under året, men nedan tipsar jag om några artiklar och videor. Om du har någon favoritartikel från året – dela gärna med dig i kommentarstråden!

Permalänk
Medlem

Imponerande arbete! Keep up the good work

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Kanon, men... jag skulle gärna vilja se listor efter kategori, med "årtal testat", Sweclockersbetyg & lanseringspris som parametrar.

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Fenrisulvfan:

Kanon, men... jag skulle gärna vilja se listor efter kategori, med "årtal testat", Sweclockersbetyg & lanseringspris som parametrar.

Det låter tyvärr lite för arbetsintensivt för tillfället. Bara att dra ihop en sådan här halvårsrapport är rätt meckigt och de får sällan någon stor mängd läsare eller kommentarer etc.

Visa signatur

240p är livet