Söker gratis programvara för att återställa förlorade memories

Permalänk
Avstängd

Söker gratis programvara för att återställa förlorade memories

Hej idag hände något jag gick böt konto då försvann memoreries som inte bakats upp till kontot de försvann spårlöst finns det någon gratis programvara som är helt gratis att återställa de får panik de är förklarade memories från snapchat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Isundin66:

Hej idag hände något jag gick böt konto då försvann memoreries som inte bakats upp till kontot de försvann spårlöst finns det någon gratis programvara som är helt gratis att återställa de får panik de är förklarade memories från snapchat

"It’s not possible to recover lost Memories that weren’t successfully backed up."

https://support.snapchat.com/en-US/a/memories-settings

Antar att de rensats bort permanent?

Visa signatur

Ge mig en kaka till kaffet.

Permalänk
Avstängd

Jag kan inte se det i min flik memories men de måste väl kunna gå att återställa memories snapchat med en gratis programvara

Permalänk
Medlem

Räkna inte med det, dels att de kan vara komprimerade/krypterade filer eller i egen format och därmed svårt för olika diskräddningsprogram att hitta dem och om de har tagits bort som filer i samband med kontobytet på din lagring så kommer TRIM att sopa bort alla spår direkt efter vid radering av filerna om det är lagrat på SSD/NVMe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Isundin66:

Jag kan inte se det i min flik memories men de måste väl kunna gå att återställa memories snapchat med en gratis programvara

Troligtvis går det inte. Jag tror inte memories ligger på telefonen, utan på Snapchat konto väl?

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig