Permalänk
Medlem

Köpes Laptop

Hejsan!

Som rubriken lyder så är jag ute efter en bärbar dator till min vän som ska börja studera. Ser helst att den är så nära nyskick som möjligt. Annars är det inga specifika krav, PM/kommentera med era erbjudanden

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Lian Li PC-O11 Mini | ASUS Prime B650M-A WIFI II | R7 7700 | RTX 3080 | 32 GB DDR5 RAM | 2,5 TB SSD
Samsung G9 Odyssey Neo

Permalänk
Skrivet av Mohandez:

Hejsan!

Som rubriken lyder så är jag ute efter en bärbar dator till min vän som ska börja studera. Ser helst att den är så nära nyskick som möjligt. Annars är det inga specifika krav, PM/kommentera med era erbjudanden

Läs hela annonsen här

Lenovo 11.6 (liten behändig väldigt bra skick) Chromebook

Nypris 2990kr Netonnet
Mittpris 1100kr frakt inräknad

Mvh

Permalänk
Medlem

Har en Ultrabook från Dell på 14tum med i5 processor 256gb ssd och 8 eller 16gb ram, står hemma o dammar men du kan få den för 2500:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av BriLiAnT:

Har en Ultrabook från Dell på 14tum med i5 processor 256gb ssd och 8 eller 16gb ram, står hemma o dammar men du kan få den för 2500:-

Mohandez har givetvis första tjing, men du kanske ändå kan nämna mer om datorn? Vilken modell är det?

Permalänk

Hej,

Har en Microsoft Surface Laptop med tillhörande dockningsstation.
15 tum
I5 Processor
128GB SSD
8GB Ram

Sparsamt använt.
Tänkte mig 4500kr för både laptop och dockningsstation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakro807:

Mohandez har givetvis första tjing, men du kanske ändå kan nämna mer om datorn? Vilken modell är det?

Har hittat en annan dator, lycka till

Visa signatur

Lian Li PC-O11 Mini | ASUS Prime B650M-A WIFI II | R7 7700 | RTX 3080 | 32 GB DDR5 RAM | 2,5 TB SSD
Samsung G9 Odyssey Neo

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.

Visa signatur

Samsung G9 Odyssey Neo