tangentbord Cherry, DDR4, Wii U, Xiaomi scooter

Permalänk

tangentbord Cherry, DDR4, Wii U, Xiaomi scooter

Hej!

Letar nu efter lite prylar då ''villha'' behovet dykt upp.

1 Mekaniskt tangentbord, gärna Cherry brown som är favorit, andra cherry tangentbord kan även vara av intresse, riktpris 300-600 kr / köper upp till 3 stycken fullsize, 60% spelar ingen roll, (går igenom dem snabbare än vad många anser är nyttigt

2 DDR4, 16/32 GB (2 stickor, gärna över 3000 mhz) Riktpris: ? kr

3 Wii U riktpris runt 1000 kr, wii remote och rörelsedetektorn önskas även, finns det mer tillbehör/spel så kan jag tänkas att gå upp lite i pris.

4 El sparkcykel, framförallt intresserad av Xiaomi pro 1/2 eller något med liknande batteritid riktpris: ? kr

Skriv i kommentarsfältet eller skicka ett meddelande, försöker svara snabbt och hålla annonsen uppdaterad.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Har ett vertex race 3 till salu nån annons ner, tror det kallas 70%, Cherry MX Brown

Permalänk
Medlem

Om inte svärmor vill ärva det av mig så har jag ett fullstort Ducky Legend med MX Brown till salu. Inköpt 2015 från Webhallen.

Visa signatur

AMD Ryzen 9800X3D (Arctic Liquid Freezer III 280) | MSI RTX 4090 Gaming Trio | 64 GB DDR5-6000 CL36 | ASUS ROG B650E-I | Asus Loki 850 W | Cooler Master NR200P

Permalänk
Medlem

Jag har ett corsair strafe rgb med mx silent om det är intressant? har också ett par teamgroup Tforce xtreem 2x8gb 4500mhz minnen

Permalänk
Medlem

Kanske kan jag hjälpa en del, jag har både RAM minnen och flera tangentbord till salu:
- 16 GB (2x8) Corsair Vengeance LPX DDR4-2666Mhz
- Keychron K6 Gateron Red, helt nya och fortfarande inplastade
- Logitech G810 Orion Spectrum
- Wooting One, röda brytare
- Asus ROG Claymore Red

Kom gärna med bud

Visa signatur

Louqe Ghost S1 | Ryzen 5600X | 32 GB DDR4-3600 | Asus Strix X470-I | RTX2080Ti FE

Permalänk
Skrivet av DavidGustafssonnn:

Har ett vertex race 3 till salu nån annons ner, tror det kallas 70%, Cherry MX Brown

Skrivet av Quenya:

Om inte svärmor vill ärva det av mig så har jag ett fullstort Ducky Legend med MX Brown till salu. Inköpt 2015 från Webhallen.

Skrivet av seraj5:

Jag har ett corsair strafe rgb med mx silent om det är intressant? har också ett par teamgroup Tforce xtreem 2x8gb 4500mhz minnen

Skrivet av physicalist:

Kanske kan jag hjälpa en del, jag har både RAM minnen och flera tangentbord till salu:
- 16 GB (2x8) Corsair Vengeance LPX DDR4-2666Mhz
- Keychron K6 Gateron Red, helt nya och fortfarande inplastade
- Logitech G810 Orion Spectrum
- Wooting One, röda brytare
- Asus ROG Claymore Red

Kom gärna med bud

Pm skickade!

Permalänk
Medlem
Skrivet av bboy-basil:

Hej!

Letar nu efter lite prylar då ''villha'' behovet dykt upp.

1 Mekaniskt tangentbord, gärna Cherry brown som är favorit, andra cherry tangentbord kan även vara av intresse, riktpris 300-600 kr / köper upp till 3 stycken fullsize, 60% spelar ingen roll, (går igenom dem snabbare än vad många anser är nyttigt

2 DDR4, 16/32 GB (2 stickor, gärna över 3000 mhz) Riktpris: ? kr

3 Wii U riktpris runt 1000 kr, wii remote och rörelsedetektorn önskas även, finns det mer tillbehör/spel så kan jag tänkas att gå upp lite i pris.

4 El sparkcykel, framförallt intresserad av Xiaomi pro 1/2 eller något med liknande batteritid riktpris: ? kr

Skriv i kommentarsfältet eller skicka ett meddelande, försöker svara snabbt och hålla annonsen uppdaterad.

Läs hela annonsen här

Jag har detta: https://www.sweclockers.com/marknad/203325-nytt-asus-gtx-1050...

Permalänk

tjena, Jag har Corsair rgb 2x16Gb 3600 mhz. Om det skulle vara något
https://www.inet.se/produkt/5302779/corsair-32gb-2x16gb-ddr4-...

Permalänk
Medlem

Har en Xiaomi pro 1 med custom fjädring fram och bak samt punkteringsfria däck. Går som en klocka, Körs dagligen. Men smyg kollat på annat så försäljning kan vara aktuellt till rätt pris.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk

Innehar dessa om det skulle vara utav av intresse:
POK3R 60% den gamla gråa versionen utan RGB (Bruna Switches, enstaka keycaps lite fadade)
Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma TKL (Gröna Switches, D tangenten har någon bugg att den fastnar ibland (Ej fysiskt).
Arachnid Recore TKL (Röda switches).

Visa signatur

🖥️  NZXT H1 - 4070 ti super - i7 12700 - 16GB DDR5
🖱️ Superlight 2
⌨️ Wooting 80HE (incoming)
🎧 DT 990 Pro 250Ω

Permalänk

Annonsören har avslutat denna annons.