New World har Open Beta 9-12 September

Permalänk
Medlem

Fick precis ett mejl från steam "New World Playtest is now available in your library!" och det går nu att ladda ner också. ( höger klick på steam ikonen vid taskbar och finns där nu.

Permalänk
Medlem

Alltså....jag gillar det här!!! Det är någonting...inte en miljard abilities i spellbaren, men otroligt mycket vid sidan om.
Riktigt roligt faktiskt! Final fantasy online är ok....men är alldeles för gulligt för att jag skall kunna ta till mig det 100%. Väldigt bra...men ack så barnsligt ibland.
Jag gillar gritty fantasy (a la games of thrones eller the blade it self) och detta verkar vara ganska nära 😃
Gillart verkligen än så länge!
Riktigt kul!!

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Känns väl helt okej, intressant setting.. Får inte den klassiska fantasikänslan av spelet som man får i dom flesta MMOs. Tyvärr är det riktigt styltigt. Vapenutbudet är ganska tråkigt också (varför kan jag inte ha sköld med hatchet / ice gauntlet?). Endast tre ganska mediokra skills med relativt långa CDs så blir väldans massa vänsterklickande.

Får väl se, blir ingen preorder i alla fall.

Visa signatur

5800X3D @Kombo Strike 3 / 32GB DR RAM @3800MHz,CL16 / 3090 Turbo @1695MHz,0.750V

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exydia:

Känns väl helt okej, intressant setting.. Får inte den klassiska fantasikänslan av spelet som man får i dom flesta MMOs. Tyvärr är det riktigt styltigt. Vapenutbudet är ganska tråkigt också (varför kan jag inte ha sköld med hatchet / ice gauntlet?). Endast tre ganska mediokra skills med relativt långa CDs så blir väldans massa vänsterklickande.

Får väl se, blir ingen preorder i alla fall.

Jag gillar att det inte r som ett piano där man skall göra 25 knapptryckningar i minuten för att hålla koll på sina cooldowns och buffar samt krits.
Det blir mer äventyr över det. Man har 3 abilities per vapen, som man byter under fighten. Hur gött som helst.
Bränn av abilities, byt vapen , bränn av abilities, byt vapen.
Kanon.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Jag gillar att det inte r som ett piano där man skall göra 25 knapptryckningar i minuten för att hålla koll på sina cooldowns och buffar samt krits.
Det blir mer äventyr över det. Man har 3 abilities per vapen, som man byter under fighten. Hur gött som helst.
Bränn av abilities, byt vapen , bränn av abilities, byt vapen.
Kanon.

Jo, jag håller med! Det blir bara lite väl smalt när man kommer från Guild Wars 2 med dryga 10 abilites som i princip spelas på samma sätt som detta.

Visa signatur

5800X3D @Kombo Strike 3 / 32GB DR RAM @3800MHz,CL16 / 3090 Turbo @1695MHz,0.750V

Permalänk
Medlem

Kört några timmar nu och det känns lite segt men det kan bero på att jag kör med lifestaff vilket inte direkt verkar vara det snabbaste vapnet...

Kan nog bli ett köp vid release och fokus på något mer offensivt till en början då jag förstått att det är möjligt att göra respecs senare.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daz:

Kört några timmar nu och det känns lite segt men det kan bero på att jag kör med lifestaff vilket inte direkt verkar vara det snabbaste vapnet...

Kan nog bli ett köp vid release och fokus på något mer offensivt till en början då jag förstått att det är möjligt att göra respecs senare.

Ja lifestaff är ingen höjdare att levla med, om du är ensam.
Jag kör svärd/sköld + 2 hands yxa och funkar ganska bra, men jag saknar någon heal för jag tappar mycket effektiv tid på att vila/äta hela tiden.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Hmm, jag kommer definitivt att slölira det som en ren äventyrs-simulator i varje fall.
Stridssystemet med 3 förmågor + vapenbyte kräver ett väldigt robust system i övrigt och där har de verkligen inte lyckats enligt mig.

* Man fryser under animationer och det känns verkligen stelt (funkar kanske i Dark Souls, men där är striderna direkt anpassade för det). Om detta stannar kvar så kommer animation cancelling bli meta vilket alltid har varit det dummaste systemet någonsin.

* Man kan inte köa upp attacker alls vilket också känns väldigt stelt när man vill väva in heavy attacks och karaktären bara står där för man klickade lite för tidigt

* Du förlorar dina buffar om du byter vapen vilket direkt motarbetar synergin mellan dem.

* Ditt sikte känns som det är felplacerat. Det är väl det minsta av problemen men likväl ett. Det kanske främst är ett problem för oss som inte är förtjusta i "över axeln"-kamera.

Jag vill däremot ge en eloge till världen, grafiken (behöver optimeras dock, särskilt skuggor), ljudet och hela crafting/gathering-systemet.

Visa signatur

Gammal garvad IT-tekniker med lång erfarenhet av nätverk, server och IT-säkerhet m.m.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wwraver:

Hmm, jag kommer definitivt att slölira det som en ren äventyrs-simulator i varje fall.
Stridssystemet med 3 förmågor + vapenbyte kräver ett väldigt robust system i övrigt och där har de verkligen inte lyckats enligt mig.

* Man fryser under animationer och det känns verkligen stelt (funkar kanske i Dark Souls, men där är striderna direkt anpassade för det). Om detta stannar kvar så kommer animation cancelling bli meta vilket alltid har varit det dummaste systemet någonsin.

* Man kan inte köa upp attacker alls vilket också känns väldigt stelt när man vill väva in heavy attacks och karaktären bara står där för man klickade lite för tidigt

* Du förlorar dina buffar om du byter vapen vilket direkt motarbetar synergin mellan dem.

* Ditt sikte känns som det är felplacerat. Det är väl det minsta av problemen men likväl ett. Det kanske främst är ett problem för oss som inte är förtjusta i "över axeln"-kamera.

Jag vill däremot ge en eloge till världen, grafiken (behöver optimeras dock, särskilt skuggor), ljudet och hela crafting/gathering-systemet.

Håller med om att det känns som en äventyrssimulator, vandrade omkring typ en timme idag och bara tittade mig omkring och det kändes rätt coolt. Lite frustrerande hur lång tid det tar att gå någonstans men det återstår väl att se hur bråkigt fast travel systemet kommer vara i slutändan.

När det kommer till ljuden är jag nog mest imponerad av ljudet när man bryter sten/metall men det är nog något man antingen hatar eller älskar.

Craftingsystemet känns solitt och jag tycker mig ha hört från closed beta att många av de bästa sakerna är spelarskapade så det kanske blir intressant efter några månader.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem

Har spelat lite nu och jag måste säga att jag gillar det väldigt mycket. Levlat upp till lvl 11, jag la mycket tid på att testa yrkena och olika vapen istället för att powerlevla.

Jag har kört final fantasy ett tag men jag klarar inte av gulligheten längre. Jag kommer spela spelet som ett äventyrsspel och fokusera på lära mig yrken och vapen och världen.

Jag tyckte fisket var riktigt kul 😃 där har de tänkt till!

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Sötast

New World är det enda mmo jag varit sugen på på minst 5år, men lyckas tyvärr inte hinna med open betan...
Vad tycker vi rent generellt om det?

Permalänk
Medlem

Alltså, inget fel på spelet. Bra grafik, lätt att lära sig kontrollerna och massor att göra.
Problemet är väl mest att jag känner nog inte för att lägga ner en massa tid på ett MMO igen

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

New World är det enda mmo jag varit sugen på på minst 5år, men lyckas tyvärr inte hinna med open betan...
Vad tycker vi rent generellt om det?

Det är något som lockar med det trots att det har flera negativa sidor. Tycker världen är riktigt fint uppbyggd och grafiken ser ändå bra ut för att vara ett MMO (dock lite väl oskarpt för min smak) samt att det finns oändligt med crafting att göra. Det största problemet för mig är prestandan, även med ett 3080 är det svårt att få behaglig fps i städer och ute i världen så är det mycket micro stutter vilket gör mig vansinnig. Ljussättningen "poppar" in och ut, samma med skuggor (iofs en erkänd bugg) och slutligen ser allt oskarpt och grynigt ut (3440x1440). Sen tycker jag det är oklart vart man ska gå gällande "town board quests", står tex döda X alligatorer men står inte var de finns. Combat är okej men det är samtidigt lite trist att bara ha tre skills även om jag håller med om att det heller inte är bra att ha för många skills. Just nu är det mycket höger/vänsterklick vilket kan bli trist i längden.

Jag är försiktigt optimistisk men vill verkligen se en förbättring av prestandan och se att många av de buggar som dök upp under betan faktiskt fixas. Skulle inte förvåna mig om de försenar spelet en till månad. Det känns dock verkligen som ett lir man bara kan hoppa in och göra lite småsaker ett tag sen logga ut.

Som @Fenix undrar jag dock om jag orkar lägga ner tid på ett MMO Tiden är dyrbar när man är äldre.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Vet ärligt talat inte vad jag ska tycka. sänkt några timmar och är lvl 15 om jag minns rätt. Känns dock som ett spel som inte direkt är ämnat för solo spelare. liksom wow men med en story som jag iallafall inte riktigt lyckas fastna i. detta känns mer som att gå in å plocka upp quest, ut och döda, loota eller samla resurser sen tillbaka och börja om igen.
Sure exakt samma sak som i wow men där kändes det som att allt hängde ihop på något vis. Men antar att det är jag som bara inte lyckades fastna i storyn.

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

Ursäkta tradiga frågor. Frågar er som spelat betan osv......
Housing? AH? Guilds?

Är smått sugen. Älskar WoW men ska inte sticka under stol med att jag är rätt redigt trött nu på "rince-and-repeat" med allt. Nytt innehåll, expansioner löper på i samma spår.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beginner:

Ursäkta tradiga frågor. Frågar er som spelat betan osv......
Housing? AH? Guilds?

Är smått sugen. Älskar WoW men ska inte sticka under stol med att jag är rätt redigt trött nu på "rince-and-repeat" med allt. Nytt innehåll, expansioner löper på i samma spår.

ska jag va helt ärlig så känns det exakt som wow fast i ett annat paket. för min del innebär det antingen fastna i storyn eller ha folk att spela med annars så är det ingen ide att ens försöka =/

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem
Skrivet av norrby89:

ska jag va helt ärlig så känns det exakt som wow fast i ett annat paket. för min del innebär det antingen fastna i storyn eller ha folk att spela med annars så är det ingen ide att ens försöka =/

Ok. Är helt ensam i WoW, ja. Inte helt ensam ofc. Guilden flyttade för några år sen utan att informera mig och de jag lirade med dessförinnan har gått vidare i livet och har tappat dem helt. Sololirar WoW.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beginner:

Ok. Är helt ensam i WoW, ja. Inte helt ensam ofc. Guilden flyttade för några år sen utan att informera mig och de jag lirade med dessförinnan har gått vidare i livet och har tappat dem helt. Sololirar WoW.

Ja wow för min del funkade solo efter pandaria. men va bara iom att jag fastna i storyn och började även se hur alla små storys hängde ihop osv. men räckte bara så långt innan suger av att spela mer seriöst och jaa, barn, jobb, sambo osv gör att det inte blir möjligt längre =/

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

Jag gick in i open beta utan ens läst eller sett något direkt om new world.
Tyckte de fanns väldigt mycket buggar osv fortfarande så nära release, och vissa saker man inte är övertygad om. Men hade ändå rätt kul, och kommer köpa det vid release iaf.

Permalänk
Medlem

Någonting jag tycker är svårt är gathering när det är natt. Allt är ju så mörkt att det är svårt att se veins osv. Fast å andra sidan är det ju faktiskt mer "verkligt"
På något sätt gillar jag detta Känner inte den där levelinghysterin man får i andra mmos. Tar man det lugnt och levlar upp yrkena metodiskt och utan stress har man grymt mycket fördel vid senare levlar.
I WOW var jag alltid stressad att levla charen till max så fort som möjligt och sen levla yrkena. Tycker inte det blir så i detta spelet eftersom questerna tar lång tid att göra samt att dom ofta är långt bort.

Skall skriva ut lite kartor med miningnods osv innan release så jag är förberedd

Kommer spela på Asgard servern iaf.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Någonting jag tycker är svårt är gathering när det är natt. Allt är ju så mörkt att det är svårt att se veins osv. Fast å andra sidan är det ju faktiskt mer "verkligt"
På något sätt gillar jag detta Känner inte den där levelinghysterin man får i andra mmos. Tar man det lugnt och levlar upp yrkena metodiskt och utan stress har man grymt mycket fördel vid senare levlar.
I WOW var jag alltid stressad att levla charen till max så fort som möjligt och sen levla yrkena. Tycker inte det blir så i detta spelet eftersom questerna tar lång tid att göra samt att dom ofta är långt bort.

Skall skriva ut lite kartor med miningnods osv innan release så jag är förberedd

Kommer spela på Asgard servern iaf.

Här har du kartan som kan filtreras för all modes. Lägg din tid på att njuta av spelet 😉

https://newworld-map.com/#/

Permalänk
Medlem

Testade att följa storyn litegrann idag och ska tydligen jaga soulwardens efter att just ha dödat en. Är lite förvirrad på hur worldbosses fungerar då de verkar mycket svårare än andra mobs på samma nivå. På level 14 kunde jag döda normala level 19 mobs men en soulwarden level 15 dunkar mig ordentligt.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem

Riktigt kul! Det enda jag egentligen har att klaga på är karaktär kreation, eller bristen av det rättare sagt. Bland det tunnaste jag sett i något mmo någonsin. Samt att en av egenskaperna i pilbågsträdet kändes klumpig på nära håll, egenskapen i fråga är ”Rapid Shot” (Det kanske bara var jag som var för dålig)

För övrigt var det ganska stabilt med förvånansvärt få buggar (för mig iallafall). Spelet hängde sig en gång, samt diverse ”mobs” som hade fastnat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EroHebi:

Riktigt kul! Det enda jag egentligen har att klaga på är karaktär kreation, eller bristen av det rättare sagt. Bland det tunnaste jag sett i något mmo någonsin. Samt att en av egenskaperna i pilbågs trädet kändes klumpig på nära håll, egenskapen i fråga är ”Rapid Shot” (Det kanske bara var jag som var för dålig)

För övrigt var det ganska stabilt med förvånansvärt få buggar (för mig iallafall). Spelet hängde sig en gång, samt diverse ”mobs” som hade fastnat.

Ja karaktär kreation kunde dom utveckla mycket mer. Storlek på charen T.ex. Med armor ser alla exakt likadana ut.
Men som sagt, jag gillar spelet skarpt!

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Moderator
Forumledare

För er som kört ”mycket” av betan, känns det rimligt att släppa spelet redan 28:e september?

Det låter som att det är ganska kort tid för att krossa buggar på(?)🤔

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

För er som kört ”mycket” av betan, känns det rimligt att släppa spelet redan 28:e september?

Det låter som att det är ganska kort tid för att krossa buggar på(?)🤔

Det beror på hur sen version vi fick spela på under betan. Min personliga åsikt är att spelet kommer kännas styltigt en tid framöver.. Förhoppningsvis har jag fel.

Som tur är har man två timmar returtid på Steam - det räcker gott till att testa huruvida spelet känns som betan eller ej.

Visa signatur

5800X3D @Kombo Strike 3 / 32GB DR RAM @3800MHz,CL16 / 3090 Turbo @1695MHz,0.750V

Permalänk
Medlem

Konstigt att det inte är mer liv i denna tråden? Hänger alla NW spelare på något annat ställe?

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

tyckte closed beta flöt på mycket bättre, fpsen är sämre, fler buggar etc etc, servrarna är stabilare dock. kommer spela vid launch men kommer nog också tröttna ganska snabbt pga combat systemet, fyfan

Visa signatur

7800x3d - asus x670e hero - 32gb corsair dominator @ 6000mhz - kfa2 rtx 4090 - 2tb kingston kc3000 - 1tb wd black sn850 - wd 4tb - corsair hx1200 - acer predator x34gs - lg 27gl850-b

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

För er som kört ”mycket” av betan, känns det rimligt att släppa spelet redan 28:e september?

Det låter som att det är ganska kort tid för att krossa buggar på(?)🤔

Ja alltså jag hade inga större problem med förra betan…
Men finns nog många som tycker motsatsen

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken