Permalänk
Medlem

Varsågod
Den som väntar på nåt gott....
Väntar alltid för länge

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dragonflame:

Rent spontant så känns tftcentrals recensioner som de mest seriösa. En sak som är intressant är att de läser betydligt mindre inputlag på dessa 32" 4k-skärmar. T.ex. Gigabyte FI32U mäter de inputlag till bara drygt 2ms medans de flesta andra mäter ca 10ms...

Jag har ju totalt dissat dessa skärmar, men efter att ha läst tftcentrals recensioner så är jag nu tillbaka till dessa igen😅. Det jag saknar på Asus-skärmen är en KVM-switch vilket FI32U har..

Edit: stavfel

Permalänk
Bildexpert 📺
Skrivet av photek2k:

Rent spontant så känns tftcentrals recensioner som de mest seriösa. En sak som är intressant är att de läser betydligt mindre inputlag på dessa 32" 4k-skärmar. T.ex. Gifabyte FI32U mäter de inputlag till bara drygt 2ms medans de flesta andra mäter ca 10ms...

Tog upp det där i input lag-artikeln. Olika testare kommer fram ofta fram till olika siffror på input lag och responstider eftersom de använder olika utrustning och olika metoder. Olika siffror men faktiskt ofta snarlika subjektiva slutsater om produkternas kvalitet.

Kontentan av det hela är att inte stirra sig blind på rena siffror. Tekniken är för komplex och människan för komplex för att man ska kunna jämföra enskilda siffror rakt av och få något absolut svar om någon större helhet.

Permalänk
Medlem

Nu har dom lagt upp den på inet
Release 2021-10-29
Pris håll i er nu... 11 990 kr

Tror datumet kommer skjutas upp men nu finns det pris på den iallafall

Permalänk
Skrivet av Dragonflame:

Nu har dom lagt upp den på inet
Release 2021-10-29
Pris håll i er nu... 11 990 kr

Tror datumet kommer skjutas upp men nu finns det pris på den iallafall

Höll på att ramla ur stolen när jag såg det igår. Nu håller vi tummarna på datumet!