RAM, Chassi, Fläktar, Pump/res, Vertikalt fäste

Permalänk
Medlem

RAM, Chassi, Fläktar, Pump/res, Vertikalt fäste

Hej!

Rensat lite i lådorna och hoppas på att sakerna ska hitta ett nytt hem istället för att kasseras. Bud mottages på samtliga saker och allting förutom chassit kan skickas, dock kommer jag att prioritera hämtning i centrala stockholm.

RAM: G.skill Trident Z RGB (F4-3600C16-8GTZNC) 4x8 GB, funkar bra i standard XMP-profil (16-19-19-39) och har inte orkar lirka mer med timings. Inget kvitto ingen kartong. bud från 1500

Chassi: Corsair Crystal 570x White. Lätt "moddat" då jag klippte två av pcie-stagen på baksidan när jag hade mitt grafikkort vertikalt. Målat om diverse skruvar och pcie-covers i silver. Kommer utan fläktar, digitalt kvitto ingen kartong. bud från 0 kr

Fläktar: 3x Corsair LL120 Vit. Inköpta på inet för cirka 1.5 år sedan och garantin har således gått ut, vilket inföll ungefär samtidigt som LEDn började bugga. Ibland funkar alla LEDs och ibland inga. Gav upp efter att ha försökt med lite olika styrdon etc så säljes som defekta. Dock inga problem med kylfunktionen utan enbart estetiskt defekt. Digital kvitto och kartong finns. bud från 0 kr

Pump/res: EKWB D5:a med pumphus och reservoar som jag målade om med silverlack för att passa in i bygget. Inget kvitto, ingen kartong. bud från 50 kr

Vertikalt fäste: Coolermaster Vertical GPU Mount, första versionen med PCIE 3.0 riser. Rekommenderas att användas i chassi med "öppen" baksida så som O11-Dynamic.
Liksom annat målat i silver. bud från 50 kr

Håll gärna alla bud och frågor i tråden för transparens.
Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls.

Fler bilder hittar ni här: Album

Allt gott!
/Max

Läs hela annonsen här

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom

Permalänk
Medlem

100 kr plus frakt för LL fläktarna

Permalänk

Styrde du alla ll120s via samma kontroller, kan det va den som spökar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ok112:

100 kr plus frakt för LL fläktarna

Noterat

Skrivet av DavidGustafssonnn:

Styrde du alla ll120s via samma kontroller, kan det va den som spökar?

Har testat att splitta över 3 kontrollers, min commander, min LNP, en fläkt i taget etc och hitta ingenting som var konstant. Ibland funkade det och ibland inte. Ibland tog det 10 minuter innan LEDn kickade igång ibland gick det flera timmar så jag gav upp hehe

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom

Permalänk

Börjar väl med bud på 50kr för pump/res då.

Permalänk

100:- för pump/res

Visa signatur

They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. That's nothing. If you play it forwards, it installs Windows.

Permalänk

150kr Pump/res

Permalänk
Medlem

200kr + frakt för pump/res

Permalänk
Medlem

1500 + frakt för Ram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippman:

200kr + frakt för pump/res

Skrivet av Lordcha:

1500 + frakt för Ram

Noterat, låter annonsen rulla till lördag kl 12 😀

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom

Permalänk

Budar 150kr för fläktarna, kan hämta.

Permalänk

Pump/res: 250kr + frakt

Permalänk
Medlem

50kr + frakt för Coolermaster Vertical GPU Mount

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yunithium:

Budar 150kr för fläktarna, kan hämta.

Skrivet av rallyludde:

Pump/res: 250kr + frakt

Skrivet av Crowwops:

50kr + frakt för Coolermaster Vertical GPU Mount

Noterat

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom

Permalänk
Medlem

Vertical GPU Mount med kabel. 100kr och hämtning.

Permalänk
Medlem

Vertikal mount 150kr plus frakt

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom