Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

SweClockers Live! 2021 presenteras av Netonnet

Permalänk
Melding Plague

SweClockers Live! 2021 presenteras av Netonnet

Elektronikåterförsäljaren Netonnet kliver för andra gången in som titelsponsor för SweClockers Live!, som går av stapeln den 17 november.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Även känd som Sveriges näst sämsta leverantör av 3080. Självklar är inte bristen eller situationen som sådan helt deras fel, men andra ÅF har minst sagt hanterat det lite snyggare. Finns fortfarande chans att klättra i placeringen om man vill (hint hint)

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Även känd som Sveriges näst sämsta leverantör av 3080. Självklar är inte bristen eller situationen som sådan helt deras fel, men andra ÅF har minst sagt hanterat det lite snyggare. Finns fortfarande chans att klättra i placeringen om man vill (hint hint)

Positive vibes already.

Som motvikt anser jag att NoN är en av de bättre på det mesta.
Åtminstone här i Karlstad. Trevliga i butiken och retur/ångerrätt appliceras smärtfritt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Positive vibes already.

Som motvikt anser jag att NoN är en av de bättre på det mesta.
Åtminstone här i Karlstad. Trevliga i butiken och retur/ångerrätt appliceras smärtfritt.

Jag har haft en hel del trubbel med min elektronik genom åren, vill jag lova!

Köper genomgående via NoN för de har bra priser och just för att jag HAR HAFT trubbel -- aldrig varit några problem att få det åtgärdat inom rimlig tid, så då har det fallit sig att jag handlat där igen.

Stödköper gärna i lokal butik så att den finns kvar, otroligt smidigt.

Nej, jag jobbar inte där, men jag tycker bra skit skall premieras

EDIT: Bara det faktum att de var först med att alltid lagra alla kvitton digitalt så man slipper fundera på skiten för att få ut saker via garantin... Så otroligt smidigt.

Visa signatur

Asus B550E-Gaming / Ryzen 5900X stock / Corsair Vengeance 32GB 3600 MHz CL18 /
ASUS TUF 4080 Gaming OC / Samsung 980 PRO 2TB PCI-Ev4 + 2TB WD Black NVME PCI-Ev3 / Corsair RM850x v2 / Acer Predator XB273UGX 1440p 270 Hz G-Sync / Phantek P500A / Arctic Cooling LF II 240mm / Evo 4 / Sennheiser IE 300 / Rode NT1-A
Synology 1621+ 6*16 / 1513+ 5*8 / LG CX 65" / XBox Series X
Ownit > Bahnhof

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Positive vibes already.

Som motvikt anser jag att NoN är en av de bättre på det mesta.
Åtminstone här i Karlstad. Trevliga i butiken och retur/ångerrätt appliceras smärtfritt.

Skrivet av KroesusSork:

Jag har haft en hel del trubbel med min elektronik genom åren, vill jag lova!

Köper genomgående via NoN för de har bra priser och just för att jag HAR HAFT trubbel -- aldrig varit några problem att få det åtgärdat inom rimlig tid, så då har det fallit sig att jag handlat där igen.

Stödköper gärna i lokal butik så att den finns kvar, otroligt smidigt.

Nej, jag jobbar inte där, men jag tycker bra skit skall premieras

EDIT: Bara det faktum att de var först med att alltid lagra alla kvitton digitalt så man slipper fundera på skiten för att få ut saker via garantin... Så otroligt smidigt.

Ber om ursäkt ifall inlägget ovan lät för krasst, har hängt lite för mycket i 3080-tråden senaste tiden bara

Jag personligen har inte haft några problem alls med dem och alltid haft trevligt bemötande i butik

Permalänk
Medlem

Gillar NetOnNet, fint med 90 dagars öppet köp. Enda strulet är med mitt 3080 TUF som inte levererats ännu, beställt 26 september 2020 hehe.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Även känd som Sveriges näst sämsta leverantör av 3080. Självklar är inte bristen eller situationen som sådan helt deras fel, men andra ÅF har minst sagt hanterat det lite snyggare. Finns fortfarande chans att klättra i placeringen om man vill (hint hint)

Fick mitt 3080 från netonnet redan förra året så alla är inte drabbade. Genomgående fått bra desk-service genom åren också.