Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Valve visar sista prototyp av Steam Deck och skyddsfodral

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av AplAy:

När senast gjorde Valve tre spel sammanhängande (uppföljare) i rad för samma spelserie?

Senast var väl förra året tänker jag. Halfe life alyx story är ju ihopsydd med de andra två halflifespelen. Samtidigt fungerar det fristående.

Menee ja. Det där kan det kivas om en del hehe.
Någon spelserie där tredje spelet benämns med en trea i titeln - det har väl valve inte gjort.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Testpilot
Skrivet av SCORPIUS:

Du kan ju agera testpilot åt sweclockers med den
Blir nog inte svårt att sälja den sen om du vill.

Vafan, gör inte mig arbetslös här nu!

Ser ut att få min redan första batchen, finns väl därmed lite av en förhoppning att skriva om erfarenheten kring Steam Deck antingen i mer "officiell" kapacitet (kanske får låna ut den om jag får före redaktionen dock haha) – eller göra en privat recension av något slag här på forumet beroende på hur korten faller

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yatagarasu:

Vafan, gör inte mig arbetslös här nu!

Ser ut att få min redan första batchen, finns väl därmed lite av en förhoppning att skriva om erfarenheten kring Steam Deck antingen i mer "officiell" kapacitet (kanske får låna ut den om jag får före redaktionen dock haha) – eller göra en privat recension av något slag här på forumet beroende på hur korten faller

Haha
Klart du ska göra en egen recension.
Vad som vore riktigt fint är en tråd där vi kan ställa frågor och komma med förslag på grejer du kan prova.

Jag börjar med FSR. Jag vill se hur det blir på den och spel som läggs till utanför steams köpta bibliotek.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.