Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Quiz: Har du koll på förkortningar?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Permalänk
Medlem

Sällan jag har gissat/varit tveksam så här mycket på en quiz. Endast DVI som jag missade på.

Visa signatur

Hårdvaru och mjukvaru intresserad

Permalänk
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Permalänk
Medlem
Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Good enough

Permalänk

Tusan, faila på dvi

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Computers make it easier to do a lot of things, but most of the things they make it easier to do don't need to be done. -Andy Rooney

Permalänk
Medlem

Failade på en fråga fast jag egentligen kunde den... och en fråga gissade jag på, så den är ok att det blev fel

Visa signatur

CPU: AMD R7 5800x | RAM: Corsair Vengeance lpx 3200 Mhz 32 GB DDR4 | Moderkort: Asus ROG strix B550 F Gaming | GPU: Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GLH edition | PSU: Corsair RM750X | Kylare: Noctua NH-u14s | Fläktar: Corsair ML120 PRO, 120mm | Chassi: Fractal design Define S | OS: Windows 10 | SSD: Samsung 860 EVO 500 GB |

Permalänk
Livsnjutare 😎
Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Livsnjutare 😎

Alla ni svarar nästan alla rätt på under 1min, sluta tramsa.

Ni hinner ju inte ens läsa frågorna på den tiden. Skryta om ett betyg ni inte ens förtjänar, moget 👍🏼

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Föll på DVI och något annat trams 😄

Permalänk
Medlem

Bommade på att jag hade för bråttom på DVI... Ett par fick man tänka till på.. 😅

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem

Kunde hälften och resten var gissningar och uteslutningsmetoden.

Permalänk
DingDongerMcDongface

Jag vill bara klargöra att det är @JonasT som stått nästan alla fantastiska frågor och att mitt största bidrag var den fina omslagsbilden. Tack. Nu vet ni <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av roxkz:

Mitt resultat: 9/10.

Bommade på att jag hade för bråttom på DVI... Ett par fick man tänka till på.. 😅

Haha, exakt samma som jag då! Bommade också enbart DVI, för att man hade lite bråttom

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| ASUS ROG Crosshari VIII Dark Hero | AMD Ryzen 5950X | Noctua D15 Chromax | G.Skill TridentZ Royal Gold 32GB DDR4 @ 3600Mhz CL14 | Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC | 2x WD SN850 1TB @RAID 0 + 2x Samsung 860 EVO 1TB @RAID 0 | Corsair HX 1000W | Corsair Obsidian 1000D | LG 34'' 34GN850 |

Monitor Audio Platinum PL100 II + Advance Paris X-P500 + Advance Paris X-A160
Klipsch R-115SW
Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Failade lite på vissa moderniteter.

Och en del annat 🤣

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem

Ett ämne som jag hade koll på, även om jag gissade på någon

Permalänk

Ja, det gick väl hyfsat. Min kunskap över slumpmässiga saker kommer till användning då och då.

Visa signatur

NetSurfer



Permalänk
Visa signatur

Ryzen 7 3700 | 32 Gb RAM | Geforce 2070 Super

Permalänk
Medlem

Jag visste egentligen allt

Permalänk
Medlem

bananadance.gif

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
99:e percentilen

Gratis! Hade nog till och med spikat närapå samtliga även utan alternativ; förkortningar är verkligen min grej, haha!

Skrivet av LemonIllusion:

Mitt resultat: 10/10.

Hemmaplan! Oerhört viktig kunskap det här. Definitivt värt att hålla den i huvudet istället för något användbart.

Extremt imponerande att dunka in en tia på bara 37 sekunder, måste jag säga!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

kill -s SIGCHLD `pidof Kenny`
bash: Oh my god, they killed Kenny
init: You Bastards

Permalänk
Medlem
Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P