Tänkte ta och äntligen uppgradera min dator lite och säljer där med mina gamla komponenter som sitter i burken just nu.
Sitter på:
CPU = i5-7600K Deliddad
CPU-Fläkt = Be quiet! Pure Rock
RAM = Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 2133MHz CL13
Moderkort = MSI Z270A
PSU= Corsair CX750M 750W
Allt utom PSUn är köpt 2017 från Inet och funkar toppen (sitter i min dator just nu) PSU är lite äldre, inköpt Dec 2012.
Perfekt kit för någon som vill köra gaming! Jag kör själv 1440p gaming med ett 2080 vilket går utmärkt. Men prestandanörd som man är så vill man ju ha det senaste ^^
Jag väljer själv vem jag vill sälja till.
Slänger upp paketet för 1500kr startpris så får vi se vad som händer därefter.
Lite svårt att få någon bild på komponenterna eftersom jag har dem i min dator just nu men vill någon ha mer specefika bilder så kan det fixas!
OBS. Kan ej skicka/lämna komponenterna innan Onsdagen 22 December
Investera i en dammsugare och gör rent i chassit åtminstone var tionde år, ser ut som du inte har tittat in i chassiet under dom senaste 20 åren av allt damn.
Investera i en dammsugare och gör rent i chassit åtminstone var tionde år, ser ut som du inte har tittat in i chassiet under dom senaste 20 åren av allt damn.
Eller tryckluft då en dammsugare genererar höga mängder statisk elektricitet som kan skada komponenterna. Ville inte vara uppkäftig utan bara avråda från att använda dammsugare inuti datorn.
Eller tryckluft då en dammsugare genererar höga mängder statisk elektricitet som kan skada komponenterna. Ville inte vara uppkäftig utan bara avråda från att använda dammsugare inuti datorn.
Ni har båda helt rätt dock, bara ren lathet av mig eftersom jag ville ha upp annonsen och orkade helt enkelt inte damma ur allt (Jag dammar av och gör rent allt innan jag säljer det ofc)
Helt rätt, unvik att stoppa metalröret på damsugaren i datorn, använd en slang eller något i gummi. Eller ta datorn till macken och blås ur den med jämna mellan rum, typ 1 gång i kvartalet eller nåt.