PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem

Beställde 14/12 via NoN och fick det till närmsta ombud vid 15-tiden igår. Två dagar leveranstid för expressfrakt är helt OK trots att Postnord var lite långsamma i slutet. Dock förståeligt då det var flera berg av inkomna paket hos det närmsta ombudet.

Permalänk

Bokade Digital Edition hos Webhallen 13/12 och fick nyss meddelande att den är överlämnad till Budbee för leverans imorgon

Permalänk

Nu är min också skickad från Webhallen. Men på försändelseinformationen står det att paketet bara väger 1 kg (?)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krigarvarg:

Nu är min också skickad från Webhallen. Men på försändelseinformationen står det att paketet bara väger 1 kg (?)

Webhallen har skickat 1 liter mjölk istället
Nej chilla lite står alltid 1 KG i början sen uppdateras det längre fram

Permalänk
Skrivet av padinni:

Webhallen har skickat 1 liter mjölk istället
Nej chilla lite står alltid 1 KG i början sen uppdateras det längre fram

Hehe. Tack ska du ha!

Permalänk
Medlem

Min order från webhallen 2021-12-08 kom idag till postombud, blir att sälja den till en polare för inköpspris så man kan spela tillsammans då NoN var snabbare

Permalänk

Leverans Mediamarkt

Tjenare
Hur lång tid tog det för er att få erat ps5 från Mediamarkt. Vad behövde ni visa upp när ni hämtade de? Beställde nämligen ett igår på Mediamarkt i borås

Visa signatur

Görgött

Permalänk
Medlem

Webhallen via FB:

Idag släpper vi en ny batch av PS5 - denna gång Standard Edition endast. Kom ihåg att ni bara kan boka den med leveranssättet "Skicka till mig" och självklart skickar vi den hem till dig gratis. Endast kunder som är medlemmar och inte har köpt en PS5 tidigare kan boka. Först till kvarn som gäller och vi kommer avboka ordrar som inte uppfyller kraven på infosidan.
För att boka följer ni länked nedan:

https://www.webhallen.com/se/campaign/9198-Online-Only-PlaySt...

Permalänk
Skrivet av ill_gött:

Tjenare
Hur lång tid tog det för er att få erat ps5 från Mediamarkt. Vad behövde ni visa upp när ni hämtade de? Beställde nämligen ett igår på Mediamarkt i borås

Bokade 30/11 och fick mitt i måndags. Jag hade bara med mig pappret/kvittot på handpenningen.

Permalänk

Hur lång tid från order till leverans har ni upplevt från Webhallen? Vågar man hoppas att en beställning idag hinner fram innan jul (jag vet att det står innan nyår...😅)

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaffebreak:

Hur lång tid från order till leverans har ni upplevt från Webhallen? Vågar man hoppas att en beställning idag hinner fram innan jul (jag vet att det står innan nyår...😅)

Ingen aning, jag undrar lite samma! Bokade från webhallen 15/12, står i ordern att det saknas i lager så man är ju lite nyfiken på när det kan komma 🤔

Permalänk
Skrivet av frozenfire:

Ja, skickat Har aldrig haft problem med NoN men med det här blev man lite orolig.

Har du fått din till utlämningsstället än? Min försändelse har senaste uppdatering på distributionsterminalen i stan sedan i morse (Stockholm).

Edit: anlände vid 17 för mig

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av kaffebreak:

Jag beställde 8/12 och fick leveransen idag. 👌🏻

Permalänk

Man kan beställa Playstation 5 Standard nu på Webhallen tydligen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krigarvarg:

Beställningsdatum?

Permalänk
Medlem

Spel och sånt har Playstation 5 konsoler i lager. Notera dock att för att undvika scalpers så kräver de att man köper ett paket med ett spel samt hörlurar alternativt kontroll Så priset hamnar då på ca 7500kr
https://www.spelochsant.se/category/369

Visa signatur

Valkommitens ordförande går till dikatorn och säger vi har en bra och en dålig nyhet vilken vill du höra först?
-Den Bra -Du är president igen
-Så vad är den dåliga nyheten? -Ingen röstade på dig!
Om du vill veta hur det är att leva i en diktatur läs här https://charter97.org/en/news/

Permalänk
Medlem

Såg att halebop körde något erbjudande med ps5 igen om man tecknar bredband

https://www.halebop.se/bredband?gclid=CjwKCAiAh_GNBhAHEiwAjOh...

Permalänk
Skrivet av padinni:

Såg att halebop körde något erbjudande med ps5 igen om man tecknar bredband

https://www.halebop.se/bredband?gclid=CjwKCAiAh_GNBhAHEiwAjOh...

Kom ihåg att du får inte garanti hos Halebop.
Så om din ps5 går sönder då är det ditt eget problem.
Jag köpte en hos dom men sen skickade jag tillbaka.

Permalänk

Beställde ps5 från MM 6e december. Inte hört något än men när jag beställde sa de att de hoppades på att få in v 51-52. 🙈 Någon som beställde ibörjan av december och fått någon uppdatering? Håller tummarna för att få det innan jul 😅

Permalänk
Medlem

Går fortfarande att boka på webhallen verkar vara ett stort släpp på G:

https://www.webhallen.com/se/product/343873-Playstation-5-Kon...

Tips jag fick mitt efter bara 10 dagar!

EDIT: Välj valfritt leveransalternativ (inte "Hämta i butik"). Du får då en enhet från nästa leverans som kommer.

Permalänk
Medlem

Beställde i onsdags från Elgiganten. Kom idag. Tusen tack denna sida

Permalänk
Medlem

Beställde på webhallen för 10 dagar sen. Står fortfarande som ”3438 saknas i lager. Vi har i dagsläget inte ett bekräftat leveransdatum”.

Känns mörkt att få den innan jul

Permalänk
Medlem

Tror det har släppt rejält nu. Beställde mitt ifrån Elgiganten och det kom idag. Bredvid min låda hos ombudet stod det två exakt likadana paket med samma utseende och vikt och hon bakom disken sa hon hade fler likadana i lagerrummet som skulle hämtas. minst 5 st till samma ombud talar för en rejäl container med konsoler levererad.

Många blir nog glada i jul.

Permalänk
Medlem

Min som jag beställde från wehallen den 13/12 skall levereras till ombudet imorgon, perfekt timing till julen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av sadde:

Min som jag beställde från wehallen den 13/12 skall levereras till ombudet imorgon, perfekt timing till julen!

Vilken version?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eott:

Beställde på webhallen för 10 dagar sen. Står fortfarande som ”3438 saknas i lager. Vi har i dagsläget inte ett bekräftat leveransdatum”.

Känns mörkt att få den innan jul

Är det Playstation 5 Konsol + Handkontroll, Diskversionen du beställt?

Jag väntar på:
2021-12-20 14:32
Leveransen är inte redo att paketeras då följande produkter saknas i lager:
****** saknas i lager. Vi har i dagsläget inte ett bekräftat leveransdatum

Visa signatur

MSI Z170A Gaming Pro, i7 6700k, 16GB DDR4, GeForce GTX 670, A-DATA SSD 128GB, Corsair SSD 120GB, 2X 2TB Caviar Green SATA II, Corsair HX 750W 80+, Corsair Graphite 600T.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eott:

Vilken version?

Det är digital edition, dvs den utan skivläsare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beren79:

Är det Playstation 5 Konsol + Handkontroll, Diskversionen du beställt?

Jag väntar på:
2021-12-20 14:32
Leveransen är inte redo att paketeras då följande produkter saknas i lager:
****** saknas i lager. Vi har i dagsläget inte ett bekräftat leveransdatum

Diskversionen utan bundle.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evelinahej:

Beställde ps5 från MM 6e december. Inte hört något än men när jag beställde sa de att de hoppades på att få in v 51-52. 🙈 Någon som beställde ibörjan av december och fått någon uppdatering? Håller tummarna för att få det innan jul 😅

Beställde våran den 10e december för fanns bara hos MM och nu verkar det som att vi kunde redan ha fått våran om vi vetat att andra affärer skulle plötsligt släppa förra veckan 🙈

Hoppas vi får våra v51-52 det var också det intrycket jag fick..