Hitta var jag har köpt Overwatch någonstans!

Permalänk

Hitta var jag har köpt Overwatch någonstans!

Hej!

Letar febril efter var jag har installerat Overwatch någonstans. Är ganska säker på att jag hade det i Battle.net men när jag går in där och trycker på Overwatch står det "Buy" och inte "Install" så den ligger någon annanstans. Har letat i Steam, Origin, Betheseda, Epic Games, Uplay... Hittar inte spelet. Var kan det vara tro?!

Permalänk
Medlem

Jag tror det bara finns på battle.net, du kanske har mer än ett konto där och loggat in på fel?

Visa signatur

◍◯◍ AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz ◍◯◍ Gigabyte RTX 3080 10GB GAMING OC V2.0 ◍◯◍ Gigabyte X570 UD
◍◯◍ Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3600MHz CL18 ◍◯◍ Corsair HX750i 750W
◍◯◍ Logitech G915 TKL Tactile ◍◯◍ 2x Samsung 870 QVO 8TB ◍◯◍ be quiet! Silent Base 601
◍◯◍ Sony 65" KD65XH9005 ◍◯◍ Audio Pro A36 ◍◯◍ Windows 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soldierofwar1985:

Hej!

Letar febril efter var jag har installerat Overwatch någonstans. Är ganska säker på att jag hade det i Battle.net men när jag går in där och trycker på Overwatch står det "Buy" och inte "Install" så den ligger någon annanstans. Har letat i Steam, Origin, Betheseda, Epic Games, Uplay... Hittar inte spelet. Var kan det vara tro?!

Trodde att Overwatch var F2P, jag har inte köpt spelet och får enbart install i battle.net klienten.

EDIT: Kan inte komma ihåg att jag har köpt spelet

Permalänk
Viking
Skrivet av lappen81:

Trodde att Overwatch var F2P, jag har inte köpt spelet och får enbart install i battle.net klienten.

Nej, det kostar en slant.

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz

Permalänk
Skrivet av Stefan_JL:

Jag tror det bara finns på battle.net, du kanske har mer än ett konto där och loggat in på fel?

Kan vara så men tror inte det…

Permalänk
Medlem

@Soldierofwar1985
Pröva söka på "Overwatch" i din vanligaste mejl och kolla på de äldsta resultaten - Kanske går att lista ut den vägen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soldierofwar1985:

Kan vara så men tror inte det…

Det finns bara på battle.net så du har antagligen loggat in på fel konto, själv har jag 4st olika b.net konton

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Skrivet av Oliver91:

Det finns bara på battle.net så du har antagligen loggat in på fel konto, själv har jag 4st olika b.net konton

Du hade helt rätt! Det fanns på Battle.net fast på ett annat konto