Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

vart hittar man fläktar till chassit i göteborg? (sveriges framsida)

Permalänk
Medlem

vart hittar man fläktar till chassit i göteborg? (sveriges framsida)

jepp det undrar jag..

orkar inte med att köpa massa 90 mm för typ 100 kr styck

någon bra skrot?

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

OT: sveriges baksida ffs! du har förstått det fel, om man ser på sverige som en gubbe så är gbg röven!

OT: ingen aning :/ men jag tycker du ska köpa nya, många på skroten lär vara slut körda.

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk
Visa signatur

There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LecToR
OT: sveriges baksida ffs! du har förstått det fel, om man ser på sverige som en gubbe så är gbg röven!

OT: ingen aning :/ men jag tycker du ska köpa nya, många på skroten lär vara slut körda.

Röven lär ju bukta ut lite om det inte är en platt arsel.... och det ända stället där sverige buktar ut är ..... och det rinner skitigt vatten där.. ända från sveriges näst största inlands hamn "köping"

Sen är det bevisat att politikerna har huvet full av skit, och dom befinner sig oftast i .......

Och jag kan bara inte låta bli och skriva : Det finns anledning till varför landet till öst kallar staden lite anorlunda.... typ utan "S" att börja med.

Men jag har aldrig varit i GBG, men det ser ut att GBG är mer fram i tiden på det mesta

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk
Medlem

Inet säljer Zalman och Papst. Dom säljer tyvärr inte dom bästa fläktarna; Panaflo.

Duedate

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Duedate
Inet säljer Zalman och Papst. Dom säljer tyvärr inte dom bästa fläktarna; Panaflo.

Duedate

Hur många butiker i sverige säljer Panaflo överhuvudtaget???
Jag läste mycket om märket när jag skulle köpa mina första fläktar för många år sedan bara för att upptäcka att typ ingen butik här hade dem.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

Ja, tyvärr så har inte butikerna detta märke. www.overclockers.se säljer Panaflo, men då är det postorder som gäller...

Duedate

Permalänk
Medlem

Vad är så bra med Panalfo? Sämre cfm/dB-förhållande än med Papst =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LecToR
[B]OT: sveriges baksida ffs! du har förstått det fel, om man ser på sverige som en gubbe så är gbg röven!

ok men vad är stockholm då för kroppsdel ???

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."