**NY** Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB

Permalänk
Medlem

**NY** Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB

Säljer denna Samsung 980 Pro då den inte kom till användning. Har bara legat sedan inköp och returrätten har gått ut, säljer därför till bättre behövande. Fortfarande förseglad och såklart helt oanvänd.

Nypris: ~3600:-

Skickas på köparens bekostnad.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Fast pris eller tar du emot bud?
Utgår att du har kvittot kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Royal FOOL:

Fast pris eller tar du emot bud?
Utgår att du har kvittot kvar.

Fast pris, man sparar ju ändå nästan 600:- på en ny disk 🙂

Ska se om jag hittar kvitto. Har det inte online utan köpte det i fysik butik.

Permalänk
Proffsmoddare
Permalänk
Medlem
Skrivet av MetallicAcid:

I am interested in the SSD if you can find the receipt.

Can't find the receipt. Must have gotten lost when i moved unfortunately. Is it crucial to you?

Permalänk
Proffsmoddare

Yes it is crucial for the price that you are asking.

Good luck with the sale.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MetallicAcid:

Yes it is crucial for the price that you are asking.

Good luck with the sale.

What would you say is reasonable price then? Give me an offer if price doesn't suit you.

Permalänk

Är intresserad men som tidigare så är avsaknaden av kvitto ett minus om man hamnar i ett garanti ärende.

Får jag fråga vart du har handlat det? Vad jag menar är att om du handlat den online så borde du ju ha ett kvitto i mail eller en kvitto kopia via ett eventuellt konto på den sidan du handlat det, tar Inet och webhallen som exempel. Antar dock att du handlat det på plats i butik då papperskvitto är det ända du hade tillgång till.

Om kvitto saknas så lägger jag ett bud på 2400+frakt

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D
Corsair Vengeance RBG DDR5 32gb (2x16gb) 6000Mhz
Gigabyte X670 GAMIMG X AX
Sapphire RX 7900XTX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viewtiful:

Är intresserad men som tidigare så är avsaknaden av kvitto ett minus om man hamnar i ett garanti ärende.

Får jag fråga vart du har handlat det? Vad jag menar är att om du handlat den online så borde du ju ha ett kvitto i mail eller en kvitto kopia via ett eventuellt konto på den sidan du handlat det, tar Inet och webhallen som exempel. Antar dock att du handlat det på plats i butik då papperskvitto är det ända du hade tillgång till.

Om kvitto saknas så lägger jag ett bud på 2400+frakt

Det är det sistnämnda som gäller tyvärr. Inhandlad på Netonnet i butik (Birsta) och fick då ett papperkvitto som jag nu inte hittar efter flytt. Var och är ej medlem hos dom så jag fick inget mail heller dessvärre! Kan tänka mig att gå ner lite, men 2400:- känns som en alldeles för stor förlust att ta på en helt ny ssd som inte ens är öppnad bara för att kvitto saknas, hur ofta är det dom går sönder menar jag 😅 då behåller jag den hellre och ser om den kommer till användning framöver.

Kan du tänka dig 2700:- inkl frakt så är den din!?

Mvh

Permalänk

Ok, kör på 2700

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D
Corsair Vengeance RBG DDR5 32gb (2x16gb) 6000Mhz
Gigabyte X670 GAMIMG X AX
Sapphire RX 7900XTX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viewtiful:

Ok, kör på 2700

Då skickar jag ett pm!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad