Gå från manuell hantering av ordrar till scanning

Permalänk

Gå från manuell hantering av ordrar till scanning

Hej Sweclockers!

Tänkte på er direkt då jag just nu håller på att digitalisera min verksamhet och har en fråga ni möjligtvis har svar på!

Jag säljer produkter online och packar produkterna med hjälp utav ett utskrivet kvitto. Det jag vill utveckla är att kunna använda en handscanner istället för att fysiskt behöva skriva ut ett kvitto och behöva dubbelkolla samtliga beställningar. Jag vill få upp kvittot digitalt i en surfplatta/mobil, scannar en produkt som står på kvittot och får ett OK ifrån scannern att rätt produkt har plockats.

Motsvarande applikation till detta hade också uppskattats.

Uppskattar all hjälp jag kan få!

Mvh

Permalänk
Avstängd

Hur många olika artiklar har du? Kollat med pricer, de kör både butik med elektroniska prislappar men även plock där etiketten helt enkelt lyses upp så du vet exakt vad du ska plocka. Krävs givetvis en större försäljningen för att det ska löna sig men jag vet inte hur stort du har det.

https://pricer.com.cn/en/blog/pick-online-orders-with-flashin...

Om du bara behöver handscanners eller stationära streckkodsläsare så säljer jag sådana i jobbet men då får du lösa hela implementeringen själv om du inte köper ett färdigt system

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk

Kolla på Gör det med RW kanal. Men bör finnas om du kör en generisk ehandel

Visa signatur

Intel i5 6600K | Be Quiet, Pure Rock! | Asus Z170 Pro Gaming | Asus GTX 1070 Strix Gaming | HyperX 16 GB (2x8GB) DDR4 2133MHz Fury Black | Samsung 850 Evo 250GB | Skärm: Samsung S27D390H | Chassi: Fractal Design Define R4 Black
Spelnick: Jernhand