Diverse vattenkylning och fläktar. Budgivning

Permalänk

Diverse vattenkylning och fläktar. Budgivning

Hej,

Har tagit ut min kära vattenloop då jag inte längre ska ha en gamingdator.
Finns ingen anledning och ha vattenkylning när man bara kollar Youtube.

Bild 1:
SE och PE 360 radiator, bra skick (Vet jag inte hunnit blåsa av dem, det skall ordnas. Dock genomspolade osv. Skruvar till fläktar ingår, har en hel del extra som kan skickas med.
Startbud SE: 300kr
Startbud PE: 500kr

Bild 2:
Diverse EKWB kopplingar både hardline och slangkopplingar.
Säljes som paket. Kan slänga med slang med.
Startbud för allt: 500kr

Bild 3:
Ekwb supremacy evo vattenblock med backplate för både äldre 1150socket och framåt samt den nya socketplattan för 1700.
Startbud:500kr

Bild 4:
D5 vattenpump bra skick.
Startbud: 600kr

Bild 5:
Lian li fläktar, RGB och grejor. Har extra kontakter ifall man vill koppla dem separat.
Vet inte antal än, ska kolla i förrådet imorgon. Säljs i 3st alternativ alla 6st.

Startbud 3st: 500kr

Köparen står för frakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

300 kr SE + frakt

Visa signatur

Cloothing optional!!!

Permalänk
Medlem

Startar på 900+frakt för samtliga 6 stycken Lian Li Unifan. Visst är det SL120-modellen i vitt...?

Visa signatur

Project AI (där fritiden inte räckt till...) | i7-14700 | Nvidia RTX A6000 | Vardagsrumsdator I | Casemoddat NR200P Sakura Limited Ed. SFF | Ryzen 5900X | ROG Strix 3080 White | ROG Crosshair VIII Impact X570 mini-DTX | CM SFX Gold 850W White | Kraken Z68 White AIO | Sennheiser HD 800 genom Aune X1S DAC + Onkyo A/V Receiver | LG OLED 77"| Vardagsrumsdator II | Casemoddat Lian Li O11 med optical-bonded transparent LCD i sidopanel och frontglas | i7-14700F | RTX 4070 | Thermalright FN240 AIO | LG OLED 42" | Macbook Pro 14" M1 Pro | Surface Pro i7 |

Permalänk

@XTFality yes 120mm

Permalänk

Uppdatering: Sänker startbud på saker som inte sålts.

Bild 1:
SE och PE 360 radiator, bra skick (Vet jag inte hunnit blåsa av dem, det skall ordnas. Dock genomspolade osv. Skruvar till fläktar ingår, har en hel del extra som kan skickas med.
Startbud SE: 300kr Vinnare: @haiPA kontakta mig så löser vi affären.
Startbud PE: 400kr

Bild 2:
Diverse EKWB kopplingar både hardline och slangkopplingar.
Säljes som paket. Kan slänga med slang med.
Startbud för allt: 400kr

Bild 3:
Ekwb supremacy evo vattenblock med backplate för både äldre 1150socket och framåt samt den nya socketplattan för 1700.
Startbud:400kr

Bild 4:
D5 vattenpump bra skick.
Startbud: 400kr

Bild 5: X Avslutad
Lian li fläktar, RGB och grejor. Har extra kontakter ifall man vill koppla dem separat.
Vet inte antal än, ska kolla i förrådet imorgon. Säljs i 3st alternativ alla 6st.

Startbud 3st: 500kr Vinnare: @XFTality kontakta mig så löser vi affären.