Michaelsoft Binbows klistermärken

Permalänk

Michaelsoft Binbows klistermärken

Visa att du kör det bästa operativsystemet på din dator med dessa Designed for Michaelsoft Binbows-klistermärken. Knivskarpt tryck på skimrande vackert holografiskt papper. Binbows-loggan är gjort i vektorgrafik, därav högsta kvalité på trycket. Klistermärket mäter 30 x 50 mm.

Skickas i ett kuvert med frimärke. Frakt ingår i priset.

1st 25kr
5st 90kr
10st 150kr

Betalning med Swish. Skicka PM med ditt nummer så skickar jag en betalningsförfrågan med summan. Postar 1-2 dagar efter betalning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

kul history om det om någon är intresserade om den här legendariska memet

Permalänk
Medlem

Haha, lite kul. Kan kopa 5, skickar DM.

Permalänk
Medlem

jag tar faktisk ett då jag växte up med det här. synd att affären ej finns kvar längre

Permalänk
Medlem

Som person med förnamnet "Michael" känner jag att dessa passar mina datorer utmärkt. Tar ett fempack. Skickar PM.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 5900X | RAM: 32gb Corsair Vengeance RGB 3600mhz CL18 | GPU: Gigabyte RTX 2080 Windforce | Mobo: Asus X570-E Strix | Lagring: 3TB NVMe SSD | PSU: Corsair HX 750i | Chassi: Fractal Design Meshify 2 | Kylning: Corsair HydroX custom loop CPU+GPU

Permalänk
Medlem

Jag vill köpa 10 st om det finns kvar, skicka mig ett PM!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk

Jag köper gärna 10 st om det finns kvar! Skicka gärna ett PM, eller citera mig i den här tråden

Visa signatur

Min profilbild beskriver hur jag känner mig just nu.

Permalänk
Medlem

Finns det några kvar?

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Det gick undan ser det ut som

Tar gärna fem om det finns kvar eller 1-4 st beroende på om det allra mesta gick åt.

Visa signatur

Processor: R7 5800X3D @ CO -30 · Moderkort: Gigabyte X570S Aorus Pro AX
Grafikkort: GB RTX 3080 GOC @ 1800 @ 812mV · Ram: 32GB @ ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

NVENC-PC: i5-4430S · Quadro P600 · 16GB 1600MHz · 28TB HDD
"Budget"-VR: R7 3700X · RTX 3060 12GB · 32GB 3600MHz · ~1TB SSD

Permalänk

Det finns fler klistermärken! Alla som är intresserade, skicka ett PM. Gärna med ert Swish-nummer, så skickar jag en betalningsförfrågan.

Skrivet av sparkar_boll:

Jag köper gärna 10 st om det finns kvar! Skicka gärna ett PM, eller citera mig i den här tråden

Det finns kvar!

Permalänk
Sötast

Hahaha, så efterblivet
Jag skickar PM!

Permalänk
Sötast
Skrivet av Allexz:

Hahaha, så efterblivet
Jag skickar PM!

Gick inte att redigera och var bara tvungen att tillägga:

Jag är en sån person som är allergisk mot klistermärken på hårdvara. De åker alltid bort.
Men dessa..... dessa får gärna pryda vilken av mina laptops som helst. Jobbdatorn får garanterat en!

Permalänk

Om en liten stund går jag och postar iväg breven till alla glada Binbows-användare som har köpt. Det finns fortfarande klistermärken kvar så om ni är intresserade är det bara att skicka PM. Medans ni glada Binbows-användare väntar på posten så har jag gjort en tidsenlig (tror jag) Binbows wallpaper. https://i.imgur.com/dlszOxL.jpeg

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av SweatyLlama:

Om en liten stund går jag och postar iväg breven till alla glada Binbows-användare som har köpt. Det finns fortfarande klistermärken kvar så om ni är intresserade är det bara att skicka PM. Medans ni glada Binbows-användare väntar på posten så har jag gjort en tidsenlig (tror jag) Binbows wallpaper. https://i.imgur.com/dlszOxL.jpeg

Varför har du spegelvänt bilden?

Permalänk

Tänkte att det var passande eftersom loggan också är spegelvänd

Permalänk
Medlem

Måste bara posta denna "dokumentär" om MICHAELSOFT BINBOWS

https://www.youtube.com/watch?v=yDzAAjzbV5g

Permalänk
Sötast

Fick mina klistermärken idag!

Skäms redan av hur illa det det ser ut att ha ett klistermärke på en dator, men Michalesoft tar mig igenom dessa svåra känslor!

10/10 ger jag kvaliteten på service av säljaren samt kvalitet på produkten.
De andas kvalitet och ser 'proffsiga' ut <-hähähä

Permalänk
Hedersmedlem

Fin kvalité på klistermärkena, och leverans som utlovat!

Däremot var jag inte helt mentalt beredd på hur stora klistermärkerna var. Men det är ju mitt eget fel som inte tittade noga på annonsen.

De hade lätt kunna varit hälften så breda och hälften så långa och varit lite mer diskreta. Men det kanske inte är det som är grejen idk

Permalänk

Det finns klistermärken kvar Bara skicka PM med era uppgifter om ni är intresserade.

Lottar ut 3 st klistermärken till en person! Nästa fem användare som kommenterar kommer jag köra i en random selector som väljer en vinnare. Kommer skriva vem det blir i tråden och även skicka PM till denna. Skickar endast inom Sverige.

Permalänk

Vem tackar nej till Michaelsoft Binbows klistermärken?

Permalänk
Medlem

Haha, kul grej!

Permalänk

Varför inte?

Permalänk
Medlem

Klart man är på

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Det vore trevligt. Om jag inte vinner utlottningen, så köper jag åtminstone fem.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk

Grattis mbillgren! Skickar PM strax.

https://imgur.com/sJGPI8M

Lottningen är nu stängd

Permalänk
Medlem

Köper gärna 10st

Permalänk
Medlem

Köper 5st!

Visa signatur

I changed my shape today.
Human, at the break of day.
Dropped my suit without a noise.
The sun gave me no choice.

Permalänk
Medlem

Köper gärna 10st

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Medlem
Skrivet av guvvan:

Måste bara posta denna "dokumentär" om MICHAELSOFT BINBOWS

https://www.youtube.com/watch?v=yDzAAjzbV5g

Min kväll spårade ur

Visa signatur

Ryzen 7800X3D, be quiet! pure rock 2, RTX 4070 Ti Super, Corsair 32GB 6000MHz CL36, Corsair TX850M