Permalänk
Medlem

Finns såna att få tag på nånstans?!? Hade en sån som gick sönder och har önskat en sån sen dess

Permalänk
Medlem

Cooler Master MM720. Har blivit en del möss under åren, men den här är den absolut bästa jag någonsin haft. Liten men knubbig, lätt (typ 50 gram har jag för mig) och helt perfekt för min hand. Avskyr smala möss som Xtrfy M42 och liknande. Det enda minuset är mjukvaran, men den behöver man ju bara fippla med en gång!

Visa signatur

Mommas, don't let your babies grow up to be cowboys.

Permalänk
Medlem

Detta är min trotjänare nummer två, den första har vänsterklick switchen gått sönder (mitt fel som är där och pillar för att göra rent kontakterna då den började dubbelklicka och ha sig) på så måste ta och köpa mig några nya och byta så den fungerar igen. Den första Boomslang 2007 CE köpte jag 2009 och använde den varje dag fram tills det att vänsterklick switchen gick sönder men hade under tiden köpt en till så det är den jag använder nu och har kört med den i ungefär 1½ år nu.
Jag hade även originalet Razer Boomslang 2000 med kula men den led av tillverkningsdefekten som en del hade där kablarna går av till slut inne i plast/gummi gjutningen som funkar som strain relief där sladden går in i musen.

Trotjänaren som var före Boomslangarna som levde ett hårt liv, men fungerar än idag dock pensionerad i en byrolåda.

Visa signatur

Gigabyte X670E Aorus Master| Ryzen 7700x| Custom vattenkylning| 32GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB 6000c30| Sapphire NITRO+ AMD Radeon™ RX 7800 XT 16GB| 20.5TB HDD|

Permalänk
Medlem

En MX Vertical till vanlig användning (och Hearthstone) samt en G903 Lightspeed till spel och PDF-läsande.

Permalänk
Medlem

Har väldigt många möss (lite av en samlare). Just nu kör jag Pulsar xlite wireless med superglide. Jätte nöjd!

Permalänk
Medlem

Visa din Joystick!

En tråd jag inte tänker klicka på ...

Permalänk
Medlem

Hahaha wtf

Visa signatur

MSI Z370 PRO // Intel i5 8600K // GTX 3070 // 16 GB DDR4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zidious G:

Hahaha wtf

Kunde inte låta bli

Enda musen jag använder regelbundet är dock min MX518 från ca 2005, men den hade inte varit lika kul att posta här

Permalänk
Medlem

Xtrfy M4 Wireless sparkade ut både Pwnage ultra custom och Logitech G PRO Wireless + Powerplay ur huset.

Permalänk
Skrivet av Jygge:

Din mus var i fint skick har samma mus men min är ganska sliten men fungerar fin fint...

också förbryllad över hur pass välbehållen den var... de ex jag sett har typ alla problemet att gummit börjad typ lösas upp och blivit typ slimiga i gummit...

misstänker att den varit hyllvärmare länge innan den väl togs i bruk nyligen.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

G203 Lightsync. Formen på denna är oslagbar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jygge:

Din mus var i fint skick har samma mus men min är ganska sliten men fungerar fin fint...

Skrivet av Rouge of Darkness:

också förbryllad över hur pass välbehållen den var... de ex jag sett har typ alla problemet att gummit börjad typ lösas upp och blivit typ slimiga i gummit...

misstänker att den varit hyllvärmare länge innan den väl togs i bruk nyligen.

Efter att jag köpt den första 2010 och insett hur bra den passade min hand köpte jag två till likadana direkt, så jag har varvat mellan dessa tre. När Teknikmagasinet gick i konkurs köpte jag även på mig några Arachnid Neoscona (samma mus med andra färger på knapparna) för att ha reservdelar. Hittills har det dock inte behövts några.

Här är några andra namn musen har haft bland olika leverantörer:

• Sentey Revolution Pro

• Prestigio PMSG1

• Armageddon Aliencraft G11

• Ozone Smog

• Revoltech RE122 Fightmouse Elite

• The Cyber Snipa Silencer

• Patriot Viper V560

• ADX Firepower H01

Permalänk
Medlem

Jag har starka nostalgikänslor för den här skitmusen från typ 2002.
Min första optiska mus och den var galet liten, jag har till och med lyckats hitta en idag som ligger i muséet.

Permalänk
Medlem

Jag har kört med en Deltaco Gaming RGB 4000 och är rusktigt nöjd. Att kunna byta panelen på vänstersidan är ett stort plus och att den bara kostade 249kr gör inte saken sämre heller.

Synd den inte säljs längre, skulle köpt en till att ha som reserv.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av McN:

Detta är min trotjänare nummer två, den första har vänsterklick switchen gått sönder (mitt fel som är där och pillar för att göra rent kontakterna då den började dubbelklicka och ha sig) på så måste ta och köpa mig några nya och byta så den fungerar igen. Den första Boomslang 2007 CE köpte jag 2009 och använde den varje dag fram tills det att vänsterklick switchen gick sönder men hade under tiden köpt en till så det är den jag använder nu och har kört med den i ungefär 1½ år nu.
Jag hade även originalet Razer Boomslang 2000 med kula men den led av tillverkningsdefekten som en del hade där kablarna går av till slut inne i plast/gummi gjutningen som funkar som strain relief där sladden går in i musen.

Kul att se en till, har en NIB hemma som jag ropade in för drygt 10 år sedan. Tog mer än ett halvår tills den blev levererad, Säljaren fejkade sin egen död mm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bebben:

Jag har kört med en Deltaco Gaming RGB 4000 och är rusktigt nöjd. Att kunna byta panelen på vänstersidan är ett stort plus och att den bara kostade 249kr gör inte saken sämre heller.

Synd den inte säljs längre, skulle köpt en till att ha som reserv.

https://cdn.inet.se/product/1600x900/6100368_7.jpg

Här finns det kvar.
299:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av willienelpson:

Här finns det kvar.
299:-

Åhå, man tackar och bugar.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Gillar denna 😬

Permalänk
Medlem

Oooh saknar min så otroligt mycket, ingen av mössen med samma chassi är ens i närheten av dessa. Hade sån nedrans otur med att min började glappa typ en månad efter att dom försvann från marknaden =/

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

Jag gjorde ett försök till kopia av microsoft wheel mouse optical. Fast med hjälp av pärlor.

https://drive.google.com/drive/mobile/folders/1k_GI6Qd3jYaL3Z...