Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Anmäl dig till Meet & Geek Malmö!

Permalänk
Medlem

Tack för en jävligt trevlig kväll igår! Det va riktigt kul att få träffa alla, fick avvika tidigare än väntat så hann inte tala med alla så mycket som jag hade hoppats på! Til next time!

Visa signatur

🗄️ : LZmod A24-v5 2.0 . . . . . . . . . . . . . . .🔌: Enhance ENP7140 400W /w Noctua NF-A4x20 . . . . . .
🏬: ASUS ROG Strix B550-I Gaming. . . . .🎞️: 32GB Corsair LPX Vengeance B 3200MHz C16 . . . . .
🔲: AMD Ryzen 7 5700x . . . . . . . . . . . . . .❄️: Cryorig C7G . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
💾: M.2 Samsung 990 PRO 2 TB . . . . . . . 💾: M.2 Samsung 980 PRO 2 TB . . . . . . . . . . . .. . . . . . . .
🏴: PNY RTX A2000 6GB . . . . . . . . . . . . 🖥️: Dell 34" UltraSharp U3421WE 21:9 Curved USB-C . . .

Permalänk
Medlem

Tack alla för en trevlig kväll

Permalänk
Medlem

Jag vill också tacka för en välordnad och mycket trevlig kväll!
Och tack till Kappa Bar så klart!

Permalänk
Medlem

*host* dåligt med bilder *host*

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av MiLeS:

*host* dåligt med bilder *host*

Riktigt dåligt med bilder! Det får vi ta och styra upp. Ni som har bilder från kvällen, langa PM så ser vi till att lösa tjusigt galleri!

Permalänk
Skrivet av Pelegrino:

Såhär lite halvfull sittandes på en bajamaja mitt ute i skogen vill jag passa på att tacka för en trevlig tillställning, mycket trevligt. Särskilt tack till @LordFancypants för det trevliga sällskapet

Tack detsamma! Det var väldigt trevligt att träffa alla!

Visa signatur

🖥/📱 - Macbook Air M2, iPhone 13
📽️ - Samsung Freestyle
🎮 - PS5, PS4 Pro - 9.0, Switch - Atmosphère, HENkaku Ensō PSVita, Quest 2, Steam Deck 256GB, Panic Playdate
📷 - Panasonic M4/3 - Minolta MC F1.7 50mm
⌨️ - Novatouch - ALU chassi - SA Leviathan, Pok3r - Box Royal - SkIIdata, Model M ISO usb modded (Model H)

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Nu finns galleri från kvällen uppe! Det var lite väl trevligt och både @UndaC och jag höll telefonerna i fickorna, vilket ledde till en bristande mängd bilder i slutet av kvällen. Men har ni några bilder ni vill dela med er av: skicka PM så ser jag till att de petas in i galleriet.

https://www.sweclockers.com/galleri/15590-nytt-galleri