NY Razer Blade 15 Advanced (2020)

Permalänk
Medlem

NY Razer Blade 15 Advanced (2020)

i7-10875h / FHD-300hz Display / 16GB Ram / 512GB SSD / RTX 2070 Super / Nordic Keyboard layout
Nypris: ca 25.000kr
Skick: Helt oanvänd

Anledningen till att den är helt ny är att detta är en garanti ersättningsvara från Maxgaming.se så nu passar jag på att sälja den fortfarande med plasten på perfekt deal för dig med andra ord! Detta var en ersättningsvara som sagt så det finns inget kvitto, men jag kvar mailhistoriken med Maxgaming kundservice som var grym under hela processen!

Stressad småbarns farsa så här snälla inga konstiga deals eller krångligheter, jag fick tips att sälja den här då jag är så trött på Blocket skambud bullshit. Som tur är så hade jag ett gammalt Sweclockers konto

Bor i Bromma (stockholm) så om ni vill hämta upp den får ni komma hem till mig, jag kan inte möta upp er på annan plats då jag har barnen hemma.
Posta går såklart bra. Ska göra mitt bästa med vaddering! köparen står för frakt + låda

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Man får en ny lenovo legion, RTX 3070, 16gb ram, 2560x1600, 1TB SSD för samma peng.

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

*Annonstråd rensad*

Detta är en inte en diskussionstråd, vill man diskutera så finns forumet just för det.

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem
Skrivet av Michaelscott:

Man får en ny lenovo legion, RTX 3070, 16gb ram, 2560x1600, 1TB SSD för samma peng.

må så vara, men man köper inte en razer blade enbart för prestandan.
Det är ett mellansteg mellan större ultrabooks och gaming laptops, och jämför man den istället mot en Dell XPS så slår den Dell:en på fingrarna i prestanda.

Visa signatur

Citera för svar!

Detta må inte längre vara min primära dator men står kvar vid TV:n så den får ligga kvar ändå!

MB: Asus Maximus III Gene CPU: I7 860 4ghz HT Kylning: Antec 920 GPU: EVGA 770 2GB RAM: Corsair 12GB 1600mhz XMS3 2x2GB + Vengence HP 2x4GB SSD: Samsung EVO 840 120GB HDD: Samsung 1Tb 7200rpm, Seagate 2TB 7200rpm Chassi: Fractal Design Define Mini

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JonatanR:

må så vara, men man köper inte en razer blade enbart för prestandan.
Det är ett mellansteg mellan större ultrabooks och gaming laptops, och jämför man den istället mot en Dell XPS så slår den Dell:en på fingrarna i prestanda.

Man betalar för märket med andra ord, säger bara att ditt pris är något i överkant något äldre komponenter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Michaelscott:

Man betalar för märket med andra ord, säger bara att ditt pris är något i överkant något äldre komponenter.

Tack för dina åsikter som jag inte bad om.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ajax101:

Tack för dina åsikter som jag inte bad om.

Börjar bud på 12500kr

Permalänk
Medlem

Kan buda 12600:- och upphämtning omgående

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim