app till iPhone för att spela upp nedladdade podcasts

Permalänk
Medlem

app till iPhone för att spela upp nedladdade podcasts

Hej!

Jag lyssnar en del på podcasts från underproduktion.se. Gillar innehållet men att spela upp avsnitten i webbläsaren funkar så där och man tappar lätt bort sig var nånstans i avsnittet man egentligen var. Jag har provat att ladda ner avsnitt och öppna genom mina filer men det är samma problematik där.

Så jag undrar om det finns något program som är anpassat för att lyssna på nedladdade podcasts eller något annat bra sätt att hålla koll på var i avsnittet man egentligen är?

Tack på förhand!

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Hedersmedlem

Vlc funkar rätt bra för ljudfiler också. Kan återuppta video där man slutade, kanske även gör det för ljud?

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk
Medlem
Skrivet av NiV3Rt:

Hej!

Jag lyssnar en del på podcasts från underproduktion.se. Gillar innehållet men att spela upp avsnitten i webbläsaren funkar så där och man tappar lätt bort sig var nånstans i avsnittet man egentligen var. Jag har provat att ladda ner avsnitt och öppna genom mina filer men det är samma problematik där.

Så jag undrar om det finns något program som är anpassat för att lyssna på nedladdade podcasts eller något annat bra sätt att hålla koll på var i avsnittet man egentligen är?

Tack på förhand!

Varför inte använda Apple egna Podcast app? Där kan du välja att hämta hem avsnitt

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnsson:

Varför inte använda Apple egna Podcast app? Där kan du välja att hämta hem avsnitt

Ja herregud det var ju så enkelt! Står ju till och med på deras hemsida

https://underproduktion.se/ios-podcaster/

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-