Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

NY Svive Gemini Gamingstol (mörkgrå)

Permalänk
Medlem

NY Svive Gemini Gamingstol (mörkgrå)

Har som titeln nämner en helt ny Svive Gemini Gamingstol (mörkgrå) ståendes i orörd i förpackning då jag fått en extra på garanti. Inköpt på Komplett. All info finns att fås självklart.

Mer info om specifika stolen finns på, även där bilden är tagen ifrån då allt är nerpackat. https://www.komplett.se/product/1152276/gaming/spelutrustning...

Hämtas helst i Västmanland då paket är av modellen större, men går självklart att skicka emot förskottsbetalning och att köpare står för frakt som lär bli några kronor med tanke på storleken och vikt.

3000 eller bud.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan självklart släppas billigare vid en snabb och smidig affär.

Permalänk
Medlem

Vart i Västmanland pratar vi ?

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Izenoz:

Vart i Västmanland pratar vi ?

Köping

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haffet:

Tack för svar men det blir för långt och antar att du inte vill släppa den allt för billigt heller.

Önskar trevlig fortsättning och hoppas du hittar köpare 👍🏻

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Izenoz:

Tack för svar men det blir för långt och antar att du inte vill släppa den allt för billigt heller.

Önskar trevlig fortsättning och hoppas du hittar köpare 👍🏻

Tack själv, såg i dina tidigare inlägg att du bor i KGA? För rätt pris kan vi säkert mötas i Örebro om det duger bättre. Annars så trevlig fortsättning

Permalänk
Medlem

@Haffet

Det hade ju varit en riktigt bra ide men hittade en liknande stol i närheten igår (ursäkta sent svar) och det var synd att jag inte kikade mailen tidigare

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Izenoz:

@Haffet

Det hade ju varit en riktigt bra ide men hittade en liknande stol i närheten igår (ursäkta sent svar) och det var synd att jag inte kikade mailen tidigare

Synd för mig, men jag får önska dig all lycka i framtiden med nya stolen såklart.

Permalänk
Medlem

Söndag, vädret suger och kartongen är mest ivägen... Så vi säger 2500 👌

Permalänk
Medlem

Dååå jag fått reda på att stolen finns för 2799 på Webhallen så sänker vi självklart lite. Vi säger 2200. Alltså 599 under butik

Permalänk
Medlem

Sååå, då det är Gatbil i helgen och jag inte har en biljett så kör vi en flashdeal. 1799, om ni hämtar idag eller imorgon! Då har jag råd med biljett och en låda pilsner, och ni får en grym stol billigt. Perfekt deal för båda parter