Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

nån som vet hur man ska göra om man fått fel?

Permalänk
Medlem

nån som vet hur man ska göra om man fått fel?

beställde en processor på oneshop.nu (+moderkort och fläkt) o så fick jag fel processor. hade beställt en athlon xp 2400+ och fick en 1800+. Jag mailar de o så får jag tillbaks ett automatisk svar på norksa som e en halv rad långt.. nån som vet hur man ska göra för att skicka tillbaks ?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

o f f e r

Visa signatur

[font="arial"][size="1"]| "Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience." |[/size][/font]

Permalänk
Hedersmedlem

Haribo: Din avstängning förlängdes just, grattis.

Eftersom andra tråden redan är stängd så låter jag denna tråd vara öppen.

Visa signatur

» Hedersmedlem: Fd Ledarmoderator & Redaktör
» Läs reglerna
» Medlem på swec i över 10 år!

Permalänk
Avstängd

Re: nån som vet hur man ska göra om man fått fel?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av avoid_
beställde en processor på oneshop.nu (+moderkort och fläkt) o så fick jag fel processor. hade beställt en athlon xp 2400+ och fick en 1800+. Jag mailar de o så får jag tillbaks ett automatisk svar på norksa som e en halv rad långt.. nån som vet hur man ska göra för att skicka tillbaks ?

Du får ett autmatiskt svar först bara, sen svarar de på riktigt lite senare.
Men vad jag förstår så löstes ditt problem och då är väl inte detta aktuellt längre?

Visa signatur

[size="1"]| "Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience." |
[/size]

Permalänk
Hedersmedlem

Haribo: Grattis till en permanent avstängning, du är inte längre välkommen tillbaks.

Visa signatur

» Hedersmedlem: Fd Ledarmoderator & Redaktör
» Läs reglerna
» Medlem på swec i över 10 år!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cht
Haribo: Grattis till en permanent avstängning, du är inte längre välkommen tillbaks.

Det är bra att ni tar i med hårdhandskarna.

Skönt att veta att ni har styrkan att kunna stänga ute folk ur forumet när de beter sig illa, undrar hur här skulle se ut annars.

Keep up the good work!

Visa signatur

[size="1"]AMD for life[/size]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ola_J
Det är bra att ni tar i med hårdhandskarna.

Skönt att veta att ni har styrkan att kunna stänga ute folk ur forumet när de beter sig illa, undrar hur här skulle se ut annars.

Keep up the good work!

Jag håller verkligen med.

Det har på sistone varit alldeles för mycket personliga påhopp och folk som blivit mobbade för sin dåliga stavning och liknande petitesser.

Det är väl bara bra att det kommer in nya medlemmar (även från lunarstorm och liknande), vi skall välkomna dem istället för att driva ut dem.

Visa signatur

[size="1"]"Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience."[/size]

Permalänk
Medlem

säker på du ställt 133bus och inte 100?

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LecToR
säker på du ställt 133bus och inte 100?

Troligtvis har han inte det.
En 2400+ registreras ju som en 1800+ i windows om den körs med 100FSB.

Visa signatur

[size="1"]AMD for life[/size]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ola_J
Troligtvis har han inte det.
En 2400+ registreras ju som en 1800+ i windows om den körs med 100FSB.

Men åå detta har redan besvarats i de låsta trådarna, lide inkompetent moderator som inte låste denna också.

Visa signatur

[size="1"]"Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience."[/size]

Permalänk
Medlem

Rajven e du Haribo?

Med tanke på att du använder hans avatar nu helt plötsligt.

Visa signatur

[size="1"]AMD for life[/size]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ola_J
Rajven e du Haribo?

Med tanke på att du använder hans avatar nu helt plötsligt.

Nä, tyckte bara den var så snygg.

Visa signatur

[size="1"]"Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience."[/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rajven
Nä, tyckte bara den var så snygg.

Jafan, jag bytte nu med

Visa signatur

[size="1"]AMD for life[/size]

Permalänk
Avstängd

Har ni fest eller?

Undrar om poängen nått fram, hoppas det för nu blir det inga hints längre.

Ses i någon tråd nånstans.

Visa signatur

[size="1"]"Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience."[/size]

Permalänk
Hedersmedlem

Kan jag få din autograf Haribo? Jag tycker du är så jävla tuff! Du kan inte bara registrera om dig en gång utan flera gånger, dessutom är du så häftig så du skryter om det, wow!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Quizor
Kan jag få din autograf Haribo? Jag tycker du är så jävla tuff! Du kan inte bara registrera om dig en gång utan flera gånger, dessutom är du så häftig så du skryter om det, wow!

Håll till godo.

Visa signatur

[size="1"]"Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience."[/size]

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem

är Haribo, Obirah, Rajven, Ola_J och pokeBall samma person?

Permalänk
Medlem

Re: nån som vet hur man ska göra om man fått fel?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av avoid_
beställde en processor på oneshop.nu (+moderkort och fläkt) o så fick jag fel processor. hade beställt en athlon xp 2400+ och fick en 1800+. Jag mailar de o så får jag tillbaks ett automatisk svar på norksa som e en halv rad långt.. nån som vet hur man ska göra för att skicka tillbaks ?

fan med onödigt off topic i tråden men men....

har du kollat vad du har för fsb? så att den står på 133 ? för jag har lika dant jag har en xp 1900+ och om jag kör den i 100fsb så går den ner och blir en xp1600+ och sätter jag upp den i 133 fsb så säger den att det är en xp1900+ vilket det är också... detta ändrar du i BIOS eller möjligtvis på modekortet kolla i din manual...

( sen så e jag inte säker på att den sa att jag hade en xp1600+ men det var nåt liknande iallfall ) kolla FSB det e mitt tips...

hehe en annan grej jag beställde en skärm från oneshop och mailade dem och leveranstiden, och fick svar men jag trodde att det var danska dem skrev tillbaks på ? eller har jag fel?

Permalänk

hehe, respekt Haribo. Verkligen underhållande

synd att du är avstängd.

Visa signatur

I was sent by god to save the world from ignorance. My first stop is sweclockers.