Fredagspanelen 258: Ny testrigg för grafikkort och panelpremiär för Calle

Permalänk
Melding Plague

Fredagspanelen 258: Ny testrigg för grafikkort och panelpremiär för Calle

Jonas går på semester och Calle tar över rodret i testlabbet, men innan dess ska det snackas nya testsviter och kontaktlinser med inbyggd bildskärm.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Good-guy Jonas som tar sig tiden att hjälpa en ny kollega <3 Välkommen, kalleman!

Visa signatur

ASRock X870E Nova WIFI / Ryzen 9800X3D (CO: -45 AC) / Corsair Vengance 64GB DDR5 6000MHz CL30 / Crucial T705 1TB Gen5 + 5.5TB sekundära / ASUS TUF 4080 Gaming OC / Seasonic Focus GX 850W ATX 3.1 / Acer Predator XB273UGX 1440p 270 Hz G-Sync / FD Torrent Compact / Phantom Spirit 120 SE / Evo 4 / Sennheiser IE 300 / Rode NT1-A
Synology 1621+ 6*16 / 1513+ 5*8 / LG CX 65" / XBox Series X / Switch 2 / Steamdeck OLED

Permalänk
Bildexpert

Varje gång en ny medarbetare introduceras på Sweclockers känns det lite som när man låser upp en ny karaktär i Super Smash Bros.

Välkommen @CrispVanDahl!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej Calle!

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
VR-fantast

Väl debuterat

Permalänk
Medlem

Jonas och Calle ser ut att bli en riktigt bra combo! Varmt välkommen Calle!

Visa signatur

<(.__.<)

Permalänk
Medlem

To all SweClockers-soldiers - Thank You for Your Service!

Permalänk
Medlem

Fan, jag som varit här länge (har haft ett annat konto som säkert skapades när sidan öppnades) hoppas verkligen att Jonas aldrig slutar. Ge mannen den lön han behöver så att han är kvar i oändligheten.

Visa signatur

⚙️ AMD Ryzen 5800X | G.Skill TridentZ 3866MHz CL14 | AMD ASUS TUF 6900XT
🖥️ Samsung Odyssey G8 OLED ⌨️ Keychron Q4 60% 🖱️ WLMouse BeastX Wireless
🎧 RME ADI-2-DAC FS | Focal Clear MG Pro | Sony MDR-Z7M2
📺 LG 55G3 / 65GX OLED | Dynaudio Xeo 4

Permalänk
Skrivet av Dallen:

Fan, jag som varit här länge (har haft ett annat konto som säkert skapades när sidan öppnades) hoppas verkligen att Jonas aldrig slutar. Ge mannen den lön han behöver så att han är kvar i oändligheten.

Det hoppas jag också! Saknar redan Jakob och gänget. Den grabben växte så mycket de åren han va med i fredagspanelerna. Jag förstår att pendla många mil blev för mycket men fan jag saknar honom och resten av gänget De brukar sluta när de står på toppen och mest självsäkra framför panelerna.

Covidåren och inflation har tagit hårt på datorintresset även om man följer det minst lika mycket så jag förstår varför intresset tryter. Sedan får ju många familj också så livet förändras.

Välkommen in i värmen Calle!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dallen:

Ett SweClockers utan Jonas är som ett mörkt tomt ödeland. Som ett universum där alla stjärnor slocknat.

Permalänk
Medlem

Välkommen!!

Permalänk
Redaktion
Redaktör

Tack alla för välkomnandet! Jag hoppas att det inte var allt för tydligt hur nervös jag var innan. Det ska dock tilläggas att Jonas gör mitt jobb enklare och det blev rätt lugnt efter några minuter.

Permalänk
Medlem

En viss (förståerlig) nervositet kunde urskiljas, men du gjorde ett bra första intryck och kommer säkerligen komma in i rollen snabbt!

Permalänk
Medlem

Angående bordsmikrofon och om den är i vägen, så har jag själv en egen lösning.

Jag har ju min monterad via ett golvstativ som sedan går via en armförlängare så att mikrofonen är precis ovanför mina bildskärmar och mitt huvud.

Då är den inte i vägen alls och kvalitéten på mikrofonen låter lika bra.

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Nintendo Switch | PlayStation 5 +PS4 Pro | Xbox Series X + One X
Min FZ Profil