Permalänk

Billig TV med inbyggd chromecast

Vill hitta en billig 42" TV med inbyggd chromecast. Det är till mina svärföräldrar.
Jag har tittat på denna:
https://www.tvexperten.com/tv/42-43-tum/xiaomi-mi-tv-p1-43and...

Någon som har erfarnhet av MI TV P1 eller ska man titta på annat alternativ som Philips eller skippa helt med inbyyg cc och välja LG NANO?

Permalänk
Medlem

Hej,

Svårt att svara på när du inte skriver någon Max budget? Är det bara billigast möjliga som gäller?

Personligen hade jag gått på något annat märke än xiaomi.

Permalänk
Medlem

Fortfarande mellanklass, men du får nog mer tv för pengarna om du passar på i en prissänkning

Är denna i budget? fortfarande möjligt att beställa.
#19645562

För xiaomi kanske de dippar på primeday på amazon,
men jag tror de gick över till billigare paneler och nu är mer 'du får vad du betalar '

Permalänk
Skrivet av pacc:

Fortfarande mellanklass, men du får nog mer tv för pengarna om du passar på i en prissänkning

Är denna i budget? fortfarande möjligt att beställa.
#19645562

För xiaomi kanske de dippar på primeday på amazon,
men jag tror de gick över till billigare paneler och nu är mer 'du får vad du betalar '

De vill att jag fixar allt när jag kommer om någon vecka på semestern.
Det där såg ut att vara ett riktigt bra tips, dock tycker de att 50" är för stort

Permalänk
Medlem
Skrivet av hugokinner:

De vill att jag fixar allt när jag kommer om någon vecka på semestern.
Det där såg ut att vara ett riktigt bra tips, dock tycker de att 50" är för stort

Det sade mina föräldrar när jag tipsade dem om just denna också, men lyckades övertyga dem om att det var rätt köp. Fick också ställa in allt åt dem ^^ I stort sett, stäng av allt skräp, släng på movie-maker mode - done ^^

Kan säga att de inte har ångrat sig och är riktigt nöjda, bildmässigt är det en high-end/top class tv som ingen budget-variant kommer i närheten av

Visa signatur

Official Necrophor Site
http://www.facebook.com/Necrophor
Swedish Black/Death Metal

Permalänk
Medlem
Skrivet av hugokinner:

Det där såg ut att vara ett riktigt bra tips, dock tycker de att 50" är för stort

Förutsatt att TVn får plats så gör du dom en tjänst genom att köpa en TV som dom tycker "är för stor".

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Skrivet av nu1mlock:

Förutsatt att TVn får plats så gör du dom en tjänst genom att köpa en TV som dom tycker "är för stor".

Jag förstår att de tycker den är förstor då de idag har en 32" som står framför fönstret och de inte vill förstöra för mycket av utsikten. Har funderingar på att den ska vara på arm så den dagtid inte är ivägen men även dit den kan skjutas åt sidan är det inte så mycket plats. 42" var svårt nog att de skulle gå med på