Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

Fördelen med den är också att den kyler VRM och komponenterna på moderkortet, det är en stor fördel i SFF.

Med 2x 120mm insug och en 92mm utblås så blir det duktigt övertryck i chassit, inget damm och bra temps

Mvh

Hmm, ja, det där tänkte jag inte på, helt klart en oerhört bra poäng!
Tror ni den är tillräcklig för att kyla min Ryzen 5900X? Jag har tänkt undervolta en aning dessutom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Warcaith:

Hmm, ja, det där tänkte jag inte på, helt klart en oerhört bra poäng!
Tror ni den är tillräcklig för att kyla min Ryzen 5900X? Jag har tänkt undervolta en aning dessutom.

Ja, utan tvekan så löser båda kylarna uppgiften.

Jag föredrar personligen Noctua på grund av deras fantastiska kvalité, service, och support, som helhet så finns det ingen tillverkare som kommer i närheten, möjligtvis Fractal Design.

Jag har byggt en hel del i SFF och största utmaningen är balansen mellan prestanda & värme samt ljudnivå

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Felet var i slutändan en trasig AIO kylare som sagt, men byggde ändå om datorn pga. att jag vill testa NR200P. Såhär blev det iallafall i slutändan, "NR200P" tillsammans med "be quiet! Dark Rock TF 2". Beställt tre stycken slim Noctua fläktar som ska in också.

Tack för hjälpen allihopa!