Permalänk
Medlem

Ledger Nano S wallet

Säljer en oanvänd Ledger Nano S i oöppnad/obruten förpackning.

Inköpt i April från iphonebutiken.se för 748:-. kvitto finns.

Jag säljer denna wallet då jag inte fick något behov av den.

Jag är medveten om att det kan vara obehagligt att köpa en wallet "begagnad", men jag kommer att va fullt tillgänglig under tiden köparen verifierar att hårdvaran är ren och ej har mixtrats med. Köparen får dessutom såklart min adress och telefonnummer.

Postas mot porto eller hämtas på Värmdö, Stockholm

Betalning sker med Swish.

Tänker mig 500kr?

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Stuff

Permalänk
Avstängd

Varför skulle någon köpa din för 500? när man kan få en ny för 639 från ledgers officiella hemsida.

Hade inte tagit en begagnad hardware wallet om jag så fick den gratis, inte värt den eventuella risken alls.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stradale1:

Varför skulle någon köpa din för 500? när man kan få en ny för 639 från ledgers officiella hemsida.

Hade inte tagit en begagnad hardware wallet om jag så fick den gratis, inte värt den eventuella risken alls.

500:- va en tanke bara, bud är ju del av annonsen. Sen får du inte en för 639:- det tillkommer både frakt och VAT. Kolla korgen igen efter checkout. 773.95:- Varför tror du jag betalade 748:- från iphonestore för knappt 2 månader sen?

Sen kan du verifiera äktheten med Ledger Live. Ledger beskriver själva detta på sin hemsida. Den är ju okonfiguerad, så såvitt jag förstått ska det vara säkert. Förpackningen är ju också obruten.

Men visst litar man ej på mig så kan jag ju inte göra så mycket.

Visa signatur

Stuff

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Stuff

Permalänk
Medlem

Avslutar iom svalt intresse och jag orkar inte vänta.

Visa signatur

Stuff