Permalänk
Medlem

Corsair Force GT 120GB sökes!

Hejsan söker efter just denna och ingen annan. Släng iväg ett pm om du råkar ha den och vill sälja. Säljaren bestämmer priset.
MVH

Läs hela annonsen här

Visa signatur

-----------------------------------------------------

Permalänk
Medlem

Tjo, jag har en sådan som sitter i min gamla dator som stått o samlat damm i typ 2 år nu. Den funkade fint sist, men kan kolla hälsan på disken. Tänker typ 100 kr + frakt (vadderat kuvert)?

Permalänk
Medlem

Hejsan! ja men vad bra! Ja kolla om disken är OK och att den heter GT och inte GS dom ser väldigt lika ut.
det låter som ett bra pris. hör av dig igen när allt är OK.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bean:

Hejsan! ja men vad bra! Ja kolla om disken är OK och att den heter GT och inte GS dom ser väldigt lika ut.
det låter som ett bra pris. hör av dig igen när allt är OK.

Inte hunnit koppla in den ännu för att testa den, men ska göra det imorgon, återkommer när det är klart.

Permalänk
Medlem

Har också en fullt fungerande sådan. Samma pris som Landmark90. OM det skulle vara intressant med 2 sådana.

Visa signatur

Phanteks Evolve XL - Gigabyte Aorus Master X570 - AMD Ryzen 7 5900X - Corsair 64GB (4x16GB)CL9 2600MHz VENGEANCE PRO RGB - Gigabyte RTX 3080Ti Gaming - Phanteks Revolt X 1200W - Phanteks Glacier One 360MP D-RGB - Samsung SSD EVO 970-Series 2TB x4 - Win 11 Pro -64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrk66:

Har också en fullt fungerande sådan. Samma pris som Landmark90. OM det skulle vara intressant med 2 sådana.

Hejsan! Ja LandMark90 har faktist inte hört av sig något mer har sänt PM för några dagar sen men inte fått något svar.

Så jag tar gärna disken av dig..
Sänd mig ett PM..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur