Acer ET430K datorskärm. 43 tum och 4k uhd

Permalänk
Medlem

Acer ET430K datorskärm. 43 tum och 4k uhd

Jag säljer nu min gamla datorskärm då jag köpt en ny skärm och inte längre har plats för denna stora skärm. Det är en Acer ET430K. Den är 43 tum stor vilket är perfekt om du gillar att ha flera fönster öppna samtidigt, eller tex omslutas av skärmen när du tittar på film eller spelar spel. Panelen har under 5 ms response time så det är inga problem att spela med den om man vill. Det är en 4k uhd skärm, så du kan titta på 4k filmer eller spela spel i 4k om du har ett kraftfullt grafikkort. Den har en ips-panel vilket ger bra färgåtergivning och betraktningsvinklar.

Skärmen är perfekt för dig som gillar att ha flera program igång samtidigt och multitaska, eller redigera bild/video i 4k, eller om du helt enkelt vill ha en riktigt stor datorskärm att spela på eller kolla på film med.

Jag köpte den för 7 000 kr, så jag tycker att 3 000kr känns rimligt prutat och klart.
Den finns att hämta i Glanshammar om du är intresserad.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Moberkort: Asus p8p67 Deluxe. CPU: i7 2600k, 4.5 Ghz. CPU-kylare: Noctua NH-D15. RAM: Corsair Vengenace DDR3 16 GB, 1600 Mhz. Systemdisk: Samsung Evo 850, 256 GB. Lagring: 15,2 TB på snurrdisk. GPU: 2x Saphire tri-x 290x. Ljudkort: Asus Xonar DGX. PSU: EVGA Supernova g2 1000W. Chassi: Cooler Master HAF-X. Hörlurar: Audio Technica ATH M50.

"Eftersom det aldrig är försent att bättra sig, väntar jag ett tag till." - okänd