Köpes: Noctua NH-D15/s chromax, RAM, 5800X3D och moderkort

Permalänk

Köpes: Noctua NH-D15/s chromax, RAM, 5800X3D och moderkort

Tjo!

Håller på att uppgradera min dator och letar efter en del grejer. Letar främst efter Noctua NH-D15, alternativt D15s, samt 32GB (ej lägre) ram i rimlig hastighet, sen en Ryzen processor. Helst 5800X3D, men gärna en Ryzen 5000 och ett passande moderkort till det.

Bor i Stockholm så kan mötas centralt!

Med vänlig hälsning,
Erik

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Må inte har kylaren kvar, men jag har "beauty panels" (NA-HC3) över som passar NH-D15 om du är intresserad. Kan mötas upp i Solna (MoS eller runt stationen) eller Täby (Centrum). 100kr för settet, har alla färg-inläggen:
https://www.webhallen.com/se/product/303731-Noctua-NA-HC3-chr...

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 5900X | RAM: 32gb Corsair Vengeance RGB 3600mhz CL18 | GPU: Gigabyte RTX 2080 Windforce | Mobo: Asus X570-E Strix | Lagring: 3TB NVMe SSD | PSU: Corsair HX 750i | Chassi: Fractal Design Meshify 2 | Kylning: Corsair HydroX custom loop CPU+GPU

Permalänk
Medlem

Hej!

Har en helt oanvänd Noctua NH-D15 chromax.black som inte kommit till användning. Tanken var att byta upp mig från en Noctua NH-D14S men det har varken blivit av eller behövts, ännu. Får jag 800:- för den kan jag släppa iväg den. Finns i Bagarmossen.

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk

Kylare köpt av @sp1k3n!

Letar också efter en 4:3 skärm i bra skick som en 2:a skärm, glömde skriva det.

Permalänk
Medlem

4x 8gb 4400 mhz cl18 finns, samsung b die trident rgb g.skill. intresserad och vad bjuder du ?

Permalänk
Medlem

Är 3900x av intresse? Med kvitto och ca 1års garanti kvar.

Permalänk
Skrivet av Mr_Flash:

Är 3900x av intresse? Med kvitto och ca 1års garanti kvar.

Tyvärr inte. Helst 5800X3D annars 7000-serien, men den tänker jag att ingen vill sälja än.