Xbox Series X alternativt PS5 sökes!

Permalänk
Medlem

Xbox Series X alternativt PS5 sökes!

Som rubriken lyder är jag på jakt efter en Xbox Series X. Även PS5 kan vara intressant men då får det vara rimligt pris trots bristen

Kan skickas till mig eller hämtas i Göteborg!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har möjligen ett Series X. Beror på vad som ges såklart:)

Permalänk
Medlem

Ja nu har jag nyligen hittat ett på blocket med en extra handkontroll för 3000 så Får se om jag faktiskt får den bara.

Permalänk
Medlem

Billigt! Håller tummarna för dig:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maxy:

Ja nu har jag nyligen hittat ett på blocket med en extra handkontroll för 3000 så Får se om jag faktiskt får den bara.

Lycka till , konsolen kostar 5700 + handkontroll 500 så akta dig för o bli blåst!

Visa signatur

PC: Loque Ghost S1 MK2 || Intel i5 10600k || ASUS Z-490-I Gaming || Corsair 32GB @ 3400MHZ ||EVGA 2080ti BLACK || Intel 660p Series M.2 2280 SSD 2TB || Samsung 970 EVO 512SSD M2 || Samsung C49RG90 ||

Permalänk
Skrivet av retrocc:

Lycka till , konsolen kostar 5700 + handkontroll 500 så akta dig för o bli blåst!

Har sett liknande priser och faktiskt en polare köpte för 3000kr med ett spel o två kontroller för 3000kr och den funkade samt kvitto

Andrahandsvärdet för xbox serie x sjunker vilket är trist. Ps5 verkar kvarstå i andrahandsvärde

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem
Skrivet av djdennistm:

Har sett liknande priser och faktiskt en polare köpte för 3000kr med ett spel o två kontroller för 3000kr och den funkade samt kvitto

Andrahandsvärdet för xbox serie x sjunker vilket är trist. Ps5 verkar kvarstå i andrahandsvärde

Varför är det trist? Bara kul att fler får möjlighet att spela till ett rimlig/are pris. Går ju inte att jämföra med bilar osv utan TV-konsoler används ju framförallt av barn och unga vuxna.

Visa signatur

CHASSI - BeQuiet Dark Base 900 Pro - CPU - Delidded Intel i7 8700K OC 5000Mhz @ 1,375V LLC 6 - MOBO - ASUS Z370 ROG Strix E-Gaming - GPU - EVGA RTX 3070 - RAM - 16GB G.Skill DDR4 3000Mhz - PSU - Seasonic 750W 80+ GOLD - AIO - NZXT Kraken X62 280mm - SSD - 1TB + 500GB Samsung 970 EVO Plus - MONITOR 25" ASUS ROG Swift PG258Q 1080p 1ms 240Hz - CHAIR - Maxnomic Chief Pro TBE - MISC - Corsair K70 LUX - Steelseries QcK Heavy - BENQ Zowie EC2-B - Sennheiser GAME ONE

Permalänk
Medlem
Skrivet av danneee:

Billigt! Håller tummarna för dig:)

Kan absolut tänka mig att gå högre om det blir en snabb och smidig affär! Blocket är en ren kamp just nu, typ 1 av 10 svarar på meddelanden. Aningen tröttsamt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maxy:

Kan absolut tänka mig att gå högre om det blir en snabb och smidig affär! Blocket är en ren kamp just nu, typ 1 av 10 svarar på meddelanden. Aningen tröttsamt.

Jag hajjar. Jag tror inte att jag vill lägga mig så lågt som jag sett dom gå för (<4k) dock. Lite för smidigt att ha nåt som lirar emulatorer och gamepass lir direkt på tv:n när man är för lat för att koppla in laptopen:)

Permalänk
Medlem

Hej jag lyckades boka en PS5 Disc edition med extra kontroll på MediaMarkt idag som kan hämtas ut. Kostar 7490kr så om du vill kan jag hämta ut den till dig? Ville själv ha den men tycker det är alldeles för dyrt. Finns att hämta ut på Bäckebol i Göteborg.

Visa signatur

ASUS B450 Prime Plus| Ryzen 7 3700X| ASUS GTX 1660 TI DUAL OC| HyperX Fury 3200MHz 32GB| Norctua NH-D15| Samsung 970 EVO PLUS M.2 SSD 1TB| EVGA Supernova G3 650w| Fractal Design Define C| ASUS PCE-AX3000 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av kenzo15:

Hej jag lyckades boka en PS5 Disc edition med extra kontroll på MediaMarkt idag som kan hämtas ut. Kostar 7490kr så om du vill kan jag hämta ut den till dig? Ville själv ha den men tycker det är alldeles för dyrt. Finns att hämta ut på Bäckebol i Göteborg.

Tjenare! Tack men ja det är lite för dyrt för min del också

Permalänk
Skrivet av Weestman:

Varför är det trist? Bara kul att fler får möjlighet att spela till ett rimlig/are pris. Går ju inte att jämföra med bilar osv utan TV-konsoler används ju framförallt av barn och unga vuxna.

Ja iofs.

Men ps5 säljes fortfarande för nästan mer än vad den kostar i butik. Tänker mera så

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem
Skrivet av djdennistm:

Ja iofs.

Men ps5 säljes fortfarande för nästan mer än vad den kostar i butik. Tänker mera så

Ja, alltså är det trist att det inte sjunker menar du? Och inte att det är trist att det sjunker för XBOX men inte PS5

Visa signatur

CHASSI - BeQuiet Dark Base 900 Pro - CPU - Delidded Intel i7 8700K OC 5000Mhz @ 1,375V LLC 6 - MOBO - ASUS Z370 ROG Strix E-Gaming - GPU - EVGA RTX 3070 - RAM - 16GB G.Skill DDR4 3000Mhz - PSU - Seasonic 750W 80+ GOLD - AIO - NZXT Kraken X62 280mm - SSD - 1TB + 500GB Samsung 970 EVO Plus - MONITOR 25" ASUS ROG Swift PG258Q 1080p 1ms 240Hz - CHAIR - Maxnomic Chief Pro TBE - MISC - Corsair K70 LUX - Steelseries QcK Heavy - BENQ Zowie EC2-B - Sennheiser GAME ONE

Permalänk
Skrivet av Weestman:

Ja, alltså är det trist att det inte sjunker menar du? Och inte att det är trist att det sjunker för XBOX men inte PS5

Jag tycker det är trist att xboxen sjunker. Men bara min åsikt

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

https://www.mediamarkt.se/sv/product/_sony-playstation-5-stan...

Vet inte om du sätt denna. Lite bättre pris än de som tidigare skrevs i annonsen

Visa signatur

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 32"