Permalänk
Medlem

MSI MPG B550 Gaming Edge Wifi

Kortet är ett år gammalt och i bra skick. Använde det i ett halvår och det fungerade bra då, har sedan dess blivit liggande då jag bytte ifrån en fullstor stationär. Kortet är hämtades ut ifrån Webhallen i samband med ett reklamationsärende med Webhallen under Juli 2021. Kvittot för den nya produkten samt ursprungskvittot (från 2022-02) medföljer.

Jag ser gärna att en affär görs emellan 4 ögon och jag kan mötas upp i Stockholm på fredag efter 17-tiden om behovet finns. I övrigt gäller bud i tråden, skicka PMs om ni har frågor.

Uppdatering:
Jag har fått flera bud via PM och det är svårt att hålla reda på hur de förhåller sig till varandra och buden i trådarna. Det blir också mycket att hålla reda på när det är mycket aktivitet, det blir svårt för mig att informera om ett exakt pris för de som budar i trådarna. Så för enkelheten och synlighetens skull så vill jag gärna se bud i trådarna. Jag kan tänka mig att dra av lite för de som köper flera komponenter.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

550kr+frakt om du har möjlighet

Permalänk
Medlem

600kr jag är tillgänglig för att mötas upp i Stockholm Fredag

Permalänk
Medlem

Inbörjar med ett megabud på 1000kr + frakt / ev. avhämtning.

Permalänk
Medlem

Är moderkortet helt komplett med kablar osv?

Permalänk
Medlem
Skrivet av thomson:

Är moderkortet helt komplett med kablar osv?

Jag kollade paketet och manualen lite extra nu, jag hittar inget som saknas.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Då det har kommit in en bra bud så tänkte jag avrunda annonsen imorgon bitti. För dem som vill mötas upp i Sthlm, var gärna tydliga med det i buden. Jag ämnar att kolla av trådarna och ta med mig där komponenter där det vinnande budet nämner att de vill träffas i Stockholm.
Tid och plats kan vi komma överens om under dagen, men jag håller mig gärna centralt i Stockholm (blir knepigt att åka runt till olika ställen) och jag tänker mig kl efter 17 och någon timme framåt (det beror lite på hur många som vill mötas upp).

Permalänk
Medlem

Drar mig ur- hittade annat

Permalänk
Medlem

Ämnar att sälja till OmaWaka för nu, återupptar detta om det inte blir av.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad