Tävling Pricerunner Monsterbygget PC 2022

Permalänk
Medlem

Dom är ju smarta, väntar på black friday så kanske de kommer undan lite billigare.
Inte lätt att lova bort en dator för 55 lök.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Berzerg:

Dom är ju smarta, väntar på black friday så kanske de kommer undan lite billigare.
Inte lätt att lova bort en dator för 55 lök.

55tkr är en skitsumma för ett företag som pricerunner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Querzion:

Hade jag haft råd så hade jag maxat ut moderkortet med en Ryzen 5950X, 64GB 3200mhz minne och försökt fått tag på ett 5700XT eller något.

Man får ju skuldkänslor när man sitter med typ dom grejorna och väntar på att få uppgradera.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Näeee nu har jag fan gett upp

Permalänk
Medlem

Verkar inte bli nån vinnare 🙃

Visa signatur

Kör bara köör

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon334363:

55tkr är en skitsumma för ett företag som pricerunner

Har dem inte redan köpt hem allt så lär vi nog få vänta till nästa år för de mesta fanns nog inte i lager 🤣

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon325093:

Har dem inte redan köpt hem allt så lär vi nog få vänta till nästa år för de mesta fanns nog inte i lager 🤣

Den som väntar på något gott!...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

Man får ju skuldkänslor när man sitter med typ dom grejorna och väntar på att få uppgradera.

Varför?

Min dator är första generationen Ryzen, och har börjat märka att jag inte kommer att kunna spela nya spel i framtiden. "/ Mitt RX580 kommer vara för gammalt. hahahaha

Visa signatur

Stationär; |Chassi: Fratal Design Define 7 (Ljudisolerad & Gunmetal) | MB: ASUS Prime X670-P WIFI | CPU: RyZen 9 7900X | RAM: 64GB DDR5 Kingston Fury (5600hz) | GPU: RX6700 XT | Lagring: 2x2TB M.2 NVMe, 1TB M.2 & 12TB HDD | Display: Phillips 24" HD (Pivot) & Samsung 27" UHD (165hz) | OS: unRaid 6.12.4 | Virtuell Maskin: Programmering (Win10Pro) Spel (Win11Pro), Allmänt Bruk (Fedora 39, ArcoLinux, Ubuntu 23.10) |

Permalänk

För er som inte kollar instagram dagligen och har missat så har vinnaren utsetts! Grattis får man väl säga! Någon som vunnit ett tröstpris?

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem
Skrivet av Itchy Trojan:

För er som inte kollar instagram dagligen och har missat så har vinnaren utsetts! Grattis får man väl säga! Någon som vunnit ett tröstpris?

<Uppladdad bildlänk>

Attans trodde jag vann när jag läste Joakim men fel kommun i Stockholm

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk

Vinnaren är "Joakim", enligt deras Instagram. Grattis!

Permalänk
Inaktiv

Nu ska det la bara dröja lika lång tid för tröstprisen 🤣

Permalänk
Medlem

Kreativ kalender?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haddoq:

Kreativ kalender?

reagerade på det med, va faan menar dom?

Permalänk

Med tanke på att det vinnande bidraget förra året var en skattjakt till redaktionen så låter inte kreativ kalender så konstigt. Jag som trodde jag kunde komma undan med en 1900 tecken lång short story https://www.pricerunner.se/bo/har-ar-vinnaren-av-pricerunners...

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36