Samsung Tab S8 Black Friday 2022 diskussionstråd

Permalänk
Medlem

Spigens skal finns i lager igen på amazon om man vill ha ett lite mer skyddande skal, dessutom 150kr billigare än förra veckan.

https://www.amazon.se/gp/product/B08CY9W2GL

Permalänk
Medlem

Vilket skärmskydd har ni monterat som fått era plattor? Finns en uppsjö med olika att välja bland.

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Vilket skärmskydd har ni monterat som fått era plattor? Finns en uppsjö med olika att välja bland.

Inget. Jag tror du nästan måste ha ett i glas, annars kommer det helt förstöra känslan med pennan.

Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk
Medlem

Har någon kanske ett bra tips på en laddare till en Tab S8 för ett ok pris?
Mvh Paw

Visa signatur

Ryzen 5800X3D • Gigabyte X570S AORUS Pro AX • Noctua NH-D15S Chromax Black •
Crucial Ballistix RGB 3600MHz CL16 2x16GB • 3x Seagate FireCuda 520 2TB •
Gigabyte 3070 AORUS Master • Xiaomi Curved Gaming Monitor 34 •
Asus ROG Strix 850W • Fractal Design Define R5 •

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanandersson:

Inget. Jag tror du nästan måste ha ett i glas, annars kommer det helt förstöra känslan med pennan.

Är just ett i glas som jag söker

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Skrivet av Epsilon:

I do have Prime. What to buy in bulge to get that 20% discount. Any ideas?

I bought some Dove shower cream and these bags. 3L bags costs about the same on ÖoB.
https://www.amazon.se/-/en/gp/aw/d/B08KJYTRQJ/ref=yo_ii_img?i...

Permalänk
Medlem

Ingen som tänkt skicka tillbaka en platta som är sugen på att sälja? Var bortrest och hann inte hämta ut min order och nu är priset justerat...

Permalänk
Medlem
Skrivet av fossegrim:

Ingen som tänkt skicka tillbaka en platta som är sugen på att sälja? Var bortrest och hann inte hämta ut min order och nu är priset justerat...

Prova att kontakta kundtjänst och säg nåt i stil med "jag fick aldrig något meddelande". Tror nog de kan lösa en återsänd order på något sätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rodang:

Spigens skal finns i lager igen på amazon om man vill ha ett lite mer skyddande skal, dessutom 150kr billigare än förra veckan.

https://www.amazon.se/gp/product/B08CY9W2GL

Vad är det för pris när du länkade? 280:-?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fossegrim:

Eventuellt, beror på när nästa skickas som jag beställt! Återkommer om så blir fallet och ser om du är intresserad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spao:

Vad är det för pris när du länkade? 280:-?

Ja precis, 280:-. Gick på 400-något förra veckan.

Permalänk
Medlem

Beställde ett sånt här skydd från kinaland i grönt. Ser ju helt OK ut och bra pris. Återkommer när jag får det.
https://www.aliexpress.com/item/1005003702578200.html

Permalänk
Medlem

Någon som beställt den 25 november eller senare och har fått ordern att lämna stadiet "Behandlas?" Då min står fortfarande på behandlas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av qube:

Någon som beställt den 25 november eller senare och har fått ordern att lämna stadiet "Behandlas?" Då min står fortfarande på behandlas.

Beställde en den 25:e och en den 28:e. Den första kommer på tisdag till instabox (kunde fått den idag, måndag, men då får jag åka längre för att hämta den). Den från den 28:e står fortfarande som behandlas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pemani:

Beställde en den 25:e och en den 28:e. Den första kommer på tisdag till instabox (kunde fått den idag, måndag, men då får jag åka längre för att hämta den). Den från den 28:e står fortfarande som behandlas.

Ja men då ligger man nära i rullen förhoppningsvis då. Enda jag är orolig för är om de annullerar ordern för att jag lyckades peta in 10% koden som egentligen inte skulle gå att kombinera med BF-erbjudandena. Återstår att se.

Permalänk
Medlem
Skrivet av qube:

Ja men då ligger man nära i rullen förhoppningsvis då. Enda jag är orolig för är om de annullerar ordern för att jag lyckades peta in 10% koden som egentligen inte skulle gå att kombinera med BF-erbjudandena. Återstår att se.

Beställde en 24/11 och står behandlas. Vi får se helt enkelt

Permalänk
Skrivet av qube:

Jag använde samma kod, beställde den 24:e och fick den levererad igår

Permalänk
Medlem
Skrivet av DjSweetBazz:

Jag använde samma kod, beställde den 24:e och fick den levererad igår

Har beställt en silver, måste vara därför det är lång leveranstid:/

Permalänk
Medlem

Beställde en svart den 23 november, står som "behandlas"

Har varit rätt dött sedan dess 🤔 får se hur det går. Men de har tagit en kreditupplysning iaf.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 (Vit) PSU: BeQuiet! Pure Power 12M 1000W
MoB: Gigabyte X670 Aorus Elite AX CPU: AMD Ryzen 9 7950X 4,5GHz
GPU: EVGA GeForce GTX 980 Ti Hybrid CPU Kylning: ArcticLiquidFreezer II 280
RAM: G.Skill Flare X5 DDR5 6000MHz 2x16GB 32GB Skärm: AOC 32" 75Hz (Q3279VWFD8)
HDD: WD BLACK SN850X NVMe SSD M.2 1TB (3st) Högtalare: KEF X300A

Permalänk
Medlem

Så här ser det ut för mig. Jag funderar varför det står false på trade in, men det kanske är för att den inte är inskickad ännu.
Det verkar som flera har fått sina beställda den 24e nu, så det är förhoppningsvis min tur snart.

Visa signatur

Fractal North || 9800x3D || 5070 Ti || 32GB DDR5 6GHz CL30

Permalänk
Medlem

Mina beställningar ser ut såhär:

23/11 14:00 - Silver 128GB, Status: "Behandlas"
23/11 21:00 - Svart 128GB, Status: "Behandlas"

Hade hoppats på att någon av de skulle skickas fort men inget än :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bazoon:

Så här ser det ut för mig. Jag funderar varför det står false på trade in, men det kanske är för att den inte är inskickad ännu.
Det verkar som flera har fått sina beställda den 24e nu, så det är förhoppningsvis min tur snart.

<Uppladdad bildlänk>

De flesta som fått sin skickad efter den 23e värkar ha beställt den rosa versionen. Inte läst att någon i denna tråden som beställt en svart efter den 23e fått sin skickad ännu. Antar att den rosa sålde sämre och det bara är för oss andra att vänta tills de får in nästa leverans.

Permalänk
Permalänk

vad tror ni om det där skalet? bra pris

Permalänk
Medlem

Nu fick jag avisering om att låda för inskickning av gammal mobil är påväg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aikelo:

Samma här, dök upp i postnord appen.
Fick två aviseringar så även för plattan som jag redan skickat tillbaka..

Permalänk
Medlem
Skrivet av aikelo:

samma här, även för plattan som enligt supporten idag ska skickas runt den 15 dec trots att det stor 7 dec vid beställning...

Permalänk
Medlem
Skrivet av estiswe:

samma här, även för plattan som enligt supporten idag ska skickas runt den 15 dec trots att det stor 7 dec vid beställning...

Jag har fått avisering om att lådan är påväg men inget om plattan. Står fortfarande som "behandlas", vad står det för er?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cazul91:

Jag har fått avisering om att lådan är påväg men inget om plattan. Står fortfarande som "behandlas", vad står det för er?

Är samma för mig. Skulle helst velat att de skickat plattan innan jag skickar telefonen till dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cazul91:

Skrivet av Calania:

Är samma för mig. Skulle helst velat att de skickat plattan innan jag skickar telefonen till dem.

Are those your only orders, or you cancelled/returned another one and reordered?
Mine from Dec 23rd is still behandlas as well. And I wonder if it was because I returned my previous one