Permalänk
Medlem
Skrivet av Enlightener:

Jag slängde in dina platsangivelser i en spoiler tag istället...

Själv är jag hyfsat nöjd med mitt eget resultat, men var lite ute och cyklade på några stycken. Var någon av positionerna som jag tyckte var lite onödigt svår att hamna nära, men överlag ett ok resultat.

Tack, tänkte det kanske inte gjorde något pga kartnamnet, men såklart finns de som är sämre än mig på geografi!

Visa signatur

Win 10 maskin: Core 2500 | Integra M 550W | Ryzen 5 3600 | MSI B450 A Pro max | GTX 1060 6GB | Vengeance LPX 2x16GB
Win XP maskin: Core 1100 | 550W | AMD Athlon II | MSI GF615M-P33 | ATI HD5670 | 2x2GB
Laptop: Lenovo Flex 3-1580

Permalänk
Medlem

22,573

Herregud vad det här var mitt ute i ingenstans. Förutom sista.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Medlem

Mediokert resultat för min del. Verkligen bara en övning i att gissa plats baserat på naturtyp på de fyra första. Sista var ju lättare.

17 589 poäng. Man behöver inte vara långt fel för att tappa massvis med poäng på en så liten karta!

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem
Skrivet av AReal_Human:

Gick riktigt dåligt för mig, tydligen var

Wales Skottland och Skottland Wales...

Dold text

Näää

Det var ju Skottland, England, Wales, Skottland, England!

Dold text
Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Pelegrino:

22,573

Herregud vad det här var mitt ute i ingenstans. Förutom sista.

Skrivet av cyklonen:

Mediokert resultat för min del. Verkligen bara en övning i att gissa plats baserat på naturtyp på de fyra första. Sista var ju lättare.

17 589 poäng. Man behöver inte vara långt fel för att tappa massvis med poäng på en så liten karta!

Jag får hålla med er. Känner ändå att kartan har potential för att vara rolig. Jag tror jag ändå hittade ledtrådar för vilken ände av riket man befann sig i på allihop, även om de sällan kunde säga mig exakt var i regionen vi befann oss.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enlightener:

Jag får hålla med er. Känner ändå att kartan har potential för att vara rolig. Jag tror jag ändå hittade ledtrådar för vilken ände av riket man befann sig i på allihop, även om de sällan kunde säga mig exakt var i regionen vi befann oss.

När det gäller såna platser tycker jag att tider runt 2-3 minuter funkar dåligt. Antingen då korta till 20-30 sekunder så man måste chansa snabbt på magkänsla och erfarenhet, eller lång till obegränsad tid så man har chans att ta sig nånstans där man kan komma närmare sanningen - det är svårt nog ändå att hamna mitt i prick eftersom man får "backtracka" från en identifierbar plats ut längs nån skogsväg eller liknande.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Redaktion
Redaktör
Skrivet av Enlightener:

Vad kan vi om Storbritannien?

Idag provar vi kartan United Kingdom (Better Map). Jag tror det kan bli lite för lång tid med 3 minuter på denna karta, så vi kör de sedvanliga 2 minutrarna. Bara för att jag skrev det är väl kartan supersvår...

United Kingdom (Better Map) - 2 minuter

Lycka till!

9575 poäng är ju skamligt dåligt.
Man ska väl dock erkänna att man inte har full koll på ön utanför norra London typ.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av cyklonen:

När det gäller såna platser tycker jag att tider runt 2-3 minuter funkar dåligt. Antingen då korta till 20-30 sekunder så man måste chansa snabbt på magkänsla och erfarenhet, eller lång till obegränsad tid så man har chans att ta sig nånstans där man kan komma närmare sanningen - det är svårt nog ändå att hamna mitt i prick eftersom man får "backtracka" från en identifierbar plats ut längs nån skogsväg eller liknande.

Jag håller nog med dig där. Har fegat lite och kört 1 - 3 minuter på kartorna. Känns som att det är dags att slänga in både 20 sekunder och 20 minuter snart.

Skrivet av CrispVanDahl:

9575 poäng är ju skamligt dåligt.
Man ska väl dock erkänna att man inte har full koll på ön utanför norra London typ.

Vi kan ju även köra en ny omgång fotbollsarenor så lär det nog gå bättre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Mediokert resultat för min del. Verkligen bara en övning i att gissa plats baserat på naturtyp på de fyra första. Sista var ju lättare.

17 589 poäng. Man behöver inte vara långt fel för att tappa massvis med poäng på en så liten karta!

Skrivet av Enlightener:

Jag får hålla med er. Känner ändå att kartan har potential för att vara rolig. Jag tror jag ändå hittade ledtrådar för vilken ände av riket man befann sig i på allihop, även om de sällan kunde säga mig exakt var i regionen vi befann oss.

Min taktik är att bara leta skyltar. Sen fuskar jag lite genom att googla på företag man ser, det får man tycka som man vill om men på dessa platser mitt ute i skogen som kunde vara precis var som helst i UK så är det rätt omöjligt (enl. mig) att göra en kvalificerad gissning.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pelegrino:

Min taktik är att bara leta skyltar. Sen fuskar jag lite genom att googla på företag man ser, det får man tycka som man vill om men på dessa platser mitt ute i skogen som kunde vara precis var som helst i UK så är det rätt omöjligt (enl. mig) att göra en kvalificerad gissning.

Det är ju lika för alla. Inte så najs att fuska. Men bra att veta vems resultat jag ska bortse från i listan framöver.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem

Ja, då kan man ju lika gärna googla på allting man ser.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pelegrino:

Min taktik är att bara leta skyltar. Sen fuskar jag lite genom att googla på företag man ser, det får man tycka som man vill om men på dessa platser mitt ute i skogen som kunde vara precis var som helst i UK så är det rätt omöjligt (enl. mig) att göra en kvalificerad gissning.

Då är det ju poänglöst att spela ö. h.t.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Det är ju lika för alla. Inte så najs att fuska. Men bra att veta vems resultat jag ska bortse från i listan framöver.

Skrivet av Tinkerbeard:

Då är det ju poänglöst att spela ö. h.t.

Jadu. Jag gissar det handlar om vad man tycker är kul. Ni får göra precis hur ni vill

Första som kom upp när jag googlade regler:
"If you’ve figured out what city or town you’re in or near, you may search that online to get a rough idea of where in the country you are. I find this helps speed up needless wandering through Poland or Northern Canada."

Sen går geoguessrs officiella regler för rankade spel emot detta men som sagt spelar folk efter de regler de själva finner njutning i.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pelegrino:

Jadu. Jag gissar det handlar om vad man tycker är kul. Ni får göra precis hur ni vill

Första som kom upp när jag googlade regler:
"If you’ve figured out what city or town you’re in or near, you may search that online to get a rough idea of where in the country you are. I find this helps speed up needless wandering through Poland or Northern Canada."

Sen går geoguessrs officiella regler för rankade spel emot detta men som sagt spelar folk efter de regler de själva finner njutning i.

Men du hamnar ju på samma resultatlista som oss som inte fuskar. Det är inte snällt. Men jag räknar bort dig i fortsättningen helt enkelt.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Men du hamnar ju på samma resultatlista som oss som inte fuskar. Det är inte snällt. Men jag räknar bort dig i fortsättningen helt enkelt.

Gör du så Jag spelar kanske en gång varannan månad så tror ej du behöver oroa dig. Kan ju också bara säga att jag inte gör så i framtiden, var inte medveten om att det var "förbjudet" beteende.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Hedersmedlem

Idag är jag lite sadistisk inför helgen och tänkte köra något potentiellt skitsvårt (Med lite inspiration från diskussionerna om tidsbegränsningar också).

Vi spelar kartan Sverige med 20 sekunders tidsbegränsning. Så kolla snabbt var ni är och glöm inte att sätta ut markören innan tiden går ut!

Sverige - 20 sekunder

Lycka till och trevlig helg!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enlightener:

Idag är jag lite sadistisk inför helgen och tänkte köra något potentiellt skitsvårt (Med lite inspiration från diskussionerna om tidsbegränsningar också).

Vi spelar kartan Sverige med 20 sekunders tidsbegränsning. Så kolla snabbt var ni är och glöm inte att sätta ut markören innan tiden går ut!

Sverige - 20 sekunder

Lycka till och trevlig helg!

Haha! Brutalt!
9395 poäng.

En var ju superlätt eftersom jag kan Göteborg bra, fast jag hann inte zooma in i tid.

Resten rena gissningar, så klart.

Villaområden ser likadana ut i 99 procent av landet, så där går det aldrig att gissa om man inte ser nåt landmärke i bakgrunden.*

Grov miss på fyran, eftersom det ser ut så nästan överallt i Sverige från norra Skåne till Norrbotten. Borde kanske satt markören i mitten av landet för att gardera, men tyckte ändå det luktade lite mer Småland än Västerbotten...

Dold text
Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem

Kul!
9,967 pts 1,087 km - 1 min, 34 sec

Visa signatur

Audio: xDuoo TA-22, Hifiman Deva, HE-R9, Modmic Wireless, Dali Opticon 1, SVS SB 2000
SFF PC: Lian li Q58, Asus B550-I, Ryzen 5800x3D, 2x16GB 3600MHz cl16, 4080 Ventus, CM V750W Gold SFX, Philips 32" 4k 144hz 329M1RV
Coffee: Moccamaster KBGT741 Thermo, AeroPress, Lavazza ¡Tierra! Organic

Permalänk
Medlem

Sjukt! Mitt all time high i den här tävlingen.
Total:
13,748 pts

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enlightener:

Idag är jag lite sadistisk inför helgen och tänkte köra något potentiellt skitsvårt (Med lite inspiration från diskussionerna om tidsbegränsningar också).

Vi spelar kartan Sverige med 20 sekunders tidsbegränsning. Så kolla snabbt var ni är och glöm inte att sätta ut markören innan tiden går ut!

Sverige - 20 sekunder

Lycka till och trevlig helg!

Sadistiskt var det ja... 😅

1. Såg ganska fort att det var Göteborg 👍
2. Ren tur på hur nära jag var 😁 Tänkte "ser ut som där mormor och morfar bodde på 80- och 90-talet" och gissade i rätt avkrok, 23 km ifrån 😁
3. Hann se en skylt med nåt om Klippan!
4. Hann se ett ortsnamn jag kände igen på ett företagsnamn. Bor ganska nära
5. Hann inte, klickade på random ställe.

Dold text

Jävlar vilken turkarta för min del 😁

Permalänk
Hedersmedlem

Verkar som att de flesta, och även jag själv, tyckte det var roligt med lite tidspressade gissningar. Nu tänker jag dock göra precis tvärtom, och sätter en tidsbegränsning på 10 minuter.

Kartan heter Strangest official coverage, och är ett axplock av oväntade officiella streetview-positioner som är lite oväntade eller konstiga. Gissningsvis en svår karta, och även anledningen till den avslappande tidsbegränsningen.

Strangest official coverage - 10 minuter

Lycka till!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Enlightener:

Verkar som att de flesta, och även jag själv, tyckte det var roligt med lite tidspressade gissningar. Nu tänker jag dock göra precis tvärtom, och sätter en tidsbegränsning på 10 minuter.

Kartan heter Strangest official coverage, och är ett axplock av oväntade officiella streetview-positioner som är lite oväntade eller konstiga. Gissningsvis en svår karta, och även anledningen till den avslappande tidsbegränsningen.

Strangest official coverage - 10 minuter

Lycka till!

Den var svår...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enlightener:

Verkar som att de flesta, och även jag själv, tyckte det var roligt med lite tidspressade gissningar. Nu tänker jag dock göra precis tvärtom, och sätter en tidsbegränsning på 10 minuter.

Kartan heter Strangest official coverage, och är ett axplock av oväntade officiella streetview-positioner som är lite oväntade eller konstiga. Gissningsvis en svår karta, och även anledningen till den avslappande tidsbegränsningen.

Strangest official coverage - 10 minuter

Lycka till!

16052 poäng denna gång. Lyckades spika en gissning medans andra var mer spridda.

Första gissningen så verkade det vara ett spansktalande land. Solen var väldigt högt upp men lite norrut vilket fick mig att tänka på sydamerika. Det var inte så mycket djungel eller höga berg så jag tänkte Uruguay eller Argentina. Jag gissade i norra Argentina och var 1026 km ifrån och fick 2806 poäng.

Andra gissningen såg ut som en stor flod. Jag färdades lite längs floden men hade inte tålamod att leta noggrannare så jag gissade nära mynningen av Amazonfloden. 1105 km ifrån och 2684 poäng.

Tredje gissningen var mycket svår. Jag lyckades ta mig ner till stranden men inte längre. Gick man till andra sidan så kom man bara upp på toppen av bergen. Staden på andra sidan vattnet såg ganska stor ut men inte allt för många skyskrapor. Jag gissade till slut i Nicaragua och var 2675 km ifrån och fick 1110 poäng.

Fjärde rundan fick jag 5000 poäng på. Jag såg skyltar som fick mig tro att staden heter Röst (med norskt ö) och jag såg lite norska flaggor. Miljön såg ut som om det var väldigt långt norrut och på en byggnad så lyckades jag hitta Lofoten vilket gjorde det lättare att leta efter staden. Jag hittade den först inte men sedan tänkte jag att den verkar vara väldigt isolerad så jag började leta på öarna utanför Lofoten och hittade då Röst. Eftersom man hade 10 minuter på sig så kunde jag ta mig tid att leta reda på exakta vägen man startade på. 12 meter ifrån och 5000 poäng.

Sista gissningen så färdades jag tills jag kom till bryggan där båten startade ifrån. Det var en hel del engelsk text och jag tyckte att landskapet såg ut som Skottland eller liknande. Däremot så var solen norrut vilket uteslöt norra halvklotet. Då blev det Nya Zeeland och var 206 km ifrån och fick 4452 poäng.

Dold text
Permalänk
Medlem
Skrivet av Enlightener:

Verkar som att de flesta, och även jag själv, tyckte det var roligt med lite tidspressade gissningar. Nu tänker jag dock göra precis tvärtom, och sätter en tidsbegränsning på 10 minuter.

Kartan heter Strangest official coverage, och är ett axplock av oväntade officiella streetview-positioner som är lite oväntade eller konstiga. Gissningsvis en svår karta, och även anledningen till den avslappande tidsbegränsningen.

Strangest official coverage - 10 minuter

Lycka till!

Den var ganska rolig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enlightener:

Verkar som att de flesta, och även jag själv, tyckte det var roligt med lite tidspressade gissningar. Nu tänker jag dock göra precis tvärtom, och sätter en tidsbegränsning på 10 minuter.

Kartan heter Strangest official coverage, och är ett axplock av oväntade officiella streetview-positioner som är lite oväntade eller konstiga. Gissningsvis en svår karta, och även anledningen till den avslappande tidsbegränsningen.

Strangest official coverage - 10 minuter

Lycka till!

Verkligen inte lätt trots 10 minuter. Väldigt mycket klickade på några utan resultat. Känns som jag är dålig på att läsa naturen

Permalänk
Medlem

Ok, här har det varit lite ödsligt ett tag. Nu när det är jul försökte jag hitta en karta med jultema. Tyvärr var detta det närmaste jag kom. "Christmas and snow" heter den. Det är inte nån "christmas" och ganska lite "snow", men temat verkar vara arktiska till subarktiska områden, med kyligare klimat, så gissningarna bör ligga i såna områden för att lyckas.

Jag spelade igenom en gång först med gott om tid för att se hur den var, men insåg att man lätt hamnar på ödsliga vägar där det tar evigheter att komma till nåt mer identifierbart, så här får det bli en korttidsrunda, med bara 30 sekunder per plats för att verkligen tvinga fram gissningar baserade på naturtyp/geografi/geologi, vägmarkeringar, husstilar och eventuella skyltar.

Christmas and snow, 30 sek, full rörlighet

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Ok, här har det varit lite ödsligt ett tag. Nu när det är jul försökte jag hitta en karta med jultema. Tyvärr var detta det närmaste jag kom. "Christmas and snow" heter den. Det är inte nån "christmas" och ganska lite "snow", men temat verkar vara arktiska till subarktiska områden, med kyligare klimat, så gissningarna bör ligga i såna områden för att lyckas.

Jag spelade igenom en gång först med gott om tid för att se hur den var, men insåg att man lätt hamnar på ödsliga vägar där det tar evigheter att komma till nåt mer identifierbart, så här får det bli en korttidsrunda, med bara 30 sekunder per plats för att verkligen tvinga fram gissningar baserade på naturtyp/geografi/geologi, vägmarkeringar, husstilar och eventuella skyltar.

Christmas and snow, 30 sek, full rörlighet

6800 här, ingen gissning var totalt off, men inte heller någon som var riktigt nära heller, känns som jag hade kunnat bättre på en av dem, men så är det ibland

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Ok, här har det varit lite ödsligt ett tag. Nu när det är jul försökte jag hitta en karta med jultema. Tyvärr var detta det närmaste jag kom. "Christmas and snow" heter den. Det är inte nån "christmas" och ganska lite "snow", men temat verkar vara arktiska till subarktiska områden, med kyligare klimat, så gissningarna bör ligga i såna områden för att lyckas.

Jag spelade igenom en gång först med gott om tid för att se hur den var, men insåg att man lätt hamnar på ödsliga vägar där det tar evigheter att komma till nåt mer identifierbart, så här får det bli en korttidsrunda, med bara 30 sekunder per plats för att verkligen tvinga fram gissningar baserade på naturtyp/geografi/geologi, vägmarkeringar, husstilar och eventuella skyltar.

Christmas and snow, 30 sek, full rörlighet

Heh.

Trodde första var Grönland men såg i typ sista sekund en Kanadensisk flagga, hehe

Dold text
Permalänk
DingDongerMcDongface

Två hyfsade, men resten var ju big yikes.

Permalänk
Medlem

Ingen risk att det blir en utmaning till fredag? Börjar få abstinens

Visa signatur

Audio: xDuoo TA-22, Hifiman Deva, HE-R9, Modmic Wireless, Dali Opticon 1, SVS SB 2000
SFF PC: Lian li Q58, Asus B550-I, Ryzen 5800x3D, 2x16GB 3600MHz cl16, 4080 Ventus, CM V750W Gold SFX, Philips 32" 4k 144hz 329M1RV
Coffee: Moccamaster KBGT741 Thermo, AeroPress, Lavazza ¡Tierra! Organic