Oöppnad Samsung odyssey OLED g8

Permalänk
Medlem

Oöppnad Samsung odyssey OLED g8

Hejsan säljer samsungs 34" oled gaming skärm jag köpte under black Friday. Allt är fortfarande i förpackningen så som den kom, så det bli enkelt att skicka iväg den/hämta den. Jag köpte den för 20% mindre med en kod jag fått från Samsung medans jag köpte annat till mig själv (tv, dammsugare etc.) jag tänkte ursprungligen sälja koden bara men det går emot sweclockers regler. Så jag köpte en produkt någon här kanske haft ögonen på och väntat på release. Då får ni den billigare än vad ni redan planerat och jag kanske får ut någon slant jag sen kan lägga på AMDs nya GPUs som ska släppas nästa vecka. Jag kör en budgivning just från 12.8k med ett köp nu pris på 14.800 + frakt. Så borde man Hamna på runt 15k totalt, det vill säga 1000 mindre än priset ute nu vilket kan va intressant för någon som tänkt köpa skärmen vilket som.

Skärmen i fråga: https://www.inet.se/produkt/2222124/samsung-34-odyssey-g8-ole...

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vill inte vara någon glädjedödare men vill informera om att den går att köpa för 14400kr via Samsung med Benify/studentrabatt.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalium:

Vill inte vara någon glädjedödare men vill informera om att den går att köpa för 14400kr via Samsung med Benify/studentrabatt.

Tack för info 👍

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad