Permalänk
Medlem

GTX 1070 eller motsvarande

Hej!
Brorsonen kan inte spela nya spel som FIFA 23 och Call of Duty Warzone på sin hyfsat bedagade dator - grafikkortet räcker inte längre till.
Letar efter GPU för en begränsad budget som löser uppgiften och har lite reserver.

Så har du någon vettig GPU typ GTX 1070 eller motsvarande prestanda för en tusing eller strax över, skriv gärna en rad.
Hämtar helst i Göteborg.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Permalänk

Har ett 980ti som går att hämta i mölndal, minns inte exakt modell men kan kolla upp det vid intresse.

Permalänk
Medlem

Hej! la ut en annons på mitt 1070 precis. bara att höra av sig.

https://www.sweclockers.com/marknad/222210-cpu-intel-core-i5-...

Permalänk

Har ett Gtx 1070, denna modellen https://www.inet.se/produkt/5402821/asus-geforce-gtx-1070-8gb...
Finns att hämta i Mölndal!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | ASUS Prime 350M-A | Kingston Fury (2x16GB) DDR4 3200MHz CL 16 Renegade | ASUS Radeon RX 6700 XT TUF Gaming OC 12gb | Phanteks P300 | Corsair RM750e | Kingston Fury Renegade NVMe M.2 SSD 1tb | Samsung SSD 850 EVO 250gb | Seagate Barracuda 1tb 7200rpm | Windows 10

Permalänk
Medlem

Har ett gigabyte gtx 1660 super som är två år gammal och sparsamt använt till enbart spel om det är till intresse?

Permalänk
Medlem

Har RX6600 / 1660 Super (kvitto finns) (annons ute)
PM, vid intresse.

Permalänk
Medlem

Har ett gammalt 'ASUS GeForce GTX 1070 ROG Strix' som bara samlar damm här hemma som du kan få för en symbolisk summa om det är intressant? Saknar av förklarliga skäl kartong osv - kan hämtas kring redbergsplatsen.
Skicka PM om det är av intresse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av opt1:

Hej!
Brorsonen kan inte spela nya spel som FIFA 23 och Call of Duty Warzone på sin hyfsat bedagade dator - grafikkortet räcker inte längre till.
Letar efter GPU för en begränsad budget som löser uppgiften och har lite reserver.

Så har du någon vettig GPU typ GTX 1070 eller motsvarande prestanda för en tusing eller strax över, skriv gärna en rad.
Hämtar helst i Göteborg.

Läs hela annonsen här

Hej!

Jag har ett RX580 jag skulle kunna sälja till dig för en tusenlapp. Hör av dig om det är intressant!

Vänligen,

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad