SweClockers Julkalender 2022 – tävla om julklappar varje dag fram till jul!

Permalänk
Medlem

Glöm inte att använd er av prisjakt när ni köper julklappar (harkel harkel https://www.inet.se/produkt/4305460/kingston-nv2-m-2-nvme-gen... )

Permalänk
Medlem
Skrivet av Überklass:

Även jag hade gärna köpt dessa diskar Men vi tar det nästa år istället. Hoppas på en bra deal på NAS nu!

var en igår

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Ompet:

Glöm inte att använd er av prisjakt när ni köper julklappar (harkel harkel https://www.inet.se/produkt/4305460/kingston-nv2-m-2-nvme-gen... )

Bra fångat, nu är priset justerat till 699kr!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Sålde dagens erbjudande slut på 10 min eller är länken fel?

Visa signatur

13900K - RTX 4080 GAMING X TRIO - ROG Strix Z690-F - 32GB Kingston Fury 6000MHz CL36 - Seagate Firecuda 530 2TB - ASUS ROG Thor II 1200W - Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit - be quiet! Pure Loop 2 FX 360mm

Permalänk
Medlem

Edit: Läs kommentaren under mig!

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av gratzZ:

Sålde dagens erbjudande slut på 10 min eller är länken fel?

Här är rätt länk: https://www.inet.se/produkt/5324219/be-quiet-light-wings-120m...

Edit: Nu är även artikeln uppdaterad :). Se till att logga in på Inet också för att se rätt pris! God Jul.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

Här är rätt länk: https://www.inet.se/produkt/5324219/be-quiet-light-wings-120m...

Edit: Nu är även artikeln uppdaterad :). Se till att logga in på Inet också för att se rätt pris! God Jul.

Tack! Nu fungerande det bättre

Visa signatur

13900K - RTX 4080 GAMING X TRIO - ROG Strix Z690-F - 32GB Kingston Fury 6000MHz CL36 - Seagate Firecuda 530 2TB - ASUS ROG Thor II 1200W - Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit - be quiet! Pure Loop 2 FX 360mm

Permalänk
Skrivet av ibland:

var en igår

Vad var de?

Permalänk

Ohh! Tack så hemskt mycket för vinsten! God jul till er alla!

Permalänk
Skrivet av LabradoodleLover:

Ohh! Tack så hemskt mycket för vinsten! God jul till er alla!

Riktigt bra rim, grymt jobbat!

Permalänk

Tack så hemskt mycket för en lucka!
God jul till er alla från mig!

Glöm ej städa datorn både system och fysiskt!

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk

Btw kan man skicka in fler bidrag fast man fått en lucka redan? oO

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Powerjimmy:

Btw kan man skicka in fler bidrag fast man fått en lucka redan? oO

Javisst, men skicka bidraget i PM till mig eftersom tävlingssystemet är begränsat till ett bidrag per användare.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Fint spelat & sjunget @Charlie022! Vi får hoppas att tomten levererar till i jul

Permalänk

Tjusigt!

Permalänk
Skrivet av UnknownBum:

Fint spelat & sjunget @Charlie022! Vi får hoppas att tomten levererar till i jul

Wohoo! Tack!
Pimpar julgrötstallriken till Tomten med RGB så löser det sig säkert

/Charlie022

Permalänk
Medlem

@Komplett Det stod inte så mycket om extratävlingen som var i lucka 13 och jag kan ju ha missat något, men var det något som skulle dras och meddelas här eller vad var planen för den?

Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk

@komplett jag ska nog julstäda datorn, datahörnan, försöka ta lite ledighet och komma ikapp i spelandet med polarna och självfallet fira jul och min äldsta son på 6år ska få sin första egna telefon för att kunna spela på här hemma, för han älskar pusselspel och både min och fruns och mormors telefoner börjar bli fulla av dem spelen xD aja godjul på er och tack för grymma erbjudanden och tävlingar!

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

@komplett Blir nog mest att försöka få med lite brädspel med sambon, avsluta vissa spel i min backlog och jobb till jul.

Juletid = backlogtid, det är sen gammalt

Skrivet av Bussović:

Hejhej @komplett

Det gamingjuliga jag ska göra i år är att jag ska flytta ihop med min flickvän (tips på vad jag bör tänka på att bo ihop med någon mottages gärna!) och slänga in hennes setup i andra hörnet av vardagsrummet där hon kan spela så jag har mitt egna hörn ifred!

Jag ser dock fram emot detta och tror det blir mer kvalitetstid via gamingen än tidigare med henne!

Tack och hej
Kycklingpastej

Det låter himla härligt! Enkla tips kan vara att inte bråka om vem som ska dammsuga och se till att ni har kablat nät till båda datorerna så det inte blir frustration för att den ene har svajjigt wifi
Passa på att köra lite goa co-op -spel där ni kan samarbeta. Borderlands, The Division eller varför inte lite Heroes 3

Skrivet av RazorKrist:

För Bonustävling:
@komplett ska så klart spela igenom spelvärdens version av Die Hard (en jul film)
Så det blir att få upp julkänslan med JULspelet Fahrenheit (indigo prophecy) (jag svär att det är ett julspel, kolla wiki'n)

Är det den gamla (buggiga) klassikern Die Hard: Nakatomi Plaza från 2002?
Fahrenheit är väl inget julspel Pojken i vattnet, räddar du honom eller låter du honom dö?

Skrivet av haijen:

@Komplett Jag var ju snabb för ett par dagar sedan när luckan kom ut för tidigt av misstag, så jag citerar mig själv för säkerhets skull :). Köpte Disco Elysium igår på rea så är all set för att dyka ner i spelet över julen!

Vi räknar såklart med de som var lite tidiga

Skrivet av Swedishliquid:

Får också reposta mitt tidigare inlägg 😅 men inga planer ändrade. Ser fram emot ledighet 22e och hunta monsters göra quests med min dotter vid min sida för första gången 😍 kanske @komplett vill vara med? 🥳

Oh, Tibia! Med ljud eller oldschool?

Skrivet av terun:

@Komplett Framför skärmen jag kommer sitta, för att nästa motståndare hitta.
Slå in pannben istället för presenter, det gör jag med mina tangenter.
I tomtens svartlista jag ändå är, och för mig själv jag kan svär.
Det blir definitivt en röd jul, för här skall jag ha det kul!

Detta rim var ganska depp, på julen ska man vara pepp. Vi hoppas att du ändå får, en härlig jul med varma tår (sätt igång Furmark och håll fötterna bakom datorn )

Skrivet av sixx66:

@komplett ska spela klart Bioshock the collection, är klar med första och ska nu börja med 2an, finns det tid ska jag även spela return to Monkey Island.

Bioshock, vilket av de tre spelen är din favorit?

Skrivet av orginallinus:

@komplett Kokar magisk knäck och spelar häxkarl!

Dela gärna receptet på denna magiska knäck.

Skrivet av hinneinisanni:

@komplett kommer såklart spela Warzone2

Som alla andra

Skrivet av Swedishchef_90:

@komplett inför julen var tanken att skaffa ny gpu och pilla med under mellandagarna, men tycker inget prisvärt har infunnit sig.
Missade xtx idag för msrp... Så blir väl fortsatt att man lirar mindre tills man får tag i något vettig att ersätta 1070 som inhandlades 6 år sedan hos er.

Ett 1070 funkar ju fortfarande helt okej. Min personliga gissning är att det kommer bli spännande på GPU-marknaden under första halvan av 2023 när Nvidia släpper sina kort i det lägre segmentet. Den som väntar på något gott…

Tack alla som tävlade
Och som avslutning säger vi GRATTIS till @haijen, du vinner högtalaren.
Kolla PM så tar vi detaljerna där.

God jul! 🙂

//Erik & gänget på Komplett.se

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Grattis @haijen !

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Härligt @Komplett! Det var en mycket trevlig överraskning! Det här blir ju en mycket fin uppgradering från den minimala högtalaren jag har idag när det behövs något trådlöst. Hoppas ni inte kände er utpressade av min lilla fråga i förmiddags xD.

Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Oh, Tibia! Med ljud eller oldschool?

//Erik & gänget på Komplett.se

Självfallet oldschool. Nya tibia är inte tibia enligt oss gamla fiskar 😎 däremot tibiantis, är precis som 7.4 och har precis släppt en uppdatering 👏🏼👏🏼 Där snackar vi!

Permalänk
Medlem
Skrivet av haijen:

Härligt @Komplett! Det var en mycket trevlig överraskning! Det här blir ju en mycket fin uppgradering från den minimala högtalaren jag har idag när det behövs något trådlöst. Hoppas ni inte kände er utpressade av min lilla fråga i förmiddags xD.

Grattis!

@komplett 1070 på nya 4k skärm är dock mindre skoj, 11 fps i wz 2 eller 50-80 i 1440p men halvkassa inställningar.

Sitter spänt och inväntar 4070ti

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk

Någon som fått sitt presentkort än? @edin

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Powerjimmy:

Någon som fått sitt presentkort än? @edin

Kolla i dina privata meddelanden.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Nån mer som bara scrollar ner till dealen? Inget som fått mig sugen heller hoppas på lucka 24!

Permalänk
DingDongerMcDongface

Vill berömma igen för alla fina bidrag hittills! Inte lätt att välja

Permalänk
Medlem

CRT skärmar verkar vara populärt på Sweclockers om man ska gå efter bilden i tråden

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av landmarks:

Vill berömma igen för alla fina bidrag hittills! Inte lätt att välja

Om alla stjärnor står i linje så spelar jag in ett bidrag ikväll när dottern somnat. Åkt på bihåleinflammation och gud vet vad, men nu sån. Hoppas inte det är för sent iaf! 🥳

Till alla som vunnit hittills, bra jobbat! Så kul att ha denna julkalender att följa 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av Swedishliquid:

Om alla stjärnor står i linje så spelar jag in ett bidrag ikväll när dottern somnat. Åkt på bihåleinflammation och gud vet vad, men nu sån. Hoppas inte det är för sent iaf! 🥳

Till alla som vunnit hittills, bra jobbat! Så kul att ha denna julkalender att följa 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

Än är det inte för sent! Hoppas du kryar på dig snabbt, det låter inte som en höjdare. Lycka till med eventuellt bidrag!