SweClockers Julkalender 2022 – tävla om julklappar varje dag fram till jul!

Permalänk
Medlem

@Komplett självfallet blir det ett jullov fyllt av att hunta monsters göra quests i Tibia. Så har varje jullov sett ut sedan 2001. Skillnaden nu är att jag får göra det med min dotter för första gången 😍

Permalänk
Medlem

@komplett Koden verkar inte fungera..

Permalänk
Medlem

@komplett Blir tvyärr inte så mycket ledighet pga arbetsgivarens jul, men hoppas få lite tid över till att testa witcher uppdatering som släpps den 14e. Annat på listan kvar att prova är Marvels SpiderMan och är sugen på att dra igenom alla Mass Effect spelen igen men denna gång via Legendary Edition som jag köpt men inte kört ännu.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Dagens erbjudande från Komplett utgår tyvärr eftersom vi lyckats mixa upp datumen för luckan. Vi ber om ursäkt för strulet och ser till att rätta till detta i kommande luckor.

@jeppejc @Masen666 @terun

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

( Så fina själva luckorna är också med nissar och CRTer och Swec-gubbar! <:) )

Visa signatur

Save Scummer!

Permalänk

Bidrag inskickad , får vi hålla i tomteluvan och hoppas på en lucka grymma bidrag so far

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Medlem

Älskar ambitionsnivån i dagens klipp. Känslan för detaljer gör det

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem

Underbar energi!

Visa signatur

Asus B550E-Gaming / Ryzen 5900X stock / Corsair Vengeance 32GB 3600 MHz CL18 /
ASUS TUF 4080 Gaming OC / Samsung 980 PRO 2TB PCI-Ev4 + 2TB WD Black NVME PCI-Ev3 / Corsair RM850x v2 / Acer Predator XB273UGX 1440p 270 Hz G-Sync / Phantek P500A / Arctic Cooling LF II 240mm / Evo 4 / Sennheiser IE 300 / Rode NT1-A
Synology 1621+ 6*16 / 1513+ 5*8 / LG CX 65" / XBox Series X
Ownit > Bahnhof

Permalänk
Medlem

Vad roligt att vinna, tack! Och tack för de fina kommentarerna

Permalänk
Medlem

@komplett Blir nog mest att försöka få med lite brädspel med sambon, avsluta vissa spel i min backlog och jobb till jul.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Bussovi_ by XHI

Hejhej @komplett

Det gamingjuliga jag ska göra i år är att jag ska flytta ihop med min flickvän (tips på vad jag bör tänka på att bo ihop med någon mottages gärna!) och slänga in hennes setup i andra hörnet av vardagsrummet där hon kan spela så jag har mitt egna hörn ifred!

Jag ser dock fram emot detta och tror det blir mer kvalitetstid via gamingen än tidigare med henne!

Tack och hej
Kycklingpastej

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk

För Bonustävling:
@komplett ska så klart spela igenom spelvärdens version av Die Hard (en jul film)
Så det blir att få upp julkänslan med JULspelet Fahrenheit (indigo prophecy) (jag svär att det är ett julspel, kolla wiki'n)

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D - SWECBF22 | Corsair HX1500i – SWECBF22 | ASUS TUF GAMING X570-PLUS - SWECBF19 | Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX | ASUS GeForce RTX 4090 24GB TUF Gaming | Noctua NH-U12A | Sennheiser HD 599 | Samsung 970 EVO Plus | Kingston NV1 2TB NVMe - SWECBF21 | Samsung 870 QVO 4TB SWECBF22 | Arctic Kylpasta MX-4 | Lenovo Legion 5 - 17,3" | Retro-Bit SEGA MD 8-B 2.4G M2 Grey | Xbox One Elite Series 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av haijen:

@Komplett Julen är en tid där jag tycker man ska spela lite större storydrivna spel. Den här julen tror jag det är dags för Disco Elysium fler min del :). Som förälder hamnar det en del spel i backloggen... Det kan nog även bli byte av cpu-kylare till en AIO 360-radiator så man får spela i lugn och ro :D.

@Komplett Jag var ju snabb för ett par dagar sedan när luckan kom ut för tidigt av misstag, så jag citerar mig själv för säkerhets skull :). Köpte Disco Elysium igår på rea så är all set för att dyka ner i spelet över julen!

Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishliquid:

@Komplett självfallet blir det ett jullov fyllt av att hunta monsters göra quests i Tibia. Så har varje jullov sett ut sedan 2001. Skillnaden nu är att jag får göra det med min dotter för första gången 😍

Får också reposta mitt tidigare inlägg 😅 men inga planer ändrade. Ser fram emot ledighet 22e och hunta monsters göra quests med min dotter vid min sida för första gången 😍 kanske @komplett vill vara med? 🥳

Permalänk
Medlem

@Komplett Framför skärmen jag kommer sitta, för att nästa motståndare hitta.
Slå in pannben istället för presenter, det gör jag med mina tangenter.
I tomtens svartlista jag ändå är, och för mig själv jag kan svär.
Det blir definitivt en röd jul, för här skall jag ha det kul!

Permalänk
Medlem

@komplett ska spela klart Bioshock the collection, är klar med första och ska nu börja med 2an, finns det tid ska jag även spela return to Monkey Island.

Permalänk
Medlem

@komplett Kokar magisk knäck och spelar häxkarl!

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Medlem

@komplett kommer såklart spela Warzone2

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Haiwa:

Jag får inte rabattkoden hos komplett att fungera, någon annan som har samma problem?

Skrivet av Masen666:

Kanske fel datum.🤔

<Uppladdad bildlänk>

Skrivet av jeppejc:

@komplett Koden verkar inte fungera..

I dag fungerar koden som den ska https://www.komplett.se/product/1219977/datorutrustning/dator...
Kod: "klappatoklart"

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

@komplett inför julen var tanken att skaffa ny gpu och pilla med under mellandagarna, men tycker inget prisvärt har infunnit sig.
Missade xtx idag för msrp... Så blir väl fortsatt att man lirar mindre tills man får tag i något vettig att ersätta 1070 som inhandlades 6 år sedan hos er.

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@wittwang, går länken till rätt Ironwolf 4TB-sida eller är jag bara för långsam för rabatten?

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

@wittwang, går länken till rätt Ironwolf 4TB-sida eller är jag bara för långsam för rabatten?

Samma för mig.

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av DavidtheDoom:

@wittwang, går länken till rätt Ironwolf 4TB-sida eller är jag bara för långsam för rabatten?

Tror nog du är för snabb, ingen rabatt för mig heller. Misstänker att kaffet inte kickat in hos inet folket ännu. 😁

Permalänk
Skrivmaskin
Skrivet av DavidtheDoom:

@wittwang, går länken till rätt Ironwolf 4TB-sida eller är jag bara för långsam för rabatten?

Skrivet av Ompet:

Samma för mig.

Skrivet av huttala:

Tror nog du är för snabb, ingen rabatt för mig heller. Misstänker att kaffet inte kickat in hos inet folket ännu. 😁

Nu är kaffet på plats!

Permalänk
Medlem

Perfekt deal för mig! NASen börjar bli full och kör med exakt samma diskar redan

Visa signatur

FD Torrent | 7800X3D | 32GB RAM | Nvidia 3080 FE | Corsair SF750 | Fostex TH-X00 + Sennheiser HD 650

Permalänk
Medlem

Äntligen! Längtat efter ett erbjudande som detta. Behöver byta parity-disk och en 8 år gammal 2TB WD Green disk! TACK <3

Visa signatur

🟢 Main: Ryzen7 5800X | Strix x470-I | 32GB | RTX2070S | Samsung C49RG9
🔵 unRaid: Ryzen5 2700X | B450M DS3H | 32GB
🟠 Tfn: Google Pixel 7 Lime Green

-:| @ eller citera för svar |:-

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Wittwang:

Nu är kaffet på plats!

Perkelle, slutsåld! 😅

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Tusan också! Hade gärna norpat 2 diskar för det priset

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Meshify 2 Compact, Ryzen 7 5700x, MSI MAG B550 Tomahawk, Kingston HyperX Fury 32GB 3600Mhz CL18, Sapphire Radeon RX 5700 Pulse, Kingston A2000 1TB (x2), Seasonic Focus GX 650W, Noctua NH-U14S

NAS: Fractal Design Define R5, Ryzen 3 1200AF, Asus Prime B450M-A, 32GB ECC DDR4 @ 2133Mhz, 5x WD Red 4TB (Raidz2), WD Red 2TB (stripe), TrueNAS 12.0

Permalänk
Hedersmedlem

Även jag hade gärna köpt dessa diskar Men vi tar det nästa år istället. Hoppas på en bra deal på NAS nu!

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Wow, stort tack för den tidiga julklappen!