SweClockers Julkalender 2022 – tävla om julklappar varje dag fram till jul!

Permalänk
Medlem
Skrivet av landmarks:

Än är det inte för sent! Hoppas du kryar på dig snabbt, det låter inte som en höjdare. Lycka till med eventuellt bidrag!

Jadå! Inspelat och uppladdat, nästan så att jag får be om ursäkt för att ni får lyssna på sån oootrolig skönsång som jag bjuder på, men vad ska man göra 🤷‍♂️

Nu ser vi fram emot de sista dagarna innan jul! 🥳

Permalänk
Avstängd

Är inte samma pris när man klickar på länken.

Visa signatur

AMD Ryzen 5900X, ASUS ROG Strix B550-F Gaming, Corsair RM850e, Noctua NH-D15, Corsair 64GB (2x32GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengean, Radeon 6700 XT, Ubuntu 22.04

Permalänk
Geeks
Säljchef
Skrivet av vlachos:

Är inte samma pris när man klickar på länken.

<Uppladdad bildlänk>

Webhallen hade ett begränsat lager till priset 1590 som gick åt på ett par timmar. Nuvarande pris är fortfarande ett fint pris (men inte lika fint).

Visa signatur

Emil Hallestad
Mediasäljare, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Läste dagens lite för snabbt och undrade hur jag kunde missat att Steam Deck kom i en XL variant...

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Som svar på dagens extratävling:
Jag skulle drömma om en vit snöfylld jul med en frisk familj, då vi är inne på fjärde omgången sjukskrivning med feber, halsont och hosta nu(och lunginflammation en av tillfällena för lillpojken) =(

Visa signatur

Shadows never sleep...
Specs: Ryzen 5600X, Powercolor Fighter RX 6700XT, ASUS B550-I ITX, 32GB 3600MHz DDR4, Bitfenix Phenom µ-ATX

Permalänk
Medlem

Extra tävling: skulle drömma vidare om att CipSoft äntligen tar slag i saken och släpper en officiell riktig version av klassisk tibia, så att jag än en gång kan hunta monster och questa quest. Samtidigt som man får vara på sin vakt för varje död svider värre än alla tjejer som nekade mig när jag berättade att jag visst var en sorcerer med magic level 50+ 😔

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Det är bara några dagar kvar till jul nu. Dra på er tomteluvan och dra till med riktigt flådiga bidrag!

Permalänk
Medlem

Extratävling. Jag hade drömt om att vakna till en vit jul här hemma, fred (påbörjan av samtal iaf) i diverse länder, en ny dammsugare (Dyson V15) och sist men inte minst om en härlig lugn julledighet med mycket backlog-gaming.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk

Wow, vad roligt att mitt bidrag kom med! Tusen tack för vinsten och god jul allihop

Permalänk
Medlem

Jag har letat som en tok men kan ingenting finna
Vilka som rimtävlingen i lucka 6 signerad @Inet lyckats vinna

Måhända är jag både blind och dum
Eller är det så att dragningen ännu ej har ägt rum?

Kanske någon där ute sitter med ett svar?
Nu när det till jul bara är några få dagar kvar

Permalänk
Medlem

Extra tävling: Lindra baksmällan efter moderskeppet

Permalänk
Skrivet av Supair:

Extra tävling: Lindra baksmällan efter moderskeppet

Fortfarande bakis? Moderskeppet var ju för drygt 2 månader sedan.

*Ger ett glas vatten*

Permalänk
Medlem

Sjukt kul att få vara en lucka i årets julkalender 😍 hoppas min nostalgiska playstation sång tar med både en och två av alla på forumet till memorylane 🥳

God jul alla 🤗

Permalänk
Medlem

Jag skulle drömma om hur jag var pytteliten och inne i min dator och skulle fixa kabeldragningen med hjälp av portaler som i Portal.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hulle:

Jag skulle drömma om hur jag var pytteliten och inne i min dator och skulle fixa kabeldragningen med hjälp av portaler som i Portal.

/hulle.

Jobbigt bara när man flyttar portalerna

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Jobbigt bara när man flyttar portalerna

Pfff... När var logik senast ett hinder i en dröm?

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hulle:

Pfff... När var logik senast ett hinder i en dröm?

/hulle.

Jag gillade din dröm, men jag råkade tänka ett steg längre. Ska försöka sluta med det

Permalänk
Medlem

God jul!

Jag har hörsammat er uppmaning.

Visa signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Permalänk
Medlem

God Jul Swec!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hahaha, underbar julvideo från redaktionen! 😅

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Konsolgrävare

God jul! 🎄🎅🎁

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Asbra bidrag iår! Har sett fram emot varje lucka! Underbart att Sweclockare är så begåvade!

Tack AI för en rolig avslutning och tack för redaktionens skådespeleri! Hollywood nästa!

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem

Wow! Kändes som en konstig feberdröm korsad med Morran & Tobias

https://www.svtplay.se/morran-och-tobias

Permalänk

Haha älskade redaktionens film! God jul alla, hoppas ni får en underbar julafton

Permalänk
Medlem

God Jul Alla Nördar!:)

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Quizmaster Karlstad 2022

Hohoho God Jul alla swec'are

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D | MSI B350 TOMAHAWK | AMD Ryzen 5700x | Asus Radeon R9 290X 4GB DirectCU II |Asus Xonar Essence STX |Onkyo TX-8030 |Canton Plus-C, Plus-S | G.SKILL Ripjaws 16 Gb 3600 MHz | Force MP510 1Tb | EVGA Supernova G3 750w PSU | ASUS ROG Gladius III | Logitech Illuminated keyboard | 25" Dell Ultrasharp U2515H /\/\

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av medbor:

Wow! Kändes som en konstig feberdröm korsad med Morran & Tobias

https://www.svtplay.se/morran-och-tobias

Det bästa är att det typ blir värre för varje gång man kollar

Permalänk
Medlem

Då blir det mysterielösning med Sweclockers istället för Kalle klockan tre i eftermiddag, mycket spännande och väl framfört!

Får se hur mycket resten av familjen uppskattar det.

Permalänk
Geeks
Säljchef

God Jul alla goa geekar!!

Visa signatur

Emil Hallestad
Mediasäljare, SweClockers.com

Permalänk
Redaktion
Redaktör

God jul alla fellow nördar ❤️