Helgsnack: Vad är dina planer för 2023?

Permalänk
Medlem

Fokus för 2023 är att göra mer av det jag vill göra (umgås med vänner, spela och kanske träffa kärleken) och mindre av arbete. Har legat konstant på 60-70 timmars veckor de sista två åren och det sliter och tär på allt från det mentala till det sociala.

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Torrent, Gigabyte Z690 AORUS ELITE AX, 13600K, Corsair Venegeance 6000mhz, 1TB PCIE 4.0 Kingston, 1TB Corsair MP400, Gainward RTX 4090 Phantom.

Permalänk
Medlem

Försöka fixa ett nytt jobb. Är så förbaskat trött på att jobba inom IT och allt vad det innebär.

Permalänk
Medlem

Gå på konsert i mars Battle Beast och sen konsert i September Hammerfall/Helloween så blir ett musik år iallafall

Permalänk
Avstängd

Jag ska lösa "klimatkrisen". Tänkte mig att det skulle göras genom att helt sluta tänka och enbart gå på känslor precis som dagens unga verkar göra.
Fakta är en styggelse. Skolka är vägen framåt.

Permalänk
Medlem

Samma som varje år så blir det väl att fokusera mer på hälsa och träning.

Det jag lär addera för i år att att kapa ner en hel del på sociala medier.

Facebook, Instagram, Youtube... känner att väldigt mycket tid dras till dessa plattformar så fort man har dötid eller väntar på något.

Jag tror att natur och tystnad är väldigt nyttigt för alla typer av människor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Awsmkiid:

Må bra och försöka finna en inner fred.

Det där är nog en av de bästa planerna/målen för det nya året.
Jag önskar dig all lycka till och hoppas att du uppnår dina mål!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuessWho:

Det där är nog en av de bästa planerna/målen för det nya året.
Jag önskar dig all lycka till och hoppas att du uppnår dina mål!!

Tusen tack!

Detsamma till dig! :'D

Permalänk
Medlem

Starta en YouTubekanal som har varit planerad i nästan 9 år.

Vilket kan visas sig i mitt varumärke som jag har som profilbild här på Sweclockers.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Ska vara ledig från 1a april och resten av året så behöver nästan ha lite förslag på saker att göra...

Permalänk
Medlem

samma sak som dom senaste drygt 20åren.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

1. träna mer, siktar på >10km jogg/v + gym >2x/v
2. ny dator
3. jobba mindre
4. skidsemester i vinter, fjällen i sommar.
5. läsa mer igen, >10 böcker i år.
I essens försöka öka mitt LKI; umgås mer, träna mer, jobba mindre

Permalänk

Rent personligt vet jag inte om det går att rädda mig, men hoppet är väl det sista som lämnar kroppen
https://www.instagram.com/p/Ckt692jrW9F/
En på jobbet sade till mig, gör som den här personen, inget annat! Efter att jag uttalat en del självömkande bekännelser om hur jag fungerar på det personliga planet om hur jag beter mig mot andra. Eller efter att jag totalförstört den bästa relation jag haft på länge tack vare min oförmåga att skilja på vän och mer.
Och det är ju just det där hur jag beter mig mot andra som är ett problem när man bland annat har AST och rådet man hittills fått är att, du har ju lite problem med det där "kittet" i det sociala samspelet. Som att det skulle hjälpa en att bli bättre.

Visa signatur

An application program (sometimes shortened to application) is any program designed to perform a specific function directly for the user or, in some cases, for another application program.
https://www.userbenchmark.com/ Talar om vad du har!

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Tänkte försökt få byggt nytt hus (igen).

Lite stök med fornlämningar på tomten jag köpt men det löser sig nog

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fixat jobb som jag än så länge trivs med, så målet för 2023 är att fixa eget boende!