Playstation 5 - Disc Ed.(+Spel & kontroll laddare)

Permalänk
Medlem

Playstation 5 - Disc Ed.(+Spel & kontroll laddare)

Hej,

Säljer mitt PS5 då jag har insett att den mest kommer samla damm. Jag har tyvärr städat bort kartongen som jag trodde låg här hemma någonstans, men icke.

Spelen säljs utöver priset för konsolen. (Ex, PS5an säljs för 7000, +500 GOWR, +500 Returnal - Dvs, 8000 TOT). Kontroll laddaren ingår i konsolpriset.

Konsol: Budstart 6500kr

God of War Ragnarök: 500kr
Ghost of Tsushima 500kr
Returnal: 500kr
Ratchet & Clank: 500kr
AC: Valhalla: 100kr
GOW, Fenyx Rising, Zero dawn: 50kr/st

Köparen står för fraktkostnad.
-------------------------------------------

Konsolen finns i Helsingborg. Eftersom kartongen är försvunnen så drar jag mig lite från att skicka, men det ska gå att ordna om det blir så. Helst upphämtning, men skicka går.

Kvitto finns.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

MSI GeForce RTX 5090 32G VENTUS 3X OC
AMD Ryzen 7 9800X3D
Kingston BEAST 32GB DDR5 6000Mhz
@4K/138Hz

Permalänk
Medlem

Så för 7000kr (minimum) får jag ett begagnat PS5 utan spel och utan kartong, när jag kan beställa ett GoW edition för 7590kr nytt på t.ex Webhallen som har 50+ på ingång. Låter som en bra deal.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrnez:

Så för 7000kr (minimum) får jag ett begagnat PS5 utan spel och utan kartong, när jag kan beställa ett GoW edition för 7590kr nytt på t.ex Webhallen som har 50+ på ingång. Låter som en bra deal.

Önskar dig all lycka att klippa ett sådant. Att dom har 50st på gång är utan tvekan en önskesiffra från deras sida & betydligt fler letar nog efter konsolen. Dom finns ju än idag inte i lager, någonstans. När dom väl är det, så går det undan.

Men du har rätt i att priset kanske är lite högt utan kartong, vilket egentligen inte har någon betydelse. För sånt sparar man inte som en trofé längre än en vecka.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D
@4K/138Hz

Permalänk
Medlem

Det var inte längesen alls jag såg ~30 st PS5 fysiskt inne på Elgiganten (utan att folk flockades runt om dem), så det har blivit relativt lätt att få tag på en konsol nu. Jag menar, nu har dem hittills skeppat 30 miljoner enheter och scalpers börjar minimera pga. att bristen inte riktigt längre finns.

Permalänk
Skrivet av gurkburk92:

Önskar dig all lycka att klippa ett sådant. Att dom har 50st på gång är utan tvekan en önskesiffra från deras sida & betydligt fler letar nog efter konsolen. Dom finns ju än idag inte i lager, någonstans. När dom väl är det, så går det undan.

Men du har rätt i att priset kanske är lite högt utan kartong, vilket egentligen inte har någon betydelse. För sånt sparar man inte som en trofé längre än en vecka.

Har två kompisar som gick in på inet häromdagen och kom ut med varsin GoW version ps5 så jo det finns. Sveavägen hade dom för två dagar sen. Såg det med egna ögon.

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Mitt lokala EG hade flertalet ps5or hemma cirka 15-20st och då är de ändå en väldigt liten butik i liten stad.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D
@4K/138Hz