Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo

Tog bort ett onödigt sandlådebråk.

/Mod

Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Hedersmedlem

Mitt Traderakonto är 20 år i år men när jag skulle sälja dyrare elektronik har jag senaste året eller två valt andra sätt. Tradera ändrar och hittar på för mycket nytt som jag inte gillar. Tänker inte bli långrandig om varför utöver trådens ämne, men det är inte mycket jag säljer eller köper via Tradera längre. Väldigt lite faktiskt.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Blir också lite orolig av mängden folk som inte gillar Tradera särskilt mycket det senaste... Samtidigt har dom ju ett fantastiskt monopol med mängden användare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chromatic:

Blir också lite orolig av mängden folk som inte gillar Tradera särskilt mycket det senaste... Samtidigt har dom ju ett fantastiskt monopol med mängden användare

Inte så konstig. De behandlar folk som skit ..

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av xanax32:

Inte så konstig. De behandlar folk som skit ..

Blir väl lätt så när man inte gör rätt för sig och fullföljer affären ..

Jag tycker Tradera är kanon, lite dyrt dock med annons kostnader.

Permalänk
Medlem

Är lite nyfiken på hur det gått?

Permalänk
Medlem

Jag valde ta en livstidsavstängning där istället för att riskera bli blåst av en suspekt kille (tilltalad i brottsmål och gav ett konstigt intryck) på över 12 tusen kr. Dessutom ljög Tradera om villkoren, de bytte villkor mitt i och vägrade ge svar. Facebook funkar jättebra och nu när Blocket är gratis (inom många kategorier) är det ett bra alternativ igen.