Gaming Dator, Rtx 3070, Core i7, 16gb RAM, 1 tb ssd

Permalänk
Medlem

Gaming Dator, Rtx 3070, Core i7, 16gb RAM, 1 tb ssd

Säljer en mycket kapabel modern speldator i fint skick som jag byggt ihop själv. Datorn passar dig som vill kunna spela alla sorters spel utan problem på framförallt 1440p.

Datorn kommer startklar och är prestandatestad i ett halvt dussin spel där man ser att datorns komponenter är i mycket bra skick gällande hur de presterar. I verkligheten är datorn också mycket fräsch och håller en hög kvalitet. Strömkabel, de kvitton som finns och manualer kommer givetvis med, bara att trycka på startknappen och köra. Skickar gärna en film om det skulle vara några tveksamheter att datorn fungerar eller hur något ligger till!

Specs:
Cpu: Intel core i7-9700 (8 kärnor 3ghz)
Grafikkort: Gigabyte Rtx 3070 Gaming oc 8g
Moderkort: Asus Rog Strix b360-f
Ram: 16 GB Corsair vengeance Rgb Pro
Ssd: 1 tb Nvme m.2 970 Evo Plus
Nätaggregat: Evga 750W
Windows 11

Speltester - alla gjorda på 1080p då jag inte har en 1440p skärm för tillfället - men datorn bör med säkerhet få runt 100 FPS på de flesta titlar i 1440p också

ALLA TESTER GJORDES MED MAX PÅ GRAFIK

Shadow of the tombraider: 144/155 Fps -Dlss av/på
Fortnite: 150 Fps+
Apex legends: 188 Fps
Forza Horizon 4: 160-170 Fps
Cyberpunk 2077: 68 Fps
God of war: 85-90 fps

Datorn kan antingen hämtas på plats eller fraktas säkert i kartong där jag monterar av vissa delar för en säkrare försändelse, vid frakt så betalas pengarna via Swish i samband med att paketet skickas. Budstopp bestäms efter första bud.

Mvh Arvid

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 8 000 kr Börjar med 8000kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Förtydligande

Förtydligande: budstopp förmedlas efter första bud vid utgångspris eller högre. /Arvid

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 9 000 kr Bud om säljare vill gå under utgångspris. 9000 + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 123 kr Hej undrar om du hade kunnat tänka dig ett byte med 5000kr och en nintendo swich oled som har värde på ungefär 3500kr?
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 8 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 8 500 kr när vet man att budgivningen är klar?
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad