Z390 Moderkort, Noctua kylare, Kingston HyperX DDR4 16Gb, Galaxy Watch.

Permalänk
Medlem

Z390 Moderkort, Noctua kylare, Kingston HyperX DDR4 16Gb, Galaxy Watch.

Tjena!

Tänkte sälja av lite saker som bara ligger och skräpar här hemma.

Moderkort:
MSI MPG Z390 GAMING EDGE AC, alla tillbehör följer med, dock är det översta "plastfästet" där man klickar i grafikkortet trasigt (se bild) det lossnar när man trycker ner det. Fungerar dock felfritt så ingen skada på pcie slotten.

Bud från 800:-

Kylare:

Noctua NH-D14
Enbart en fläkt, monteringstillbehör till intel + amd ingår, vet dock inte om något till amd saknas, har enbart haft den på intel processorer och den har några år på nacken. Senast satt den på en intel i7 9700K.

Bud från 200:-

Ram:

DDR4 16gb Kingston Hyper X Fury (enbart en sticka)

Bud från 200:-

Klocka:

Samsung Galaxy Watch 46mm LTE 4g (första generationen)
Har några år på nacken men fungerar felfritt, har lite spår av användning men inget man stör sig på. Dockningsstation ingår, dock ingen usb sladd.

Bud från 500:-

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!
Var i Gävleborg?

Permalänk
Medlem

Noctua NH-D14

Börjar med en 200 + frakt då

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk
Medlem

och eftersom jag inte kunde editera tidigare inlägg

DDR4 16gb Kingston Hyper X Fury (enbart en sticka)
200:- där med

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swe91:

Hej!
Var i Gävleborg?

1,5 mil utanför Gävle ungefär!

Permalänk
Medlem

200kr plus frakt för DDR4 16gb Kingston Hyper X Fury (enbart en sticka)

Permalänk
Medlem

Fråga, är "DDR4 16gb Kingston Hyper X Fury (enbart en sticka)" så att det är 1st 8 GB sticka som kom ifrån ett 2 * 8 GB kitt?

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk
Medlem
Skrivet av _robban:

Fråga, är "DDR4 16gb Kingston Hyper X Fury (enbart en sticka)" så att det är 1st 8 GB sticka som kom ifrån ett 2 * 8 GB kitt?

Det är en sticka på 16gb totalt 😄

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 250 kr +frakt för DDR4 16gb
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av rcc433:

250 kr +frakt för DDR4 16gb

Drar mig tyvärr ur, då jag införskaffat mig ram från annat håll. Lycka till med auktionen.

Permalänk
Medlem

Minne + kylare sålt!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr Billigare nu kanske?
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Budet var för moderkortet förresten.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Moderkort sålt!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad