LG27" 4k60 Ultrafine, Streamdeck Mk2, Unify Wifi 6-Lite AP + POE Adapter.

Permalänk
Medlem

LG27" 4k60 Ultrafine, Streamdeck Mk2, Unify Wifi 6-Lite AP + POE Adapter.

Säljer några saker vi inte har behov av efter flytt. Allt är i gott skick och mycket sparsamt använt. Alla produkterna är nya från butik och införskaffades inom senaste 24 månaderna.

Originalkartonger finns till allt utom POE Adaptern. Alla tillbehör i övrigt, som skulle funnits med respektive produkt från affär, finns med. Ex hdmi, dp, usb-c kablar och manualer.

OBS att skärmen är en ERGO skärm och det ingår alltså bordsfäste och inte en vanlig fot.
Se:
Inets produktsida

Åtminstone skärmen tänker jag endast avhämtning, andra produkter kan tänkas skickas om köparen står för fraktkostnaden och det kan ske någorlunda smidigt.

Budgivningen pågår tills fredag 17/3 17:00. Alternativt skippa budgivning genom att lägga 25% över utgångsbudet.

Frågor eller funderingar så bara att säga till!

Utgångsbud:
LG27" Ultrafine: 4000 (Nypris ~7000)
Streamdeck MK2: 800 (Nypris ~1700)
Unify 6l & Poe: 800 (Nypris ~1800)

Kvitto finns på samtliga produkter.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr Unify 6L AP utan POE adapter
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Aseth222:

500 kr Unify 6L AP utan POE adapter

Om du slänger på en hundring så kan jag tänka mig sälja APn utan adaptern. Men från 800 som paket för både AP och POE prioriteras om någon annan visar intresse.

Permalänk
Medlem

Jag budar 800 för unifi och adapter. Frakt behöver vara ett alternativ isf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mrdiglet:

Jag budar 800 för unifi och adapter. Frakt behöver vara ett alternativ isf

Frakt går att ordna genom DHL, UPS eller Postnord. Om annat än så önskas, så kan jag kolla om andra alternativ är tillgängliga här.

Köparen står för frakten men jag packar självfallet ordentligt och så smått det går för att inte dra upp kostnaderna också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newtones:

Frakt går att ordna genom DHL, UPS eller Postnord. Om annat än så önskas, så kan jag kolla om andra alternativ är tillgängliga här.

Köparen står för frakten men jag packar självfallet ordentligt och så smått det går för att inte dra upp kostnaderna också.

Funkar för mig isf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mrdiglet:

Funkar för mig isf

Skickat DM.

Permalänk
Medlem

AP & POE adapter såld till Mrdiglet. Tar ner den här annonsen och skapar ny för resterande produkter och även ytterligare saker som ska till försäljning. Var inte uppmärksam nog när jag skapade denna annons kring vad man kan ändra efter 24h.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad