Helgsnack: Användarnamn vi skäms för

Permalänk
Medlem

Hade ett supertöntigt nick på C-64-tiden i någon av demogrupperna jag var med i, men ... det var så länge sedan att jag ta mig tusan inte kan komma ihåg vad det var.

Men jag kan vara med och känna sympatiskam ändå.

(backfeed är för övrigt bara tråkigt, en omkastning av feedback från när jag skulle registrera en mailadress för att ta emot just feedback för en evighet sedan, och "feedback" var redan taget.)

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

Metus, MeTuS, MetuS eller Lord of Terror var det som gällde under alla LAN under 90- och 00-talet. Nu oftast Wixner eller Allfather

Visa signatur

{|XSX|PS3|PS4|}

Permalänk
Medlem

Mitt SweC-nick känns ju väldigt P12, men det var jag ju typ också när jag reggade mig 2004, så det får man väl bara omfamna.

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Skäms väl inte direkt, men runt 98 så joinade man DALnet och Lunarstorm och använde det mycket vackra nicket "Muspojken", har några vänner som än idag kallar mig för det..

Jag kallas än för Mickemys som var mitt sarkastiska nick på Lunarstorm. Har hängt med så länge så använder det ibland igen

Visa signatur

13700KF, RTX 3080ti, Arctic Freezer 360, 16GB b-die 3866-15-15-15, 1TB 970 Evo+28TB snurrdisk, Phanteks P400a, Samsung 34" Odyssey G5 C34G55T.

Permalänk
Medlem

Min första Hotmail när MSN var hett runt 2005-2007 så hette jag Sebbe_Cool408.

Vet inte om det var något namn att skämmas för men idag låter det typiskt barnnivå namn.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Avstängd

Hade som email väldigt länge sedan Nordicthunder, vilket startade som ett skämt på gymnasiet. Fick en del rasse email skrivit till mig.. inte direkt det jag stödde då heller.

Idag så tror vissa att mitt användarnamn är arabiskt, men det är faktiskt "bara" en Depeche Mode b-sida

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

Mitt töntigaste nick måste väl ändå ha varit "LordMe".
Ett nick jag använde i RuneScape, typ tidigt 2000-tal.
Vet inte riktigt vart ifrån jag fick tanken till det namnet, men använde det en kort period där.
Dock var väl mitt namn lite halvkänt ett tag, då jag hittade ett sätt att dupa pengar i spelet, betalade enorma överpriser till folk som spenderade hela sina dagar att köpa runor åt mig, som jag sedan använde för att ligga bland toppen i spellcasting, magic eller vad nu skillen kan tänkas ha hetat. Så klart visste alla på skolan som också spelade RuneScape vem LordMe var, då jag sålde ingame-guld till ett gäng personer på skolan så att jag kunde köpa läsk och godis, haha.
Ingen visste då att jag dupade pengar, bara att jag hade tillgång till väldigt mycket pengar i spelet.

Om någon är intresserad av en snäppet längre historia angående detta, samt tillvägagångssätt, så kan ni läsa en kort stund till, annars går det skippa resten.

Jag lyckades övertala personen som var antingen 2a eller 3e högst smithing i hela spelet att dela sitt konto med mig, dealen var att jag fick behålla och sälja allt jag mineade och craftade, medans han då fick "gratis" lvlar i mining och smithing medans han sov (minns jag rätt var han från kanada). Från detta craftade jag mithril och adamantium saker och tjänade flera hundra tusen gold i spelet. Vid ett tillfälle när jag skulle föra över pengar från saker jag sålt från hans konto, till mitt egna konto, genom att droppa pengarna på backen och snabbt logga in på min egen gubbe för att plocka upp pengarna, så råkade jag dupa pengar.
Förstod inte först hur det kunnat ske, men efter ca 30min experimenterande så upptäckte jag hur det hade gått till.
Man hade då pengar i högar i sitt inventory, varje hög kunde innehålla max 65,536 gold om jag minns rätt, något liknande iallafall.
Hade man då en hög pengar på backen man försöker plocka upp, samtidigt som ens inventory var fullt, och man hade en hög pengar i inventoret som var mindre pengar i än 65,536 gold, så "fylldes" högen pengar i inventoret upp till max, men högen på backen förblev oförändrad. Säg alltså att du har 10,000 gold på dig, och en hög på backen hade 60,000 gold, och ditt inventory var fullt, så fylldes din hög med pengar i inventoriet upp till 65,536 gold, men högen på backen innehöll fortfarande 60,000 gold.
Det man kunde göra då var dela så man har en hög med 1 gold i inventoriet, en hög på backen med 65,536 gold, klicka på den, droppa random skräp från inventoriet, dela pengarna i ditt inventory så du har en ny hög med 1 gold i, och repetera x antal gånger tills du hade ett inventory fullt med pengar. Gick att skapa flera miljoner på under en minut.

Så, mitt kanske sämsta nick någonsin, är nog också mitt mest "kända", haha.

Visa signatur

Fractal Design Meshify S2 - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - MSI Ventus 3080TI (non oc) - Ryzen 5800X - Noctua NH-D15 Chromax black - 32GB 3600 MHz - Samsung M.2 960 EVO 500GB - Corsair RM850X V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viceroy:

Jag minns inte mitt användarnamn hos Lunarstorm. Begynnande alzheimers? 🤔

haha.. det var länge sedan! Kommer dock ihåg mitt "DreamTigerBoris"

Visa signatur

Core I5 11600k, GeFore GTX 1080Ti, 32GB Corsair, 2500GB Samsung 870 EVO SSD, Gigabyte Z590 Aorus Elite AX, Samsung Odeyssey G7 32" <3

Permalänk
Medlem

I SWTOR så finns det en förbannat många regler vad du inte får ha namn på. Inget från Disney eller andra karaktärer får man ha. Men Look'At'My'Fat'Ass som tank, eller First Aid's eller Bend'Over'Boy som healer är helt ok.... Var alltid kul att säga: Do you want Aids or aid's?

Visa signatur

NZXT H7 Flow, ASUS Z390-E, Intel 9700K 3.6GHz, 16 GB Corsair Vengeance 3.2GHz, Samsung EVO 970 500GB, MSI RTX 2070 Gaming Z, Seagate Barracuda 4 TB, Corsair RM750X V2 750W, Noctua NH-D15, 1 st FD Venturi HF-14, 6 st Phantek M25 120mm, Dell S2721DGFA,

Permalänk
Medlem

Började spela Battlefield 2 år 2007 och fick då hjälp med att skapa mitt konto som döptes till "Jesper96". Nu i efterhand är det struntsamma men på den tiden tyckte det var väldigt töntigt/skämmigt då jag skyltade för andra spelare att jag var 11 år gammal.

Permalänk
Medlem

Tycker mitt ~15 år gamla nick är rätt ok?

Kommer från min barndoms cykel Extreme Star. Där jag alltid utläste Extreme Staz (då r:et såg ut som ett z), så när jag skulle göra ett nick och tänkte på saker jag gillar så blev det - "e St" och sedan en ihopsättning av "Extrem" "az"

Sedan har jag haft turen att det har varit ledigt på alla siter jag reggat mig på. Så är mitt universala nick för SweC, Steam, Uplay etc.

Min första epost däremot va kanske inte jättebra, men heller inte så dålig. Då valde jag Oboy som man ju älskar som barn. Va dock upptaget så då får man ju lägga till ngt så blev oboyi Min nuvarnade epost däremot är ju rätt snygg. Satt uppe den dagen då hotmail.se adresserna kom ut och reggade då förnamn.efternamn@

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem

Mitt nuvarande nick på SweC. Det är enda stället det används på, och jag kommer inte ihåg varför jag tog namnet. Nu känns det för sent att ändra? Men överlag har jag ganska dåligt tålamod/fantasi när det kommer till kontoskapande, så det får oftast bli nån variant på mitt förnamn, Emil.

ex: Emilioz, ETK, aemilius, och då Vlademil.

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk / AMD 7800X3D / 2x16 GB Kingston Fury 6000Mhz DDR5 / ASUS TUF RTX3080 10GB / Corsair RM850x Shift / + Acer Predator XB27HU / Schiit Fulla 2 + Sennheiser/Massdrop 58X + XTZ Tune 4

Permalänk
Medlem

Mitt första användarnamn jag använde var "Dildo_90". Detta användes såväl på mail, webbsidorna och lunarstorm. Att man var coolast i mellanstadieklassen med detta användarnamn behöver väl inte ens sägas.

Visa signatur

Chassi> FD Define S CPU> i7 10700 GPU>RTX 3070 MB> GB B460 Aorus Pro AC Ram> 32GB PSU> Corsair AX1200

"Server"> Enthoo Pro CPU> i7 5960x @ 4,2 Ghz GPU>GTX 760 MB> Asus x99 Deluxe Ram> 32GB 2666mhz PSU> Corsair CX650

Kringutrustning> Philips 70PUS7304, AOC AGON AG271QG, Roccat ISKU Fx, Logitech G502 Spectrum, MX 5500, MX Revolution, Arctis Nova Pro Wireless, Behringer Ms40, HP Reverb G2, MSI GF65 Thin 10SER, USB 990 Pro 2tb,

Permalänk
Medlem

Hahaha, spelade bara WoW nån gång. Min gubbe hette Sinep. Kanske inget att vara stolt över idag, men mest förvånad att det slank igenom.

På Amigatiden hade man ju nått fånigt nick, men det var gymnasiet så lyckligtvis är det förträngt och bör så förbli. Hade samma initialer som nått gammalt kasettdäck från Denon…

Visa signatur

HP48-GX, Arm-kärnor, i7, Ryzen 9, M2, Z80, 68000, Party tricks

Permalänk

Blev ganska nyligen scammad på Sweclockers marknadsdel och det tog emot lite att bifoga privata konversationer mellan scammern och mig. Kan riktigt se hur konstaplarna fnissade där på kontoret, det hade jag gjort.

Permalänk
Medlem

Min första mail var fantadig. Märkte att den mailen inte var så reko när jag skulle registrera mig på arbetsförmedlingen och dom ansåg att jag nog skulle göra en ny mail.

Visa signatur

SHIT vilken strömförbrukning det va på 590 SLI, ska man behöva ha ett kärnkraftverk för 2 sånna kort eller? Lär ju bli fler Fukushima katastrofer i världen i så fall!

Permalänk
Medlem

Mitt nick har hängt med sedan början. Har visserligen fått ändra någon gång pga. att en engelsman & en amerikan använder samma nick. Men jag har haft mitt sedan tidigt 90-tal & tänker inte byta.
Det är samma nick i någon variant oavsett var jag reggar mig.

För officiell kommunikation så använder jag initialerna för förnamn mellannamn.efternamn@google.com & det fungerar bra.

Skräpmail & liknande hamnar på en @gmx.com adress.

Visa signatur

//lordcom

Permalänk
Medlem

Hade en kompis vars epost började med bajsguru… den är nog rättså högt uppe

Permalänk
Medlem
Skrivet av HiGrip:

haha.. det var länge sedan! Kommer dock ihåg mitt "DreamTigerBoris"

Haha klockrent! 😅

Permalänk
Medlem

När jag testade Xbox Live för första gången @ typ 2008 så blev man tilldelad ett automatiskt.

Jag fick "BovineDrip" 🐮💧

Ser det fortfarande ibland dyka upp lite här och var i Microsoft's tjänstespagetti.

Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZaInT:

Jag skäms för att Castor existerat. Har inte ett skit med mitt nick att göra, jag står för att jag var på internet runt år 2000.

Vart inte du modd här?

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Entusiast
Skrivet av snajk:

Typ samma sak hände mig, men inte riktigt lika illa. Jag hade då en adress på domänen antisocial.com och jag hamnade på något gruppmöte på AF där typ pratade om att skriva CV och sånt, och tanten ifrågasatte adressen väldigt hårt. Jag fick förklara att jag hade en proffsigare adress för jobbsökande, vilket hon inte riktigt verkade tro på dock. Det var på tiden då mail inte var lika lätt att få tag i gratis som idag.

Ouch...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Campaigner:

På Laserdome o lite överallt kallade jag mig för Eraser då jag tyckte filmen var döcool 😄

Blev 16 år o skaffade Lunarstorm…..ville ha något engelskt då jag tyckte det var häftigt…..
Babehunter såg dagens ljus den dagen 😄
Raderade kontot när ja blev 22.

Körde på Campaigner från kanske 16. Svårt o minnas. Ja, det är slutbossen från Turok: Dinosaur Hunter på Nintendo 64.

Funderar på att köra på mitt riktiga namn som ja för på Facebook o instagram…..

Du skulle hetat StorDrulen istället 😜

Jag har lärt mig att man aldrig ska ljuga, så fick bli StorDrullen!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

En vän som absolut inte ville jobba men tvingades söka av af registrerade fekaliegurgel@. Den slank igenom afs nålsöga men tjänade honom väl i att slippa bli kallad till intervjuer, i alla fall om man nu tycker att en tillvaro finansierad av a-kassan tjänar en väl…

Själv minns jag fortfarande DarkDarwin2000 från något amerikanskt snackforum med tillbörlig skam.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bogey:

Vart inte du modd här?

Hahaha, smickrare där. Nej men fan man har ju varit bannad fler gånger än man minns och varnad tio gånger det.
Jag har tyvärr för mig att de interna anteckningarna om medlemmarna från tidigare forumversioner har försvunnit någonstans på vägen, men när jag fick en inblick för typ 15 år sedan var det jävla smaskigt

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

För 20 år sedan när jag registrerade mig på eBay så var alla användarnamn jag ville använda redan upptagna. I ett ögonblick av ren frustration så skriver jag "burkmat" och det var ledigt, och jag använder det fortfarande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyie:

Mitt töntigaste nick måste väl ändå ha varit "LordMe".
Ett nick jag använde i RuneScape, typ tidigt 2000-tal.
Vet inte riktigt vart ifrån jag fick tanken till det namnet, men använde det en kort period där.
Dock var väl mitt namn lite halvkänt ett tag, då jag hittade ett sätt att dupa pengar i spelet, betalade enorma överpriser till folk som spenderade hela sina dagar att köpa runor åt mig, som jag sedan använde för att ligga bland toppen i spellcasting, magic eller vad nu skillen kan tänkas ha hetat. Så klart visste alla på skolan som också spelade RuneScape vem LordMe var, då jag sålde ingame-guld till ett gäng personer på skolan så att jag kunde köpa läsk och godis, haha.
Ingen visste då att jag dupade pengar, bara att jag hade tillgång till väldigt mycket pengar i spelet.

Om någon är intresserad av en snäppet längre historia angående detta, samt tillvägagångssätt, så kan ni läsa en kort stund till, annars går det skippa resten.

Jag lyckades övertala personen som var antingen 2a eller 3e högst smithing i hela spelet att dela sitt konto med mig, dealen var att jag fick behålla och sälja allt jag mineade och craftade, medans han då fick "gratis" lvlar i mining och smithing medans han sov (minns jag rätt var han från kanada). Från detta craftade jag mithril och adamantium saker och tjänade flera hundra tusen gold i spelet. Vid ett tillfälle när jag skulle föra över pengar från saker jag sålt från hans konto, till mitt egna konto, genom att droppa pengarna på backen och snabbt logga in på min egen gubbe för att plocka upp pengarna, så råkade jag dupa pengar.
Förstod inte först hur det kunnat ske, men efter ca 30min experimenterande så upptäckte jag hur det hade gått till.
Man hade då pengar i högar i sitt inventory, varje hög kunde innehålla max 65,536 gold om jag minns rätt, något liknande iallafall.
Hade man då en hög pengar på backen man försöker plocka upp, samtidigt som ens inventory var fullt, och man hade en hög pengar i inventoret som var mindre pengar i än 65,536 gold, så "fylldes" högen pengar i inventoret upp till max, men högen på backen förblev oförändrad. Säg alltså att du har 10,000 gold på dig, och en hög på backen hade 60,000 gold, och ditt inventory var fullt, så fylldes din hög med pengar i inventoriet upp till 65,536 gold, men högen på backen innehöll fortfarande 60,000 gold.
Det man kunde göra då var dela så man har en hög med 1 gold i inventoriet, en hög på backen med 65,536 gold, klicka på den, droppa random skräp från inventoriet, dela pengarna i ditt inventory så du har en ny hög med 1 gold i, och repetera x antal gånger tills du hade ett inventory fullt med pengar. Gick att skapa flera miljoner på under en minut.

Så, mitt kanske sämsta nick någonsin, är nog också mitt mest "kända", haha.

Intressant! Mitt elvaåriga jag hade kunnat döda för att få veta detta. Själv slet man varje dag. Högg träd och dödade demoner i timtal. I slutändan tjänade man mest pengar på något random drop-party när en rik knös droppade halloween-masker åt pöbeln. Så många timmar man slösade i det spelet… oj, oj, oj.

Mitt nuvarande nick värpte jag fram ca 2008 när man skulle välja gamertag på Xbox 360. Har inte orkat lägga tankekraft på att komma på något nytt sedan dess.

Visa signatur

Vardagsrum: LG C1 OLED 65" | OPPO 203 | Analogue Pocket + Dock | PS5 | XB Series X | N Switch OLED | XB One X | Wii U | PS3 | XB360 | Xbox | GameCube + GC Loader | PS2 | Dreamcast | N64 + Everdrive | PS1 + PSIO | Saturn | Mega Drive Mini 2 | SNES Mini | Mega Drive Mini | NES Mini | HTPC: i7 3770K/GTX970/16GB DDR3/512GB SSD/Loque Ghost S1

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZaInT:

Hahaha, smickrare där. Nej men fan man har ju varit bannad fler gånger än man minns och varnad tio gånger det.
Jag har tyvärr för mig att de interna anteckningarna om medlemmarna från tidigare forumversioner har försvunnit någonstans på vägen, men när jag fick en inblick för typ 15 år sedan var det jävla smaskigt

Hm...Har för mig att det fanns en modd eller admin här som hette Castor?

Så de gamla synderna har tappats bort? Lysande, för även jag har ett förflutet. 😄

Kul man ser nick man känt till i typ 20år. Jaja, tiden går.

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bogey:

Hm...Har för mig att det fanns en modd eller admin här som hette Castor?

Så de gamla synderna har tappats bort? Lysande, för även jag har ett förflutet. 😄

Kul man ser nick man känt till i typ 20år. Jaja, tiden går.

Ja det fanns det, jag menar att han var så jävla drygt maktgalen att jag skäms över att han tagit upp lagringskapacitet på Swecs servrar

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem
Skrivet av Infiniti:

Intressant! Mitt elvaåriga jag hade kunnat döda för att få veta detta. Själv slet man varje dag. Högg träd och dödade demoner i timtal. I slutändan tjänade man mest pengar på något random drop-party när en rik knös droppade halloween-masker åt pöbeln. Så många timmar man slösade i det spelet… oj, oj, oj.

Haha, ja det är förståeligt.
Jag var också väldigt fattig i spelet länge, men när jag lyckades få tillgång till den andra personens konto och kunde börja crafta mithril och adamantium saker, speciellt adamantium broadsword om jag minns rätt, som ej gick att få tag i spelet på den tiden iaf utan att någon craftade det åt dig, och endast 2-3 personer i hela spelet var nog hög lvl för det, så blev jag snabbt "rikast på skolan", och folk visste om att jag hade tillgång till det kontot och tjänade massvis med gold på det.
Höll nog på i närmare en månad och spelade måååånga timmar på hans konto, mineade och craftade typ 95% av min speltid, spelade på biblioteksdatorerna på raster, stannade kvar där efter skolan ofta och spela flera timmar till (hade bara dial-up då hemma, vilket varken var billigt eller snabbt, haha).

Så klart, dagen jag upptäckte buggen var dagen jag slutade spela på andra snubbens konto. Jag lämnade honom en "present" i hans bank, fyllde den med massvis med gold och skickade ett meddelande till honom där jag tackade för lånet, och att jag inte behövde tillgång till hans konto längre och att han kunde ändra pass nu om han ville.

Tyvärr spelade jag väl kanske en månad till eller så själv efter det, att kunna köpa allt blev lite tråkigt.
Dock tjänade jag kanske 500-1000kr på att sälja gold eller gear till folk på skolan, så blev att jag loggade in då och då ett tag bara för att dupa och sälja gold.

Kontot blev aldrig bannat, inte nån av de andra typ 50 kontona jag och min bror skapade och fyllde hela banken samt inventoriet med gold heller för den delen, haha. Dock tror jag att de sedan länge helt har raderat de gamla kontona från den tiden, så finns inte kvar nu mer. Men fanns nog i 5-10 år iaf.

Alla masker kom nog efter att jag redan slutat. Vet att jag gav mina brorsöner massa gold några år senare, och vet att dom hade diverse masker, santa hats etc som de hade köpt.

Skrivet av Infiniti:

Mitt nuvarande nick värpte jag fram ca 2008 när man skulle välja gamertag på Xbox 360. Har inte orkat lägga tankekraft på att komma på något nytt sedan dess.

Haha, ja mitt nuvarande kom till genom att randomly testa olika bokstavskombinationer ca 2001 eller runt där, när jag skapade mitt konto på ett spel som hette Project Entropia (ändrade senare namn till Entropia Universe).
Det har som fått hänga kvar sedan dess.
Ibland möter jag på folk online, som frågar om jag är Polsk. Har visat sig senare att Zyie är snarlikt ordet "życie", vilket är Polska och tydligen betyder "liv/lever/livstid".

Visa signatur

Fractal Design Meshify S2 - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - MSI Ventus 3080TI (non oc) - Ryzen 5800X - Noctua NH-D15 Chromax black - 32GB 3600 MHz - Samsung M.2 960 EVO 500GB - Corsair RM850X V2