Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

RTX 3080/RTX 3070

Halloj folket!
Kollat lite på marknaden då och då men tänker att jag försöker här också! Söker ett RTX 3080 alternativt ett 3070 lite beroende på pris. Så ska du sälja eller om du känner någon så kom gärna med tips. Märke på grafikkorten spelar ingen större roll! Dock så intresserar Asus extra!:)

OBS, priset är bara satt som ett riktpris. Kan vara både billigare och dyrare om jag känner att jag hittar det jag söker!

Bor i Blekinge men kan också betala frakt till den som är villig att skicka!:)

(Bild lånad från Google)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett Strix 3070 OC som legat i rummet i över ett halvår nu. Har använts i några månader till mining under -22 efter att jag köpte ett 3080, men lade ner det ganska fort pga elkostnaderna. Innan det hade jag det i nästan ett års tid i spelburken.
Kortet är inte öppnat eller något sånt.
Köpte det nytt andra kvartalet 2021 om minnet inte sviker.

Hade tänkt lägga ut det för 4500kr.
Bor i Stockholm.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk

Har en 3070 Rog Strix OC Spelat apex bara. 6000 elle snabb affär 5500kr kartong finns kvar- Bor I Piteå.

Permalänk

Har en RTX3080 av märket Galax, finns i Stockholm för 6000.

mvh

Permalänk
Medlem

har ett Asus TUF 3080 oc edidtion ! 6800 injk frakt!
mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ivalun:

har ett Asus TUF 3080 oc edidtion ! 6800 injk frakt!
mvh

Tjena!
Har du överklockat eller använt kortet för mining?:)
Intresserad!:)
Mvh Zebbe

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrnez:

Har ett Strix 3070 OC som legat i rummet i över ett halvår nu. Har använts i några månader till mining under -22 efter att jag köpte ett 3080, men lade ner det ganska fort pga elkostnaderna. Innan det hade jag det i nästan ett års tid i spelburken.
Kortet är inte öppnat eller något sånt.
Köpte det nytt andra kvartalet 2021 om minnet inte sviker.

Hade tänkt lägga ut det för 4500kr.
Bor i Stockholm.

Är intresserad!:) Har du kartongen och kvittot kvar? Kan du tänka dig att skicka?:)
Mvh Zebbe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zebalien:

Är intresserad!:) Har du kartongen och kvittot kvar? Kan du tänka dig att skicka?:)
Mvh Zebbe

Allt ska finnas. Digitalt kvitto osv.
Kan absolut skicka mot förskottsbetalning.
Jag åker iväg imorgon bitti mot Mora och är inte hemma förrän söndag kväll. Tror inte jag kommer hinna skicka något idag, så antingen att jag tar med mig det i bilen och skickar iväg det i Mora eller på vägen, eller så kör vi efter söndag om du vill ha det.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrnez:

Allt ska finnas. Digitalt kvitto osv.
Kan absolut skicka mot förskottsbetalning.
Jag åker iväg imorgon bitti mot Mora och är inte hemma förrän söndag kväll. Tror inte jag kommer hinna skicka något idag, så antingen att jag tar med mig det i bilen och skickar iväg det i Mora eller på vägen, eller så kör vi efter söndag om du vill ha det.

Tjena!
Hittade tyvärr ett 3080 som jag bestämt mig för! Men tack ändå!:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zebalien:

Tjena!
Hittade tyvärr ett 3080 som jag bestämt mig för! Men tack ändå!:)

Inga problem! Bra val! Har som sagt samma och är jättenöjd.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

Sökning avslutad!

Skrivet av Zebalien:

Halloj folket!
Kollat lite på marknaden då och då men tänker att jag försöker här också! Söker ett RTX 3080 alternativt ett 3070 lite beroende på pris. Så ska du sälja eller om du känner någon så kom gärna med tips. Märke på grafikkorten spelar ingen större roll! Dock så intresserar Asus extra!:)

OBS, priset är bara satt som ett riktpris. Kan vara både billigare och dyrare om jag känner att jag hittar det jag söker!

Bor i Blekinge men kan också betala frakt till den som är villig att skicka!:)

(Bild lånad från Google)

Läs hela annonsen här

Har nu hittat ett kort! Men tack till alla som har skrivit och tipsat!:)

Mvh Zebbe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zebalien:

Har nu hittat ett kort! Men tack till alla som har skrivit och tipsat!:)

Mvh Zebbe

Avsluta annonsen då?

Visa signatur

- Vad heter Ed Sheerans trädgårdsintresserade bror?
- Scott Sheeran